napoleon kan ook pratenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Parkietjes kunnen zeker heel leuk zijn. We hebben ooit eens een heel tamme gehad. Die kon zelfs praten en voetbalde op tafel met een belletje en kwam echt knuffelen. Vond het ook heerlijk om in je hand onder de lauwe kraan te gaan.
Godver, nu wil ik ook zo'n beestjequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
napoleon kan ook praten![]()
"bonjour napoleon" "kusje kusje kusje" " joepie de poepie" " kopje koffie" " goeiemorgen" enzo
hij fluit ook wat riedeltjes
Echt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"bonjour napoleon" "kusje kusje kusje" " joepie de poepie" " kopje koffie" " goeiemorgen" enzo
Echt??? Wat coooollllll!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk! Mijne konden nooit echt praten... Maar ik had er ook altijd 2, dan trekken ze toch meer naar elkaar toe volgens mij...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook graag eens zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Kan ie Bonjour Napoleon zeggen?![]()
Dat moet je een keer voor ons filmen!
Nu nog een boek schrijven over "Hoe niezen mijn leven veranderde" en je loopt binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
goed hard niezen is fijn
k had weer een wervel vast zitten in mn nek, dok zou er donderdag naar kijken
daardoor weer koppijn
k niest me net![]()
en voel t losschieten. koppijn weg
toch maar even nog laten nakijken donderdag
eigenlijk is 1 zielig toch? zijn groepsdieren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik ook zo'n beestje![]()
Aaaaah een parkietjequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tadaa
Snap ik deze niet of gebeurt er gewoon zo goed als niets?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef tombolafan het volgende:
en speciaal voor iedereen die niet terugleest op herhaling:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snap ik deze niet of gebeurt er gewoon zo goed als niets?
ik heb er een filmpje van, zal em es ff uploadenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Kan ie Bonjour Napoleon zeggen?![]()
Dat moet je een keer voor ons filmen!
Niet vergeten iets te bestellen, anders raken ze in de warquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb honger, ik denk dat ik door de mac drive ga rijden, gewoon, omdat het kan!
Hahahaha ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet vergeten iets te bestellen, anders raken ze in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |