De hond van mn tante heet Plato, omdat mijn oom hoopte dat ie net zo intelligent werdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is een hij. Ik wilde hem 'rat' noemen..maar mn zusje zag de humor daar niet van in.![]()
Nu heet die Jaap. En oja Jaap is hoogbegaafd.
loooool
Egels zijn wel cool. Maar niet zo leuk als mollenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb nooit een dierenspreekbeurt gedaan.
Ohnee wacht, jawel....over de egel!
Ik heb nare ervaringen met hamsters. Mijn zus had er een, maar telkens als ik m'n vinger in de kooi deed dan ging ie bijten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is een hij. Ik wilde hem 'rat' noemen..maar mn zusje zag de humor daar niet van in.![]()
Nu heet die Jaap. En oja Jaap is hoogbegaafd.
loooool
Corpulent met molletjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Egels zijn wel cool. Maar niet zo leuk als mollen![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn hond ging altijd met z'n neus tegen mijn elleboopg duwen. Ik mis hem zo
.
Pics:
[ afbeelding ]
De mijne is tam en mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb nare ervaringen met hamsters. Mijn zus had er een, maar telkens als ik m'n vinger in de kooi deed dan ging ie bijten.
Hebben ze dat overleefd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
De mijne is tam en mooi
Ik ben ook echt niet vies van hem..hij kreeg zelfs een kusje van me
ey, swa, let wel op je woorden he? 'dat beest'quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Had je dat beest in Nederland of in Oman?
Ik weet hoe dat voeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Rookert het volgende:
Hij schreeuwt de schreeuw die niemand daarbuiten hoort
Sorry, maar het is en blijft een beest(je) natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ey, swa, let wel op je woorden he? 'dat beest'. ze zijn geboren en getogen in Oman, maar nu woonachtig in egypte
.
[ afbeelding ]
*Weet al een verjaardagscadeau van ene Sonja voor Marokkaanse18*quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
* denkt aan een aardbeien milkshake*
Mijn fantasie is op gang gebracht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
* denkt aan een aardbeien milkshake*
Ga verder? Dat was t hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn fantasie is op gang gebracht.
Ga verder, graag zelfs.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef zarGon het volgende:
Als ik een hond 'ga nemen', wordt het een Akbaş of Karabaş.
Dus..?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef zarGon het volgende:
Als ik een hond 'ga nemen', wordt het een Akbaş of Karabaş.
Aiwa.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je spreekt wel vloeiend Arabisch he haha
Nee is geen dialect=pquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aiwa.
SjweejaSwjeeja Arabiek, of hoe ze het in Marokko ook zeggen met hun nep arabisch.
In Oman was 'een beetje' of 'langzaam' sjweeja, maar dat zal wel dialect zijn geweest.
Is mijn Arabisch al beter dan dat van jouquote:
Het klinkt bekend? Arme jijquote:
Ja maar voglens mij ook ''siri goed'' oidquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is mijn Arabisch al beter dan dat van jou? In Marokko zeggen ze toch 'ah taoel' voor rechtdoor? Dat hoort natuurlijk gewoon 'siedah'te zijn
.
Neparabierquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar voglens mij ook ''siri goed'' oid![]()
Uh misschien..
*zucht*quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn neparabieren, net als de egyptenaren.
Andersom dus, Romeinen vonden Macedoniers ofzo klinken alsof ze alleen maar 'rabarber' zeiden en daarom heten ze barbaren,quote:
Gaaf liedje. Staat sinds heden op mijn iPhone. Dank je wel.quote:
Het is best wel een slecht nummerquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaaf liedje. Staat sinds heden op mijn iPhone. Dank je wel.
Stop met praten. Geef me wat ijs.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo makkelijk de kast op te jagen?.
Meen je niet hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaaf liedje. Staat sinds heden op mijn iPhone. Dank je wel.
Ijs eten tijdens de winter!? DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stop met praten. Geef me wat ijs.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ijs eten tijdens de winter!? DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Je bent te laat voor ijs, B&J's is niet meer in de aanbieding bij de AH.
Ik wou het nog halen voor een meisje haar verjaardag (last minute), maar ze hadden niks meer. Jammer, doet het altijd goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ijs eten tijdens de winter!? DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Je bent te laat voor ijs, B&J's is niet meer in de aanbieding bij de AH.
Ik begrijp het ook niet waarom ze daar zo hyper van worden, maar ja, als de chicks er blij van worden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou het nog halen voor een meisje haar verjaardag (last minute), maar ze hadden niks meer. Jammer, doet het altijd goed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef zarGon het volgende:
Ik geef toe. Ik klikte door de aanlokkelijke TT.
Het gaat altijd over "die ene smaak is mijn favorietquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet waarom ze daar zo hyper van worden, maar ja, als de chicks er blij van worden?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet waarom ze daar zo hyper van worden, maar ja, als de chicks er blij van worden?
Zelfkennis is altijd goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar worden chicks niet blij van hoor. Chicks worden blij van burberry trenchcoats hehehe.
Ben serieus aan t overwegen om mn laatste beetje spaargeld daar aan uit te geven![]()
triehiest.
Ik weet sinds een week dat een trenchcoat zo'n halflange jas isquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar worden chicks niet blij van hoor. Chicks worden blij van burberry trenchcoats hehehe.
Ben serieus aan t overwegen om mn laatste beetje spaargeld daar aan uit te geven![]()
triehiest.
Slaap zacht..en succes ermee doeeeeeegquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfkennis is altijd goed. Nu ga ik maar eens slapen, morgen vroeg op en dan de hele dag studeren.
Ligt eraan welk model..maar zo rond de 800 euroquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet sinds een week dat een trenchcoat zo'n halflange jas isIk wist al wel dat die 100x beter staan dan de gemiddelde bontkraag
Hoeveel centjes is ie?
Kap eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk model..maar zo rond de 800 euro
Don't know yetquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kap eens![]()
Dat kan je toch niet zonder gewetensbezwaren kopen
Dat je erover kan twijfelenquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat je erover kan twijfelenHoe ziet dat eruit dan?
Het duurste stuk kleding wat ik had waren schoenen van 120 euro ofzo
Staat je vast goed, maar je betaalt toch echt alleen voor het merk..$1395, dat is toch van de zottenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zoiets
http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=3585847&cp=2067810&parentPage=family
Maar dan had ik m met een mooiere kraag gezien..en iets donkerder
Ja, had al zoiets voorspeldquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:48 schreef Sjaakz het volgende:
Ah ik zie de TT nu pas... Ja, dat maakt toch verschil zoiets.
Wauwquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Triggershot het volgende:
UIT BETROUWBARE BRONNEN HEB IK VERNOMEN DAT SJAAKZ HELEMAAL GEEN MOSLIM IS!!!
Waarom zou een newbie mij boeien?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wauw
Wat heb je over mij gehoord?
Hoax.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb vernomen dat Triggershot WEL een moslim is.
Dubbelhoax.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb vernomen dat Triggershot dan ook een toneelstukje speelt met betrekking tot zijn niet-moslim-zijn.
Wat nog meer? Of is dat het?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Todesschwalben het volgende:
En dat hij dat doet omdat hij anders kritiek krijgt van users. Want een moslim kan niet neutraal modereren volgens bepaalde figuren.
Taqqiyah pur sang zeg ik je.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef Sjaakz het volgende:
Het is allemaal gewoon één groot complot. Trigger wil een tweede modaccount.
Nee, er is nog meer. Maar ik heb geen behoefte om nog meer te vertellen. Mijn punt is duidelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat nog meer? Of is dat het?
ok dan ben ik maar schijnafvallig om beter te kunnen modden, nou vooruit.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, er is nog meer. Maar ik heb geen behoefte om nog meer te vertellen. Mijn punt is duidelijk.
Nee, niet om "beter te kunnen modden". Maar om niet door users afgezeken te worden. Wel bij de les blijven he.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ok dan ben ik maar schijnafvallig om beter te kunnen modden, nou vooruit.
Om de moderatie toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, niet om "beter te kunnen modden". Maar om niet door users afgezeken te worden. Wel bij de les blijven he.
Ja, waar is Meki eigenlijk?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar vernomen hoor, wel van een betrouwbare bron overigens.
Trio-hoax dan, enigen die dat weet is een oud collega van mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar vernomen hoor, wel van een betrouwbare bron overigens.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trio-hoax dan, enigen die dat weet is een oud collega van mij.
Ik moest toch wat. Mijn account kreeg een password reset, maar de mail werd verzonden naar een onbestaand mailadres. En ik was te lui om de crew te mailen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder zo een nick had ik je niet gezocht
zal ik dan maar mijn handen uitsteken?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik moest toch wat. Mijn account kreeg een password reset, maar de mail werd verzonden naar een onbestaand mailadres. En ik was te lui om de crew te mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |