quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Kom voor jezelf op! Je bent uniek! Laat anderen niet met je sollen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hou op, heb er al spijt van dat ik het heb opgeschreven
maar ik heb het niet over etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen kiezen tussen een broodje doner en een frikandel zou ik het wel weten hoor
ik weet niet waarom, maar dit soort uitspraken lijken voor dikzakken bedoeldquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef IHVK het volgende:
Wees jezelf! Je kunt het!
Schaam je niet voor jezelf!
Het gaat ook niet over etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik heb het niet over eten
of noem jij een turk nu een broodje doner?
Halalfrikandellen smaken nergens naarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over eten![]()
kijk het is allebij lekker maar als ik toch moet kiezen...
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar dit soort uitspraken lijken voor dikzakken bedoeld
De Turken, eindelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, lief
Wie gaat er emigreren dan?
Ik heb gehoord dat er elven in het midden van de aardbol wonen, tip?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
We gaan naar het elvenrijk waar we thuishoren.
Ach het is er vast mooier dan hier.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er elven in het midden van de aardbol wonen, tip?
Misschien moet je een Turkse winter meemaken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En lekker warm, daar houden jullie toch van?
FAALquote:
FAALquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Woesj, ik spring op mijn draak en ben weg. Elfenland
Turken zijn ook nooit tevreden met één dingquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moet je een Turkse winter meemaken.
Ah Turk is dus om iets groots en gigantisch mee uit te drukken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
faal < dubbele faal < triple faal < epic faal < turkenfaal
Als je met iets groots en gigantisch faler dan faal bedoelt, dan wel ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah Turk is dus om iets groots en gigantisch mee uit te drukken.
Wist ik al.
Je bent gewoon gepwnd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je met iets groots en gigantisch faler dan faal bedoelt, dan wel ja.
Dus als je iemand moet steunen, kies je sneller voor een Turk dan voor een Nederlander, gewoon vanwege de afkomst?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over eten![]()
kijk het is allebij lekker maar als ik toch moet kiezen...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als gepwnd fantastisch slim, mooi, aardig en stoer betekent, dan wel ja.
Je posts worden door heel het forum gelezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef Min-e het volgende:
Raar hoor, er gluren mensen in mijn fobo die ik nooit eerder ben tegengekomen.
Eng
OMG!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je posts worden door heel het forum gelezen.
Als Nederland tegen Turkije moet voetballen ben je toch ook voor Turijke, gewoon vanwege je afkomst (en niet omdat ze beter ofzo zijn want dat zijn ze toch nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus als je iemand moet steunen, kies je sneller voor een Turk dan voor een Nederlander, gewoon vanwege de afkomst?
Klopt, maar ik vind dat anders dan iemand steunen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als Nederland tegen Turkije moet voetballen ben je toch ook voor Turijke, gewoon vanwege je afkomst
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zie min-e er wel voor aan om met krabbelplaatjes te gaan fobo'en. Of is ze daar te oud/jong voor? Moeilijk te zeggen.
zelf zegt ze dat ze te oud is....quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zie min-e er wel voor aan om met krabbelplaatjes te gaan fobo'en. Of is ze daar te oud/jong voor? Moeilijk te zeggen.
zijn krabbelplaatjes van die glimdingen? Ik zag dat juffen op hyves doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom dan zo geheimzinnig???quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
Nee joh iets meer of minder dan 30 dacht ik.
Ze had het wel een keertje verteld hoor.
Voor de oplettende fokker is het helemaal geen geheim.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom dan zo geheimzinnig???![]()
He, Mine?
krabbelplaatjes zijn best wel leukquote:
Het doet me denken aan juffen van rond de 30, ze posten dit heel vaak op hyves.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Die krabbelplaatjes doen me denken aan die poezieplaatjes van vroeger.
quote:
OMG! Nostalgiequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doet me op de een of andere manier aan dit boek denkenmeer dan 10keer gelezen
Krijg je ook zin om het boek opnieuw te lezen?quote:
Hoe voelde jij je toen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Krijg je ook zin om het boek opnieuw te lezen?![]()
Al heb ik niet het idee dat ik me ga voelen als toen
alsof ik zelf bij platvoetje was, maar had dat met de meeste boekenquote:
iek weet, het is gewoon entertainmentquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent je bewust van het feit dat ze jou en jouw voorvaderen uitmaken voor homo's en wel meer? En dat hun liedjes vol zitten met Pan Armeense propaganda?
welke grap?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:25 schreef Ayca het volgende:
Whehe niemand snapt het grapje van IHVK, wat een faal
Clio, ik zie deze nu pas. Alpay,quote:Op maandag 16 november 2009 05:18 schreef ClioSporT het volgende:
Ik vind die van Zwitserland wel cool.. Zie video vanaf 0:35 tot 1.33..
Omdat ze Koerdistan hebben afgepaktquote:Op woensdag 18 november 2009 08:15 schreef zarGon het volgende:
http://www.eurominority.e(...)sp?id_minorities=262.
Die landkaart.
Ik weet niet zeker of ze daarmee willen afbeelden waar er Koerden wonen of dat het als landkaart gezien moet worden.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ze Koerdistan hebben afgepakt?
En Turken een minority noemen gaat mij een beetje te ver, 70 miljoen mensen.
Eerder een majority, als ik zo om mij heen kijk in Rotterdamquote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Turken zijn dan ook geen minority in eigen land, maar in andere landen..
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan niet kiezen, straks word ik nog uit het marokkanen- of turkentopic geschopt.
Mischien als ik "nu met pics van arabischeschone18" in de titel zet wordt het toch nog een stormlooptopicquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Dan maak je maar EEN Oman-topic aan..
Heeft op locatie zitten een meerwaarde?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die om 9 uur 's ochtends niet op de uni/hogeschool zitten ":') ".
Ik zorg wel voor de plaatjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die om 9 uur 's ochtends niet op de uni/hogeschool zitten "".
[..]
Mischien als ik "nu met pics van arabischeschone18" in de titel zet wordt het toch nog een stormlooptopic.
Ik zat te twijfelen tussen Oman, Omaanse, Omanese, reeks, topic en topics.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die om 9 uur 's ochtends niet op de uni/hogeschool zitten "".
[..]
Mischien als ik "nu met pics van arabischeschone18" in de titel zet wordt het toch nog een stormlooptopic.
PS zG wanneer leer je het nou eens?
Ik voel de pijn. Succes. Sterkte. Veel plezier.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:19 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ga drie uur reizen voor 1,5 uur nu, dus ik moet weg.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef zarGon het volgende:
Wij blijven totdat we trouwen in ons/het ouderlijk huis.
Alhoewel dat percentage eigenlijk ook wel meevalt, ik gok zo 50-50. Maar toch, ben je in de nederTurkse cultuur pas zelfstandig als je getrouwd bent?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef zarGon het volgende:
Het is denk ik toch wel cultuur.
Hier in Nederland is het bijvoorbeeld normaal om op je 18de uit huis te gaan/geschopt te worden.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef zarGon het volgende:
Ik vond het logischer/mooier staan zonder lidwoord..
quote:Geachte heer/mevrouw ***,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij de Volkskrant.
De Volkskrant heeft uw bestelling met de grootste zorg uitgevoerd en vandaag ter post aangeboden. Over het algemeen wordt uw bestelling morgen of overmorgen bezorgd, met uitzondering van zondag.
Tot tweemaal toe gewoon goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef zarGon het volgende:
Kun je nu ook al een bruid bestellen bij de krant?
Ik heb er eergisteren een gemaakt, ik denk zelf een onvoldoende. De antwoorden staan op blackboard, maar toch wacht ik liever met kijken tot al mijn andere tentamens achter de rug zijn. Is dat raar?quote:
Mail order brides, jwt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef zarGon het volgende:
Kun je nu ook al een bruid bestellen bij de krant?
Hmm. Je hebt nog tentamens. Als je zo iemand bent die over een slecht cijfer blijft piekeren, zou ik ermee wachten. Voor je het weet verneuk je die andere tentamens ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb er eergisteren een gemaakt, ik denk zelf een onvoldoende. De antwoorden staan op blackboard, maar toch wacht ik liever met kijken tot al mijn andere tentamens achter de rug zijn. Is dat raar?
Dat dacht ik ook, dus ik wacht wel gewoon even. Nu ga ik mijzelf de hele dag in de bieb verstoppen om 800 pagina's aan theorie uit mijn hoofd te lerenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm. Je hebt nog tentamens. Als je zo iemand bent die over een slecht cijfer blijft piekeren, zou ik ermee wachten. Voor je het weet verneuk je die andere tentamens ook..
En dat keer drie, ik heb namelijk drie soortgelijke tentamens op rijquote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef zarGon het volgende:
800 pagina's..
Theories leren, om ze binnen vijf minuten na de toets weer te vergeten..
Baggerstudies..
Studenten..
Voornamelijk nutteloze tekst. Maar toch, zelfs als je alleen de belangrijke dingen eruithaalt is het nog altijd veel om in twee/drie dagen te leren.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef zarGon het volgende:
Wat staat er in die 800 pagina's?
Hoeveel van die pagina's worden tijdens de studie behandeld?.
Nu doe je het weer!quote:
Inderdaad. Maar nu ga ik echt naar de bieb, laters.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef zarGon het volgende:
En waarschijnlijk ook allemaal informatie die je later toch niet gaat gebruiken..
Laters mattie.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu doe je het weer!
[..]
Inderdaad. Maar nu ga ik echt naar de bieb, laters.
Dat waren mooie tijden op de basisschool, mên.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef Sena het volgende:
SALLAN! SALLAN! SALLAN!
Die wil ik terugzien, wanneer zou die op YouTube staan....
Verwacht geen plottwists maar wel anekdotes en meer kennis over de moslimswereld.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Het boek is binnen, IHVK, ik ben benieuwd. Ik dacht trouwens dat hij langer/dikker zou zijn.
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Raadde jij me niet aan om een doodpelsdiermuts te kopen?.
Overigens wel een slecht gebouw, je hoorde vandaag de hele tijd die wind zo irritant fluiten.
Met de ramen dicht hoor ik hierbinnen niks hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Je kan het gewoon niet handelen.
Overigens.
Er was geen gebouw waar je de wind niet hoorde fluiten vandaag. Er was een storm namelijk. Normaal hoor je hem niet.
De storm was smiddag's rond het middaguur.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met de ramen dicht hoor ik hierbinnen niks hoor. En ik woon dan zelfs in een flat.
Alle allochtonen leren daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
dat cekers, vanaf volgend trimester wordt dat maar gewoon mijn huiswerkmaakplek. In een uurtje doe ik daar meer dan dat ik in een hele avond thuis doe.
Wel veel hoofddoekjes, mang, dát was schrikken![]()
! 't was alsof ik weer in Uman was.
Het is ook nooit goed, lan. Mattie is precies hetzelfde, bradda. Heet je soms Joseph, broseph? Yo, bro. All's good in the goed in de hoed, doed.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef IHVK het volgende:
overigens vind ik 'mang' echt niet kunnen. Een mattie van mij doet dat ook.
lan, mattie, bradda, bro, hoed, doed --> Goedgekeurdquote:Op woensdag 18 november 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, lan. Mattie is precies hetzelfde, bradda. Heet je soms Joseph, broseph? Yo, bro. All's good in the goed in de hoed, doed.
Waarom is mang dan niet spang?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
lan, mattie, bradda, bro, hoed, doed --> Goedgekeurd
mang-> afgekeurd.
Hmm. Ik weet het niet eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom is mang dan niet spang?
Ik vind mattie niet meer goed klinken sinds ik een paar bontkraagjes het 4 keer per zin gebruikten. Dat ging ongeveer zo (in straataccent):quote:Op woensdag 18 november 2009 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet het niet eens.
Het klinkt niet goed mang.
Weheh welkom in Rotterdam.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind mattie niet meer goed klinken sinds ik een paar bontkraagjes het 4 keer per zin gebruikten. Dat ging ongeveer zo (in straataccent):
MATTIE KIJK MATTIE KIJK DAN MATTIE KOM OP MATTIE WE GAAN MATTIE NU WALLA WALLA MATTIE IK ZWEER DIE MEISJE MATTIE KIJK DAN MATTIE VLUG MATTIE MATTIE MATTIE WEG DAAR IS KOENDOEKOE MATTIE WALLA
Hij bedoelt wat een sexy kaaklijn hebben jullie zeg! (no homo)quote:Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Rustig/Stil, wat een kaak hebben jullie zeg.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij bedoelt wat een sexy kaaklijn hebben jullie zeg! (no homo)
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Bu kalp seni unutur mu
kijk je dat?
Gaat over politiek.
Ik word kurban voor Aldi, al het snoepgoed daar is lekker.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:36 schreef IHVK het volgende:
Plus![]()
Wat een bagger.
Zelfs de Aldi is 10 miljoen keer beter.
woon je in Venlo??quote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik ken dat lied niet.![]()
Ik kom net terug van de stembus.![]()
Ik kijk nooit Turkse TVquote:Op woensdag 18 november 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
Het is geen lied maar een serie.![]()
Het is ook een lied.
Maar ik bedoelde de serie.
Je woont niet eens in Nederland eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bijna, Venray.
En waarom trek er zo'n hoofd bij, he???
What ever.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je woont niet eens in Nederland eigenlijk.
Op mijn vader.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:42 schreef IHVK het volgende:
Mogen wij weten op die je hebt gestemd?
Sterf.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die onder de rivieren wonen![]()
![]()
Zeg dat eens hardop in het centrum of in de kuip... als je durft.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
beter dan Rotterdam
pauperstad
in de oorlog lag je plat
whehehehehehehehehehehe uhum.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg dat eens hardop in het centrum... als je durft.
Wij zijn geïntegreerde Turken.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF, izjn alle turkse vaders hier politici of zo?
Jup dit topic is een subsidiespons project van de PvdA.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF, izjn alle turkse vaders hier politici of zo?
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup dit topic is een subsidiespons project van de PvdA.
Turken nemen Nederland overquote:Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zijn geïntegreerde Turken.
Dit is echt zo'n wijf waar ik letterlijk overheen wil kotsen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Is dit jullie vader of zo?
[ afbeelding ].
O, is het een wijf?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n wijf waar ik letterlijk overheen wil kotsen.![]()
![]()
Allochtoniquote:
Doenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allochtoni.
Ik zit met het volgende dilemma: zal ik nog een Dr. Utkertje in de oven gooien, of niet? Ik heb vraatzucht, maar ik heb al avondgegeten.
Jawel.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoef je toch niet gelijk over haar heen te kosten.
Dit doet mij inderdaad een beetje aan 2girls1cup/tubgirl denken, dat vind ik niet zo fijnquote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoef je toch niet gelijk over haar heen te kosten.
Oh, bedankt voor het naar boven halen van die walgelijke beelden. Ik was er net een paar maanden overheen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit doet mij inderdaad een beetje aan 2girls1cup/tubgirl denken, dat vind ik niet zo fijn.
Waarom heb je ze dan ook bekeken?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor het naar boven halen van die walgelijke beelden. Ik was er net een paar maanden overheen.
Een vriend heeft mij er ingeluisd.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom heb je ze dan ook bekeken?
Bradda, er zit kip op, hij haalt het einde van mijn straat nog niet eens! Hij is dan al verslonden door een stel hongerige jeweetwelsquote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef IHVK het volgende:![]()
Kan je ook een slice gooien richting het zuiden
Smoesjes, gierige.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Brade, er zit kip op, hij haalt het einde van mijn straat nog niet eens! Hij is dan al verslonden door een stel hongerige jeweetwels.
Welke van de twee?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een vriend heeft mij er ingeluisd.
Dit is wel Rotterdam, he? Niet dat gezapige Limburreg van je. De straten zijn hier hard en kil, vol met hongerige KFC-fanaten.quote:
Wat nou?quote:
Smoesjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is wel Rotterdam, he? Niet dat gezapige Limburreg van je. De straten zijn hier hard en kil, vol met hongerige KFC-fanaten.
2 girls 1 cup dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zat je nou weer op mij te kotsen, lan, ik vroeg alleen maar welk filmpje je makker je liet zien?
kan niet, gebeurt wel vaak genoegquote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef IHVK het volgende:
Je kan overigens nooit lan zeggen tegen een meisje.
Je zegt dan 'kiz'.
...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef IHVK het volgende:
Hm ik heb dat nummer nooit leuk gevonden.
Baris Akarsu doet het wel beter.
Maar die is dood.
Nee vermanende uitspraak van jongen richting meisje.quote:
Écht? Vroeger dacht ik dat ik me als volwassene meteen écht volwassen zou voelen, maar eerlijk gezegd is er niet zo heel veel veranderdquote:
Ik kreeg het maar met moeite getypt. So sick.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker, mijn pizza heb ik net in de magnetron gegooid.
Oh op die manier.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Écht? Vroeger dacht ik dat ik me als volwassene meteen écht volwassen zou voelen, maar eerlijk gezegd is er niet zo heel veel veranderd.
Neee, gari is vrouwmensch. Kiz is gewoon meisje/meid.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee vermanende uitspraak van jongen richting meisje.
"Houd je mond, vrouwmensch'
met een knipoog uiteraard, anders gaan ze me slaan samen met Min-e.![]()
Ben trots op je IHVK. Of ik ben gewoon een verdomd goede trainer.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee vermanende uitspraak van jongen richting meisje.
"Houd je mond, vrouwmensch'
met een knipoog uiteraard, anders gaan ze me slaan samen met Min-e.![]()
quote:
Ik ben goed afgericht.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben trots op je IHVK. Of ik ben gewoon een verdomd goede trainer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat een paard, ik krijg de neiging om haar een vuist te verkopen.quote:
Turkse vrouwen met attitudequote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben trots op je IHVK. Of ik ben gewoon een verdomd goede trainer.
zie post hierboven, speak of the devilquote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jezus wat een paard, ik krijg de neiging om haar een vuist te verkopen.
Wat een agressie vandaag.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jezus wat een paard, ik krijg de neiging om haar een vuist te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |