quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Kom voor jezelf op! Je bent uniek! Laat anderen niet met je sollen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hou op, heb er al spijt van dat ik het heb opgeschreven
maar ik heb het niet over etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen kiezen tussen een broodje doner en een frikandel zou ik het wel weten hoor
ik weet niet waarom, maar dit soort uitspraken lijken voor dikzakken bedoeldquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef IHVK het volgende:
Wees jezelf! Je kunt het!
Schaam je niet voor jezelf!
Het gaat ook niet over etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik heb het niet over eten
of noem jij een turk nu een broodje doner?
Halalfrikandellen smaken nergens naarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over eten![]()
kijk het is allebij lekker maar als ik toch moet kiezen...
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar dit soort uitspraken lijken voor dikzakken bedoeld
De Turken, eindelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, lief
Wie gaat er emigreren dan?
Ik heb gehoord dat er elven in het midden van de aardbol wonen, tip?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
We gaan naar het elvenrijk waar we thuishoren.
Ach het is er vast mooier dan hier.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er elven in het midden van de aardbol wonen, tip?
Misschien moet je een Turkse winter meemaken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En lekker warm, daar houden jullie toch van?
FAALquote:
FAALquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Woesj, ik spring op mijn draak en ben weg. Elfenland
Turken zijn ook nooit tevreden met één dingquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moet je een Turkse winter meemaken.
Ah Turk is dus om iets groots en gigantisch mee uit te drukken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
faal < dubbele faal < triple faal < epic faal < turkenfaal
Als je met iets groots en gigantisch faler dan faal bedoelt, dan wel ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah Turk is dus om iets groots en gigantisch mee uit te drukken.
Wist ik al.
Je bent gewoon gepwnd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je met iets groots en gigantisch faler dan faal bedoelt, dan wel ja.
Dus als je iemand moet steunen, kies je sneller voor een Turk dan voor een Nederlander, gewoon vanwege de afkomst?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over eten![]()
kijk het is allebij lekker maar als ik toch moet kiezen...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als gepwnd fantastisch slim, mooi, aardig en stoer betekent, dan wel ja.
Je posts worden door heel het forum gelezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef Min-e het volgende:
Raar hoor, er gluren mensen in mijn fobo die ik nooit eerder ben tegengekomen.
Eng
OMG!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je posts worden door heel het forum gelezen.
Als Nederland tegen Turkije moet voetballen ben je toch ook voor Turijke, gewoon vanwege je afkomst (en niet omdat ze beter ofzo zijn want dat zijn ze toch nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus als je iemand moet steunen, kies je sneller voor een Turk dan voor een Nederlander, gewoon vanwege de afkomst?
Klopt, maar ik vind dat anders dan iemand steunen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als Nederland tegen Turkije moet voetballen ben je toch ook voor Turijke, gewoon vanwege je afkomst
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zie min-e er wel voor aan om met krabbelplaatjes te gaan fobo'en. Of is ze daar te oud/jong voor? Moeilijk te zeggen.
zelf zegt ze dat ze te oud is....quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zie min-e er wel voor aan om met krabbelplaatjes te gaan fobo'en. Of is ze daar te oud/jong voor? Moeilijk te zeggen.
zijn krabbelplaatjes van die glimdingen? Ik zag dat juffen op hyves doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom dan zo geheimzinnig???quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef IHVK het volgende:
Nee joh iets meer of minder dan 30 dacht ik.
Ze had het wel een keertje verteld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |