Wat een toestand. Klachten bij Berkery.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Het plaatje in de OP is niet gecentreerd.
Aardappelpuree krijg ik niet weg. Wat zijn 'prakjes'?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
Nee, vandaag had ik aardappelpuree, worteltjes met doperwtjes en tonijnprakjes.
Officieel wel, want zij heeft de laatste geraden. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is aan de beurt voor een plaatje, toch?
Ach, ze weet wie het zegt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemen
De tonijn was al voorgeprakt, want het zat in een blikje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Officieel wel, want zij heeft de laatste geraden. Maar nu heb ik haar beledigd door haar een prakker te noemen
Staat-ie niet op RTL-gemist?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Kun jij hier eens kijken, Scrutinizer? Wat doe ik fout, ik kan daar nergens op klikken, of is het programma gewoon niet te zien?
Dank je voor de poging. Nee, hij staat ook niet op RTL-gemistquote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat-ie niet op RTL-gemist?
hier doet-ie ook niets
Ach kindje tochquote:
Wie noem jij vetklep, mager scharminkelquote:Op woensdag 18 november 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Probeer jij nu maar gewoon het plaatje te raden, vetklep.
Nee, dat is geen tot Canadees genaturaliseerde Engelsman.quote:
In 2005.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is hij niet een paar jaar geleden overleden?
Ik had er ook last van.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Google doet raar met afbeeldingen![]()
Duitser?quote:[ afbeelding ]
quote:
Terwijl Geert toch de dramaqueen van de familie is.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zag heel even Paul Wilders, de broer van, bij P&W zitten en ik vond dat ie op hem leek
Ja, die Kinski is idd een geval apartquote:Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl Geert toch de dramaqueen van de familie is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten, of heb je heel snel een ander plaatje?
Als je tegen bloed kanquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze week ook deels 2 afleveringen van Dexter gezien, maar het is dus een aanrader? Dan ga ik het opnemen elke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |