Wauwquote:Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef Triggershot het volgende:
UIT BETROUWBARE BRONNEN HEB IK VERNOMEN DAT SJAAKZ HELEMAAL GEEN MOSLIM IS!!!
Waarom zou een newbie mij boeien?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wauw
Wat heb je over mij gehoord?
Hoax.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb vernomen dat Triggershot WEL een moslim is.
Dubbelhoax.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb vernomen dat Triggershot dan ook een toneelstukje speelt met betrekking tot zijn niet-moslim-zijn.
Wat nog meer? Of is dat het?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Todesschwalben het volgende:
En dat hij dat doet omdat hij anders kritiek krijgt van users. Want een moslim kan niet neutraal modereren volgens bepaalde figuren.
Taqqiyah pur sang zeg ik je.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef Sjaakz het volgende:
Het is allemaal gewoon één groot complot. Trigger wil een tweede modaccount.
Nee, er is nog meer. Maar ik heb geen behoefte om nog meer te vertellen. Mijn punt is duidelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat nog meer? Of is dat het?
ok dan ben ik maar schijnafvallig om beter te kunnen modden, nou vooruit.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:20 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, er is nog meer. Maar ik heb geen behoefte om nog meer te vertellen. Mijn punt is duidelijk.
Nee, niet om "beter te kunnen modden". Maar om niet door users afgezeken te worden. Wel bij de les blijven he.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ok dan ben ik maar schijnafvallig om beter te kunnen modden, nou vooruit.
Om de moderatie toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, niet om "beter te kunnen modden". Maar om niet door users afgezeken te worden. Wel bij de les blijven he.
Ja, waar is Meki eigenlijk?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar vernomen hoor, wel van een betrouwbare bron overigens.
Trio-hoax dan, enigen die dat weet is een oud collega van mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar vernomen hoor, wel van een betrouwbare bron overigens.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trio-hoax dan, enigen die dat weet is een oud collega van mij.
Ik moest toch wat. Mijn account kreeg een password reset, maar de mail werd verzonden naar een onbestaand mailadres. En ik was te lui om de crew te mailen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder zo een nick had ik je niet gezocht
zal ik dan maar mijn handen uitsteken?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik moest toch wat. Mijn account kreeg een password reset, maar de mail werd verzonden naar een onbestaand mailadres. En ik was te lui om de crew te mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |