1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Blame NiesStoutquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef tombolafan het volgende:
fipo
Of deze http://www.trafficnet.nl/traffic.aspquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Ynske het volgende:
www.traphic.nl is ook heel goedvoor files te zien enzo
Niiicequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, paar foto's gemaakt, maar hij kijkt steeds naar de camera, en stopt dan met mijn vingers knuffelen![]()
*ff kabeltje pakken
Dank je wel mr.S.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, paar foto's gemaakt, maar hij kijkt steeds naar de camera, en stopt dan met mijn vingers knuffelen![]()
*ff kabeltje pakken
Dat zweer ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zweer je dat op mijn hoofdpijn?
Hielpen die andere slaappillen die je had al niet meer dan?quote:
Ik vond ze ook wel grappig, maar vooral ook een hoogquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Subtle, vanwaar debij het bunny sla-bestek?
Ik vond het echt leuk en dacht dat jij het ook leuk zou vinden!
* Greys SS kadootje maar weer afbestelt
Ik heb nog nooit slaappillen gehadquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hielpen die andere slaappillen die je had al niet meer dan?
Pas je wel op met al dat grove geschut?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
hij is nu een druk gesprek aan het voeren tegen de bodem van mijn theekopje
Nerd!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel grappig, maar vooral ook een hooggehalte
slabestek in de vorm van konijntjes?
wat je nog zou kunnen proberen is valeriaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit slaappillen gehad
Ik had altijd melatonine. Maar dat is zoooooooo laag 0.1mg per tabletke... dat dat hem niet gaat worden. Zelfs niet met 7
Ik heb 14 stuks temazepam gekregen en 14 die ik daarna mag halen. En ik mag elke dag 1... maar ik heb besloten 1x per week 1 te nemen. Om bij te slapen. Kijken hoe dat gaat. Wil dat niet, dan 2x per week... maar niet meer.
Mijn mams is verslaafd geweest aan die dingen, en dat is dus écht niet de bedoeling
iig voor 5 dec, dan heeft iedereen m tenminste op 17 decquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer moesten we het SS pakje ook alweer verstuurd hebben? Mijnes is bij lange na niet klaar nog.
Mooie piet Zwabber!
nou, ik heb die medicijnen zelf moeten dokken, dus ik ga ze gebruiken ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat je nog zou kunnen proberen is valeriaan
zelf dokken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik heb die medicijnen zelf moeten dokken, dus ik ga ze gebruiken ook
Oh ja, die melatonine bedoelde ik inderdaad. Daar hadden we het een keer over voor Hara toen, was het niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit slaappillen gehad
Ik had altijd melatonine. Maar dat is zoooooooo laag 0.1mg per tabletke... dat dat hem niet gaat worden. Zelfs niet met 7
Ik heb 14 stuks temazepam gekregen en 14 die ik daarna mag halen. En ik mag elke dag 1... maar ik heb besloten 1x per week 1 te nemen. Om bij te slapen. Kijken hoe dat gaat. Wil dat niet, dan 2x per week... maar niet meer.
Mijn mams is verslaafd geweest aan die dingen, en dat is dus écht niet de bedoeling
Zorgverzekering (elke zorgverzekering afaik) vergoed vanaf begin dit jaar geen slaapmedicatie meer.quote:
Ja! daar hadden we het idd over met haraquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die melatonine bedoelde ik inderdaad. Daar hadden we het een keer over voor Hara toen, was het niet?Maar het klinkt alsof je er heel verstandig mee omgaat!
Leuk zijn ze!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Ynske het volgende:
Greys
op pagina 4, staan koffertjes, van zulks soort maar ook in vierkante/rechthoekige en ronde dozen
jaquote:
Die vierkante leuke dozen hadden ze ook bij de action afgelopen week!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Ynske het volgende:
Greys
op pagina 4, staan koffertjes, van zulks soort maar ook in vierkante/rechthoekige en ronde dozen
Ik heb alleen de een na laatste gezien, die was wel stoer, maar niet super ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel, help eens luitjes.
Wat gaat Qwea samen met MikeyMo kijken?
-My sister's keeper
-a perfect getaway
-Spread
-Night at the musuem battle of the smithsonion
-500 days of summer
-Surrogates
-The boot that rocked
En anders bijenkorf, V&D, etcquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die vierkante leuke dozen hadden ze ook bij de action afgelopen week!!
Met bruce willisquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb alleen de een na laatste gezien, die was wel stoer, maar niet super ofzo.Dus kan je niet echt helpen
Ow ja, 17 december was de openmaak datum. Hmmmm... volgens mij ben ik dan de hele dag+avond weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
iig voor 5 dec, dan heeft iedereen m tenminste op 17 dec
k ga die van mij van OUD al snel versturendie mag pas de 23e dec worden uitgepakt
die van hier moet ik nog voor gaan winkelen. komt volgende week wel
Whaha, ik heb ze allemaal niet gezien... Maar ik ben stiekem verliefd op Bill Nighy (quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel, help eens luitjes.
Wat gaat Qwea samen met MikeyMo kijken?
-My sister's keeper
-a perfect getaway
-Spread
-Night at the musuem battle of the smithsonion
-500 days of summer
-Surrogates
-The boat that rocked
Ik had geen vetorecht is me net verteldquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whaha, ik heb ze allemaal niet gezien... Maar ik ben stiekem verliefd op Bill Nighy () dus ik zou The boat that rocked doen...
Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had geen vetorecht is me net verteldhet wordt surrogates
ja maar das duurquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En anders bijenkorf, V&D, etcaltijd prijs
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
oh hij ging er ineens zo mooi voor zitten![]()
[ afbeelding ]
het zijn hele grote foto'squote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kan ze niet zien want halverwege het laden krijg ik ineens een kruisje en net liep ie zelfs vast op die vorige pagina...
oi, ineens zie ik ze... en volgens mij heb je stiekem een marie louise...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
oh hij ging er ineens zo mooi voor zitten![]()
[ afbeelding ]
dank je wel!quote:
ja, ik moet nodig eens iets veranderen aan mn internet...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga ze even veranderen in clickable thumpnails, voor de minder breedband-bedeelden onder ons
napoleon kan ook pratenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Parkietjes kunnen zeker heel leuk zijn. We hebben ooit eens een heel tamme gehad. Die kon zelfs praten en voetbalde op tafel met een belletje en kwam echt knuffelen. Vond het ook heerlijk om in je hand onder de lauwe kraan te gaan.
Godver, nu wil ik ook zo'n beestjequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
napoleon kan ook praten![]()
"bonjour napoleon" "kusje kusje kusje" " joepie de poepie" " kopje koffie" " goeiemorgen" enzo
hij fluit ook wat riedeltjes
Echt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"bonjour napoleon" "kusje kusje kusje" " joepie de poepie" " kopje koffie" " goeiemorgen" enzo
Echt??? Wat coooollllll!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk! Mijne konden nooit echt praten... Maar ik had er ook altijd 2, dan trekken ze toch meer naar elkaar toe volgens mij...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook graag eens zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Kan ie Bonjour Napoleon zeggen?![]()
Dat moet je een keer voor ons filmen!
Nu nog een boek schrijven over "Hoe niezen mijn leven veranderde" en je loopt binnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
goed hard niezen is fijn
k had weer een wervel vast zitten in mn nek, dok zou er donderdag naar kijken
daardoor weer koppijn
k niest me net![]()
en voel t losschieten. koppijn weg
toch maar even nog laten nakijken donderdag
eigenlijk is 1 zielig toch? zijn groepsdieren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik ook zo'n beestje![]()
Aaaaah een parkietjequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tadaa
Snap ik deze niet of gebeurt er gewoon zo goed als niets?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef tombolafan het volgende:
en speciaal voor iedereen die niet terugleest op herhaling:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snap ik deze niet of gebeurt er gewoon zo goed als niets?
ik heb er een filmpje van, zal em es ff uploadenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Kan ie Bonjour Napoleon zeggen?![]()
Dat moet je een keer voor ons filmen!
Niet vergeten iets te bestellen, anders raken ze in de warquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb honger, ik denk dat ik door de mac drive ga rijden, gewoon, omdat het kan!
Hahahaha ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet vergeten iets te bestellen, anders raken ze in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |