Wat een toestand. Klachten bij Berkery.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Het plaatje in de OP is niet gecentreerd.
Aardappelpuree krijg ik niet weg. Wat zijn 'prakjes'?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
Nee, vandaag had ik aardappelpuree, worteltjes met doperwtjes en tonijnprakjes.
Officieel wel, want zij heeft de laatste geraden. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is aan de beurt voor een plaatje, toch?
Ach, ze weet wie het zegt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemen
De tonijn was al voorgeprakt, want het zat in een blikje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Officieel wel, want zij heeft de laatste geraden. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemen
Staat-ie niet op RTL-gemist?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Kun jij hier eens kijken, Scrutinizer? Wat doe ik fout, ik kan daar nergens op klikken, of is het programma gewoon niet te zien?
Dank je voor de poging. Nee, hij staat ook niet op RTL-gemistquote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat-ie niet op RTL-gemist?
hier doet-ie ook niets
Ach kindje tochquote:
Wie noem jij vetklep, mager scharminkelquote:Op woensdag 18 november 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Probeer jij nu maar gewoon het plaatje te raden, vetklep.
Nee, dat is geen tot Canadees genaturaliseerde Engelsman.quote:
In 2005.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is hij niet een paar jaar geleden overleden?
Ik had er ook last van.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Google doet raar met afbeeldingen![]()
Duitser?quote:[ afbeelding ]
quote:
Terwijl Geert toch de dramaqueen van de familie is.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zag heel even Paul Wilders, de broer van, bij P&W zitten en ik vond dat ie op hem leek
Ja, die Kinski is idd een geval apartquote:Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl Geert toch de dramaqueen van de familie is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten, of heb je heel snel een ander plaatje?
Als je tegen bloed kanquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze week ook deels 2 afleveringen van Dexter gezien, maar het is dus een aanrader? Dan ga ik het opnemen elke avond.
Hij is iets minder gezond dan Gerard. Meneer was vanwege een chronische aandoening nooit lid van een band maar speelde in de studio wel met hele grote namen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen hij lijkt op Gerard van Velde
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het zo bloederig dan? Ik heb het nog niet echt gezien...
Je kunt op Uitzending Gemist de eerdere afleveringen terugkijken. Zou ik wel doen, anders is het moeilijk te volgen. of je vraagt de serie voor je verjaardagquote:
Okay, daar moet ik dan maar eerst mee beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt op Uitzending Gemist de eerdere afleveringen terugkijken. Zou ik wel doen, anders is het moeilijk te volgen. of je vraagt de serie voor je verjaardag
Vanavond is namelijk het laatste deel van de eerste serie, de ontknoping.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, daar moet ik dan maar eerst mee beginnen.
dan moet je nog opschietenquote:hahahahagoed idee, maar ik ga eerst kijken of ik het wel echt leuk vind
Ow werkelijk? Mooi op tijd dan... ik heb gisterenavond laatste 20 minuten gezien.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond is namelijk het laatste deel van de eerste serie, de ontknoping.
[..]
ik vier mn verjaardag zaterdag en krijg ook nog geld, kan ik daarvan kopen en ik krijg ook nog irisbon van het werkquote:dan moet je nog opschieten
Hij is wat groter dan de Golf, maar of hij verhoogd is, volgens mij niet. NIet zo'n Touran oid. Die vind ik te groot. Ik hou niet van grote auto'squote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Golf Plus, is dat een verhoogde Golf?
Die aflevering ga ik zometeen bekijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Mooi op tijd dan... ik heb gisterenavond laatste 20 minuten gezien.
of een Golf Plusquote:[..]
ik vier mn verjaardag zaterdag en krijg ook nog geld, kan ik daarvan kopen en ik krijg ook nog irisbon van het werk
Jij kijkt alles op uitzending gemist??quote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die aflevering ga ik zometeen bekijken.
[..]
beetje duur: ruim ¤ 30.000,=quote:of een Golf Plus
Zo'n vierkante Volvo Stationcar vind ik wel leuk maar ik hou vooral van lage auto's met een lange motorkap.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is wat groter dan de Golf, maar of hij verhoogd is, volgens mij niet. NIet zo'n Touran oid. Die vind ik te groot. Ik hou niet van grote auto'sEn wat helemaal
is: stationwagon
[ afbeelding ]
Nee, zelden. Ik volg ook vrijwel nooit series.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij kijkt alles op uitzending gemist??
Verschrikkelijkquote:beetje duur: ruim ¤ 30.000,=
quote:Zo nog 2,5 uur werken en dan heb ik weekend, vrijdag lekker vrij
Ik vind auto's vanVolvo helemaal nietsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n vierkante Volvo Stationcar vind ik wel leuk maar ik hou vooral van lage auto's met een lange motorkap.
Het is ook wel een beetje een poor men's Benz.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind auto's vanVolvo helemaal niets![]()
![]()
Een paar afleveringen maar.quote:Ik bedoelde dat je deze serie op uitzending gemist hebt gevolgd...![]()
Dat is meer dan alle auto's die ik gehad heb bij elkaar opgeteld kostten.quote:En ja, verschrikkelijk duur.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een poor men's Benz.![]()
[..]
Okayquote:Een paar afleveringen maar.
[..]
Dat geldt ook voor al mijn auto's die ik in de loop der jaren heb gehad. Mijn eerst was een Austin mini metro, zachtgeel.quote:Dat is meer dan alle auto's die ik gehad heb bij elkaar opgeteld kostten.
Heb ik ook nog gehad, voor 350 gulden gekocht en een maand later voor 400 weer verkocht. Dat was een hele slechte autoquote:Op woensdag 18 november 2009 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn eerst was een Austin mini metro, zachtgeel.Van mn eigen geld gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |