En morgen heb ik dus 2 toetsen waarvoor ik niet heb geleerd.quote:Onderwerp: Bevestiging theorie-examen
Beste Heimen,
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Auto (B) op 16-11-2009 om 10:30 uur in LEUSDEN.
Je reservering verplaatsen kan tot 1 week voor aanvang. Binnen een week kan de afspraak alleen worden vervroegd indien hier nog mogelijkheden voor zijn. Annuleren kan niet.
N.B. Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Je kunt hier niet op reageren.
Met vriendelijke groet,
CBR
Nja, ik ben al bezigquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Kevincy het volgende:
En dan ga je nu Fokken?
Leren man als je het haalt kan je morgen aan de champagne
Geld is het probleem nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
Begin maar vast geld opzij te leggen voor de volgende examens
lees jij wel, hij had ze examen dus gisteren en een paar toetsjes morgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Kevincy het volgende:
En dan ga je nu Fokken?
Leren man als je het haalt kan je morgen aan de champagne
Fail van mij ik zie idd de datum staan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Markster het volgende:
[..]
lees jij wel, hij had ze examen dus gisteren en een paar toetsjes morgen
Mja, zet afspraken dan in je telefoon, zodat je een melding krijgt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overrated, daar vergeet ik ook in te kijken
dat is een beetje boter na de maaltijd nu jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, zet afspraken dan in je telefoon, zodat je een melding krijgt.
Maar je bent vast niet op zoek naar een oplossing.
Een nieuwe ronde, een nieuwe kans.quote:Onderwerp: Bevestiging theorie-examen
Beste Heimen,
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Auto (B) op 16-12-2009 om 13:30 uur in ZWOLLE.
Je reservering verplaatsen kan tot 1 week voor aanvang. Binnen een week kan de afspraak alleen worden vervroegd indien hier nog mogelijkheden voor zijn. Annuleren kan niet.
N.B. Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Je kunt hier niet op reageren.
Met vriendelijke groet,
CBR
Ja, maar nu heb ik dus net mn andere aangevraagdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom ga je niet gewoon morgenvroeg langs voor de reservelijst? Zijn altijd wel wat idioten die hun afspraak vergeten dus er valt wel een gaatje.
Ik moest vandaag een gebroken poortje van een patchpoort vervangen, dus eerst al die draadjes lospielen, en daarna met maar een centimeter speling die kabels weer met die tang vastklikken(in het nieuwe outletje).quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach ik was vandaag op een unix server bezig en ik laat de hele bak crashen met 40 gebruikers verbonden.
Die vervolgens door systeembeheer in duitsland weer opnieuw geboot moest worden. Gelukkig kon systeembeheer in single user modus nog een en ander corrigeren.
Ik voel me knap lullig vandaag.
Reservelijst bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom ga je niet gewoon morgenvroeg langs voor de reservelijst? Zijn altijd wel wat idioten die hun afspraak vergeten dus er valt wel een gaatje.
Niet vergeten, ik dacht dat ik hem vandaag zou hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 01:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik snap het niet.
TS had dus gisteren zijn theorie-examen, maar is dat toen vergeten?
Die weet niet wanneer ik mijn toetsen hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:35 schreef piepkuiken21 het volgende:
maar wat ik dan niet is dat je rijinstructeur niet belt?
Watquote:Op woensdag 18 november 2009 05:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Reservelijst bestaat niet meer.
quote:
En leren voor school is ook leren voor theoriequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Hyman het volgende:
Ik ben er koning in.
En morgen heb ik dus 2 toetsen waarvoor ik niet heb geleerd.
Ohja, jullie mogen me uitlachen
OMG, dat is wel een regelreche SNAFU!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 06:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet vergeten, ik dacht dat ik hem vandaag zou hebben
oh is dit al lang zo?quote:Op woensdag 18 november 2009 05:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Reservelijst bestaat niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |