Wat een toestand. Klachten bij Berkery.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Het plaatje in de OP is niet gecentreerd.
Aardappelpuree krijg ik niet weg. Wat zijn 'prakjes'?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
Nee, vandaag had ik aardappelpuree, worteltjes met doperwtjes en tonijnprakjes.
Officieel wel, want zij heeft de laatste geraden. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is aan de beurt voor een plaatje, toch?
Ach, ze weet wie het zegt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemen
De tonijn was al voorgeprakt, want het zat in een blikje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Officieel wel, want zij heeft de laatste geraden. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemen
Staat-ie niet op RTL-gemist?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Kun jij hier eens kijken, Scrutinizer? Wat doe ik fout, ik kan daar nergens op klikken, of is het programma gewoon niet te zien?
Dank je voor de poging. Nee, hij staat ook niet op RTL-gemistquote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat-ie niet op RTL-gemist?
hier doet-ie ook niets
Ach kindje tochquote:
Wie noem jij vetklep, mager scharminkelquote:Op woensdag 18 november 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Probeer jij nu maar gewoon het plaatje te raden, vetklep.
Nee, dat is geen tot Canadees genaturaliseerde Engelsman.quote:
In 2005.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is hij niet een paar jaar geleden overleden?
Ik had er ook last van.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Google doet raar met afbeeldingen![]()
Duitser?quote:[ afbeelding ]
quote:
Terwijl Geert toch de dramaqueen van de familie is.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zag heel even Paul Wilders, de broer van, bij P&W zitten en ik vond dat ie op hem leek
Ja, die Kinski is idd een geval apartquote:Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl Geert toch de dramaqueen van de familie is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten, of heb je heel snel een ander plaatje?
Als je tegen bloed kanquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze week ook deels 2 afleveringen van Dexter gezien, maar het is dus een aanrader? Dan ga ik het opnemen elke avond.
Hij is iets minder gezond dan Gerard. Meneer was vanwege een chronische aandoening nooit lid van een band maar speelde in de studio wel met hele grote namen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen hij lijkt op Gerard van Velde
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het zo bloederig dan? Ik heb het nog niet echt gezien...
Je kunt op Uitzending Gemist de eerdere afleveringen terugkijken. Zou ik wel doen, anders is het moeilijk te volgen. of je vraagt de serie voor je verjaardagquote:
Okay, daar moet ik dan maar eerst mee beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt op Uitzending Gemist de eerdere afleveringen terugkijken. Zou ik wel doen, anders is het moeilijk te volgen. of je vraagt de serie voor je verjaardag
Vanavond is namelijk het laatste deel van de eerste serie, de ontknoping.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, daar moet ik dan maar eerst mee beginnen.
dan moet je nog opschietenquote:hahahahagoed idee, maar ik ga eerst kijken of ik het wel echt leuk vind
Ow werkelijk? Mooi op tijd dan... ik heb gisterenavond laatste 20 minuten gezien.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond is namelijk het laatste deel van de eerste serie, de ontknoping.
[..]
ik vier mn verjaardag zaterdag en krijg ook nog geld, kan ik daarvan kopen en ik krijg ook nog irisbon van het werkquote:dan moet je nog opschieten
Hij is wat groter dan de Golf, maar of hij verhoogd is, volgens mij niet. NIet zo'n Touran oid. Die vind ik te groot. Ik hou niet van grote auto'squote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Golf Plus, is dat een verhoogde Golf?
Die aflevering ga ik zometeen bekijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Mooi op tijd dan... ik heb gisterenavond laatste 20 minuten gezien.
of een Golf Plusquote:[..]
ik vier mn verjaardag zaterdag en krijg ook nog geld, kan ik daarvan kopen en ik krijg ook nog irisbon van het werk
Jij kijkt alles op uitzending gemist??quote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die aflevering ga ik zometeen bekijken.
[..]
beetje duur: ruim ¤ 30.000,=quote:of een Golf Plus
Zo'n vierkante Volvo Stationcar vind ik wel leuk maar ik hou vooral van lage auto's met een lange motorkap.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is wat groter dan de Golf, maar of hij verhoogd is, volgens mij niet. NIet zo'n Touran oid. Die vind ik te groot. Ik hou niet van grote auto'sEn wat helemaal
is: stationwagon
[ afbeelding ]
Nee, zelden. Ik volg ook vrijwel nooit series.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij kijkt alles op uitzending gemist??
Verschrikkelijkquote:beetje duur: ruim ¤ 30.000,=
quote:Zo nog 2,5 uur werken en dan heb ik weekend, vrijdag lekker vrij
Ik vind auto's vanVolvo helemaal nietsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n vierkante Volvo Stationcar vind ik wel leuk maar ik hou vooral van lage auto's met een lange motorkap.
Het is ook wel een beetje een poor men's Benz.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind auto's vanVolvo helemaal niets![]()
![]()
Een paar afleveringen maar.quote:Ik bedoelde dat je deze serie op uitzending gemist hebt gevolgd...![]()
Dat is meer dan alle auto's die ik gehad heb bij elkaar opgeteld kostten.quote:En ja, verschrikkelijk duur.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een poor men's Benz.![]()
[..]
Okayquote:Een paar afleveringen maar.
[..]
Dat geldt ook voor al mijn auto's die ik in de loop der jaren heb gehad. Mijn eerst was een Austin mini metro, zachtgeel.quote:Dat is meer dan alle auto's die ik gehad heb bij elkaar opgeteld kostten.
Heb ik ook nog gehad, voor 350 gulden gekocht en een maand later voor 400 weer verkocht. Dat was een hele slechte autoquote:Op woensdag 18 november 2009 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn eerst was een Austin mini metro, zachtgeel.Van mn eigen geld gekocht.
Ben weer even wegquote:
Toetsenist.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Scrutinizer is toch Dexter aan het kijken, dus dan zeg ik snel Steve Hackett.
Die het waarschijnlijk niet is. Volgende vraag: wel een gitarist
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Qua plaatje heb ik wel een hint nodig.
Eerlijk gezegd heb ik de foto niet eens bekeken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw monitor staat te donker afgesteld
Je eerste reactie was dat-ie op Gerard van Velde leek.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik de foto niet eens bekeken.
ha ik zag het netquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je eerste reactie was dat-ie op Gerard van Velde leek.
Nee, ik wil niet medeplichtig zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:56 schreef peaceman het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd voor de top 2000?
Heb je zo'n slechte smaak?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet medeplichtig zijn.
Maar goed ook, ik heb namelijk van een aantal gggggristenen gehoord dat muziek een instrument van de duivel is...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van muziek
Vooral psalmenquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik heb namelijk van een aantal gggggristenen gehoord dat muziek een instrument van de duivel is...
Hottest Danceparty?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:net hottest danceparty op de WII gedaan, maar dat is geen aanrader. Die gaat morgen terug....
Ik zou hem om gaan ruilen voor We Cheerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
net hottest danceparty op de WII gedaan, maar dat is geen aanrader. Die gaat morgen terug....
Is die leuker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou hem om gaan ruilen voor We Cheer
Dan is het Nicky Hopkins. Wat mankeerde hemquote:
Al twee keerquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:56 schreef peaceman het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd voor de top 2000?
Waarop heb je gestemd?quote:
De eerste lijst heb ik in het Top 2000-topic gepost. Op de tweede lijst kwam o.a. Daddy Cool van Boney M voorquote:
Tja... ik hoop toch niet dat al die fanaten (lees: mensen die 20 nummers van dezelfde artiest nomineren erachter komen dat je meerdere keren kunt stemmen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De eerste lijst heb ik in het Top 2000-topic gepost. Op de tweede lijst kwam o.a. Daddy Cool van Boney M voorEn ik ga nog een derde keer stemmen, denk ik, vanaf mijn werk. Zestig verschillende nummers en nog is het te weinig
Geen idee of die leuker is maar ik kwam er laatst wel een grappig filmpje van tegen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is die leuker?
Ik denk eraan om WII Fit Plus te kopen.
Ik begreep uit het topic dat je twee keer vanaf hetzelfde IP-adres kunt stemmen. Dat heb ik nu gedaan. Ik heb drie e-mailadressen, dus ooit is het opquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef peaceman het volgende:
Tja... ik hoop toch niet dat al die fanaten (lees: mensen die 20 nummers van dezelfde artiest nomineren erachter komen dat je meerdere keren kunt stemmen...
Een emailadres is zo aangemaakt.... nepnaam en adres ook....dus als je op meerdere plekken gaat stemmen zit je zo aan 10 keer stemmen. Overigens vind ik 2 keer per IP adres wel weer weinig... stel dat je met z'n 4-en bent....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begreep uit het topic dat je twee keer vanaf hetzelfde IP-adres kunt stemmen. Dat heb ik nu gedaan. Ik heb drie e-mailadressen, dus ooit is het op
Waar moet ik allemaal gaan stemmen, in een internetcafé? Of aanwaaien bij vrienden of familie, "Oh, by the way, mag ik even..."quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:21 schreef peaceman het volgende:
Een emailadres is zo aangemaakt.... nepnaam en adres ook....dus als je op meerdere plekken gaat stemmen zit je zo aan 10 keer stemmen. Overigens vind ik 2 keer per IP adres wel weer weinig... stel dat je met z'n 4-en bent....
Ow dat ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee of die leuker is maar ik kwam er laatst wel een grappig filmpje van tegen.
Ik zag net een reclame voor Super Mario Brothers voor de WII. Is dat niets?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat ziet er wel leuk uitEn niet zo moeilijk als die dance party.
Jawel, maar meer voor Twan....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame voor Super Mario Brothers voor de WII. Is dat niets?
Neuh! Dat moet je juist niet doen.... maar ik vrees voor fanaten die dat wel gaan doen..quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar moet ik allemaal gaan stemmen, in een internetcafé? Of aanwaaien bij vrienden of familie, "Oh, by the way, mag ik even..."
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik al een kleine week, geloof ik.
Geen idee. Volgens mij wel maar dat zou ik even na moeten vragen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
B52 heb je al waterpokken gehad trouwens?
Lennon heeft Waterpokken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij wel maar dat zou ik even na moeten vragen.
Hoezo?
En dat is besmettelijk neem ik aan.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef brother52 het volgende:
En dat is besmettelijk neem ik aan.
een klein beetje veel maar....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is besmettelijk neem ik aan.
Ach, als ik het nog niet gehad heb, is het vast goed voor mijn weerstand.quote:
Meneer is muziek-gerelateerdquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Weet niemand wie meneer op het plaatje is?
kortom: duivels..quote:
quote:
Nee, maar hij maakt wel mensen aan het schrikken.quote:
Nee, maar daar heeft ie wel iets mee te maken.quote:
Misschien houdt ie mensen een spiegel voor?quote:
Heb je 24 uur geslapen? Dat lijkt me zelfs voor jou veel....quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom nu maar een weekendpoes:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, de vrijdag.
Wat een voddenbaalquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:30 schreef peaceman het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet meer slapen met die prangende vraag in mijn hoofd, maar ik ga het toch proberen...
Die houden we erinquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
De hele dag geslapen?quote:Nee, de vrijdag.
Dan moet ze er snel mee komen, want ik ben hartstikke moe.quote:
Hoe laat begint Later?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moet ze er snel mee komen, want ik ben hartstikke moe.
Maar Scream en dat soort films vind ik niet zo geweldig. Weet zo ook niet meer wie de regisseur was.quote:
Minuut of tien, maar dat ga ik niet meer redden. Het was toch al niet zo boeiend afgelopen week.quote:
Ik heb het van de week niet gezien maar ik heb een zwak voor Corinne Bailey Rae, dus ik ga kijkenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Minuut of tien, maar dat ga ik niet meer redden. Het was toch al niet zo boeiend afgelopen week.
Dan is het goed!!!!!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:35 schreef wyccie het volgende:
Nee, nee. Ik ben juist de hele dag bezig geweest!
quote:Maar Scream en dat soort films vind ik niet zo geweldig. Weet zo ook niet meer wie de regisseur was.
Net terug van de vrijmibo?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:35 schreef wyccie het volgende:
Nee, nee. Ik ben juist de hele dag bezig geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Welnee. Gewoon keihard gewerkt.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, die naam had ik wel in gedachten maar ik dacht dat hij veel ouder was en er veel enger uit zou zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker, Wa.![]()
Aha, jij bent dus die keihard werkende Nederlander waar Gekke Geert en De Telegraaf het altijd over hebben?quote:
Ik ben 'm gelukkig ook nooit tegen het lijf gelopen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, die Geert!
Ja, die ken ik wel. Niet persoonlijk.
Neuh, dat denk ik ook niet maar ik kom niet graag in aanraking met zo'n negatieve energie. Met Rita Verdonk zou ik meer moeite hebben trouwens. Haar vind ik echt verschrikkelijk, als ik haar op de buis zie kreun ik van ellende.quote:
Zijn kapsel is ook nog niet af?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Als ik Geert zie zou ik 'm naar de kapper van Diaan sturen.
quote:
Had jij de stekker uit Fok! getrokken?quote:Op zondag 22 november 2009 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ben brak....om bijna 3 uur naar bed gaat thnx B52
en om 8 uur er weer uit is geen goede combinatie... morgen blijf ik waarschijnlijk thuis omdat Lennon waarschijnlijk ivm de waterpokken niet naar kdv kan. Hij is ook nog wel een beetje koortsig en hangerig, dus zoiezo misschien beter om hem thuis te laten. Even bijtanken dan.
Nee joh, er was onderhoud/serververhuizing. Dat wist ik wel.quote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Had jij de stekker uit Fok! getrokken?
Fok! ging down vlak na jou post op zaterdag en deed het weer vlak voor jouw laatste post. Héél verdacht.quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, er was onderhoud/serververhuizing. Dat wist ik wel.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! ging down vlak na jou post op zaterdag en deed het weer vlak voor jouw laatste post. Héél verdacht.
Hij heeft een hypotheekquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:18 schreef Gellius het volgende:
Je hoort echt nooit meer wat van peaceman, hè? Hij zal toch geen meisje hebben?
Als peaceman 's avonds thuiskomt heeft hij helemaal geen tijd voor een biertje, dan moet hij zich snel omkleden voor z'n tweede baan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:23 schreef Gellius het volgende:
Daar heb je niks aan, een hyp'theek schenkt geen biertje voor je in als je 's avonds thuiskomt!
Dan doe ik even gauw boodschappenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:30 schreef Gellius het volgende:
Nou, dan neem ik maar een biertje. Iemand moet het toch doen.
Ik vond het weer gister te slecht om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:35 schreef Gellius het volgende:
Alles weggetankt gisteren of had je Tong over de vloer?
Kon je dat niet combineren met een bezoek aan Ger en dan naar de sleutelboer aan de overkant?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:17 schreef Gellius het volgende:
Ik wilde gisteren even naar de sleutelboer op de hoek van de Linnaeusstraat, maar op het Boerhaavepleintje had ik al een natte sok.
Ik knip m'n haar zelfquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een week of twee geleden al bij Ger geweest, heeft ie je dat niet verteld?
Is er nog wat te raden Diaan ?quote:
Ik heb eigenlijk geen idee... Fok! is de laatste dagen een beetje instabiel en heb het niet meer echt gevolgd. Een ziek kind helpt ook niet echt.quote:
Ja hallo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk denk ik dat het Yoko Ono is. De neus
Ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht eens even, is het mijn vriendin Patty Brard?
Onder pseudoniem.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Onder eigen naam of onder pseudoniem?
Nee, dichterbij huis.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Is het Nadine? Dagboek van een kindermeisje?
Daar kijk ik zelden. Moet ik nu in fotoboeken gaan speuren?quote:
Hoeveel vrouwen denk je dat er daar meedoen?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar kijk ik zelden. Moet ik nu in fotoboeken gaan speuren?
Geen flauw idee, want zoals ik je net al vertelde, kijk ik daar zelden.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel vrouwen denk je dat er daar meedoen?
Bram heeft zelf ook al eens vrij onbeschaamd gepolst naar de mogelijkheden in die richting.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Na het succes van de vorige reeks...
[RLS CRAVING] Zou jij TBO2 met een tientje willen sponsoren?
Correctquote:Op woensdag 25 november 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Het is Tokay.
Hoezo? Ze is hier toch bekend?quote:Wat raar dat je een foto uit een fobo hier post
In Brabant en aan de Zeeuwse kust wel hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is niet bekend op een grotere schaal.
Ik weet niet precies waar haar caravan staat.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
In Renesse? Daar komt de vakantiereljeugd toch samen?
Geen idee. Dat soort dingen koop ik nooit. Heb wel eens gezien dat die boxen vrij duur zijn (Father Ted heb ik wel eens zien staan voor veel geld) maar YM en YPM zijn natuurlijk al wel heel oud.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ze houden uitverkoop bij Amazon, Christmas sale, zoiets. Ik heb daarstraks de complete box van Yes Minister en Yes Prime Minister besteld... Raad eens hoeveel dat moet kosten.
Ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 25 november 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DE DRIEMINUTENREGEL!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nee, nog geen 17 pondquote:
Ja, die kan ik goed hebben.quote:
Da's geen geld idd.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, nog geen 17 pondDe prijs kwam van 50 pond af. Het moet nog wel goed aankomen, natuurlijk.
Ik wil graag het concert van Nina Simone at Ronnie Scott op dvd hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Je moet maar eens neuzen op amazon.co.uk, er gaat tot wel 70 procent vanaf.
Heb je daar een creditcard voor nodig?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Hierzo.
Denk niet dat dat onder de Christmas sale valt.
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je daar een creditcard voor nodig?
Vreselijkquote:Op woensdag 25 november 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bekijk deze morgen maar eens op je werk. Zo mooi.
Nee ik schrok ervan.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet van muziek hou?
Een vriend van mij zegt ook altijd dat ik geen verstand van muziek heb. Dan zet ik een cd op van Jimi Hendrix, die vindt hij dan niet zo goed want hij gebruikt zoveel effecten. Metallica en Kane schijnen wel hele goede bands te zijn, volgens hem dan.quote:
Ik zou van vriendenkring veranderen.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vriend van mij zegt ook altijd dat ik geen verstand van muziek heb. Dan zet ik een cd op van Jimi Hendrix, die vindt hij dan niet zo goed want hij gebruikt zoveel effecten. Metallica en Kane schijnen wel hele goede bands te zijn, volgens hem dan.
Post eens iets dan waar de Sint en ik blij van wordenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn helaas maar weinig mensen die zo weinig van muziek houden als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |