En morgen heb ik dus 2 toetsen waarvoor ik niet heb geleerd.quote:Onderwerp: Bevestiging theorie-examen
Beste Heimen,
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Auto (B) op 16-11-2009 om 10:30 uur in LEUSDEN.
Je reservering verplaatsen kan tot 1 week voor aanvang. Binnen een week kan de afspraak alleen worden vervroegd indien hier nog mogelijkheden voor zijn. Annuleren kan niet.
N.B. Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Je kunt hier niet op reageren.
Met vriendelijke groet,
CBR
Nja, ik ben al bezigquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Kevincy het volgende:
En dan ga je nu Fokken?
Leren man als je het haalt kan je morgen aan de champagne
Geld is het probleem nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
Begin maar vast geld opzij te leggen voor de volgende examens
lees jij wel, hij had ze examen dus gisteren en een paar toetsjes morgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Kevincy het volgende:
En dan ga je nu Fokken?
Leren man als je het haalt kan je morgen aan de champagne
Fail van mij ik zie idd de datum staan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Markster het volgende:
[..]
lees jij wel, hij had ze examen dus gisteren en een paar toetsjes morgen
Mja, zet afspraken dan in je telefoon, zodat je een melding krijgt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overrated, daar vergeet ik ook in te kijken
dat is een beetje boter na de maaltijd nu jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, zet afspraken dan in je telefoon, zodat je een melding krijgt.
Maar je bent vast niet op zoek naar een oplossing.
Een nieuwe ronde, een nieuwe kans.quote:Onderwerp: Bevestiging theorie-examen
Beste Heimen,
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Auto (B) op 16-12-2009 om 13:30 uur in ZWOLLE.
Je reservering verplaatsen kan tot 1 week voor aanvang. Binnen een week kan de afspraak alleen worden vervroegd indien hier nog mogelijkheden voor zijn. Annuleren kan niet.
N.B. Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Je kunt hier niet op reageren.
Met vriendelijke groet,
CBR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |