Ben je daar serieus van geschrokken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar ik was stiekem wel erg geschrokken dat iemand internet blijkbaar zo serieus neemt dat hij serieus vindt dat de wereld een betere plek is zonder mij
quote:
Ja, maar toch. In al mijn jaren op FOK!, en dat zijn er toch al drie ofzo, is dit de eerste keer dat iemand me oprecht zo haat dat hij me dood wil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Ben je daar serieus van geschrokken?Ik vond het best triest
was hij serieus danquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar toch. In al mijn jaren op FOK!, en dat zijn er toch al drie ofzo, is dit de eerste keer dat iemand me oprecht zo haat dat hij me dood wil.
Dacht ik al welquote:
ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Ben je daar serieus van geschrokken?Ik vond het best triest
Wat?! Vertel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook welMaar dat soort dingen vind ik ook wel akelig. Ik ben een keer bedreigd met de dood via PM, is gewoon niet tof
Ja. Maar dan ook echt akelig serieus.quote:
wie is de schuldigequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook welMaar dat soort dingen vind ik ook wel akelig. Ik ben een keer bedreigd met de dood via PM, is gewoon niet tof
Was een user die dmv fraude z'n theorie-examen wilde halen volgens mij, zoiets. Dus toen lachte ik hem uit in z'n topic en toen kreeg ik een PM waarin mij werd verteld dat ik maar dood moest gaanquote:
Dat is nog wel de raarste reden om iemand dood te wensenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een user die dmv fraude z'n theorie-examen wilde halen volgens mij, zoiets. Dus toen lachte ik hem uit in z'n topic en toen kreeg ik een PM waarin mij werd verteld dat ik maar dood moest gaanErg bijzonder.
Ach, we overleven het wel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een user die dmv fraude z'n theorie-examen wilde halen volgens mij, zoiets. Dus toen lachte ik hem uit in z'n topic en toen kreeg ik een PM waarin mij werd verteld dat ik maar dood moest gaanErg bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ach, we overleven het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef UncleErnie het volgende:
[..]Tegen jezelf in spoilers pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Stoeprand het volgende:Wil jij me nu ook al dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
Sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga toch eens niet zo snel, ik mis veel te veel SC's
Ach, het is een beetje stoer doen achter een pc maar dat kwam alleen omdat ie je verbaal niet aankonquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar toch. In al mijn jaren op FOK!, en dat zijn er toch al drie ofzo, is dit de eerste keer dat iemand me oprecht zo haat dat hij me dood wil.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FOK!knokploeg, anyone?quote:
Ik sta vooraan.quote:
Altijd. Zo ben ik. Het spijt me, ladidadidingdongquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
Zijn jullie nou alweer aan het SC-en
Guapisimaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
It never ends!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Altijd. Zo ben ik. Het spijt me, ladidadidingdong
Tsja... Betrapt iig!quote:
Je zou er wel toe in staat zijn als ze zelfs Marijke gaan bedreigen met de doodquote:
Dat denk ik altijd als ik je naam aan het typen benquote:
Ja kutquote:
Gezellig met mij SCen natuurlijk!quote:
Ladiquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
Ja die is ook vre-se-lijk ingewikkeldquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd als ik je naam aan het typen ben
Weet ik niet meerquote:
Niet zo tofquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Altijd. Zo ben ik. Het spijt me, ladidadidingdong
Hoi Trevquote:
Wie is hier nieuw?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
Een nieuweling. Weten we zeker dat we haar kunnen vertrouwen als newbie in onze roedel?
En die zijn? "Oh wat lief" en "oh wat gay"?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg 2 reacties op dezeen het blijven er ook maar 2
![]()
Ladidadidadidadida waarschijnlijk niet, maar ik herken haar geur niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Stoeprand het volgende:
Hoi Ladidadida! Tijd geleden hè?Nou long time!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En die zijn? "Oh wat lief" en "oh wat gay"?
Allebei. De tweede reactie is van mij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En die zijn? "Oh wat lief" en "oh wat gay"?
dan moet je misschien je neus een snuiten misschien wil dat helpenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ladidadidadidadida waarschijnlijk niet, maar ik herken haar geur niet.
Meer dan jou in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
Een nieuweling. Weten we zeker dat we haar kunnen vertrouwen als newbie in onze roedel?
Wolven snuiten hun neus niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan moet je misschien je neus een snuiten misschien wil dat helpen
Of menig ander mannelijke fokkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Allebei. De tweede reactie is van mij.
-of ajf-
Ah ja natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Gezellig met mij SCen natuurlijk!
Dat doet het, hij is superlief!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja
, ajf was de eerste die met de gay begon ik zei zolang het maar werkt bij de dames, en dat doet het
Wat heb ik je aangedaan?quote:
Ik doe niks met 'm. Hij zit daar gewoon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je dan met een poes in je UI
Right back at ya!quote:
maar als je hem onder een bepaalde hoek ziet dan zie je toch wat andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat doet het, hij is superlief!![]()
quote:
Ladi is niet nieuw en blijf van haar afquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
Niet terug PM-enquote:
Dat kan je niet menenquote:
ajf is vreemdgegaan met Marijke Ladidadididoda.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi is niet nieuw en blijf van haar af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, nee? Wat zou ik dan moeten zien?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar als je hem onder een bepaalde hoek ziet dan zie je toch wat anders
Full Metal Jacket nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet dat dan niet anders om zijn?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi is niet nieuw en blijf van haar af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het niet ziet dan kijk je niet goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ehm, nee? Wat zou ik dan moeten zien?
Zie je wel dat ze beter te vertrouwen is dan jij, verraderlijke slang!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ajf is vreemdgegaan met Marijke Ladidadididoda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
Ja is schattig toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Full Metal Jacket nog nooit gezien?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze beter te vertrouwen is dan jij, verraderlijke slang!
Ladi, je mag bij mij uithuilen hoor!triest jong hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
[..]
Ladi, je mag bij mij uithuilen hoor!Dan mag ze wel hier komen want ik heb al gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mag hem af en toe lenenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[..]
Ladi, je mag bij mij uithuilen hoor!Nee, ik bescherm Ladilangenaam tegen een verraderlijke ajf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Sorry querida ik ga er zo aan beginnenquote:
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het niet ziet dan kijk je niet goed
Jou zal ze gelijk gelovenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei het toch dat het bij dames werkt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik bescherm Ladilangenaam tegen een verraderlijke ajf.
Ik bescherm je wel hoorquote:
ja zeg dan gewoon sletjequote:
Okeequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry querida ik ga er zo aan beginnenEven eten eerst
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn er nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik beter niet doen in verband met kleine kinderen
Me likequote:
Ja het is vreselijk moeilijk. La di da di da. Echt een rampquote:
[..]
Ladi, je mag bij mij uithuilen hoor!Waarom zou ze huilen? Ze heeft niks te vrezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Is veel makkelijker en dan snap ik het ookquote:
Wtf?quote:
Jup, je wordt gedeeld tussen 2 damesquote:
Neequote:
Ladidadida.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja het is vreselijk moeilijk. La di da di da. Echt een ramp![]()
Dan PM je het!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel met kleine kinderen 18-
ik heb je ook bijna nooit anders genoemd bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is veel makkelijker en dan snap ik het ook
jaquote:
Capibaraatje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb je ook bijna nooit anders genoemd bedenk ik me nu![]()
[..]
ja
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Waarom zou ze huilen? Ze heeft niks te vrezen
Ik ontken en bekend helemaal niksquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus je ontkent het nog ook? Smeerbeer!
Don't push itquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, je wordt gedeeld tussen 2 damesLadi en ik houden van delen, he Ladi?
Wat voor school doe je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ladidadida.
Toch een paar minuten mee bezig geweest.
Wat eigenlijk heel onaardig van je is!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb je ook bijna nooit anders genoemd bedenk ik me nu![]()
quote:
Je hebt het geraden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon jaloers
total score 123 ftquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja die is ook vre-se-lijk ingewikkeld![]()
![]()
Gaan jullie ook allemaal even hamsterrammen? http://www.jaggle.nl/spelletje/hamsters.htm
Nee ik zie het echt nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht met jou geest zie je het meteen
nee hoor, tis altijd liefkozend geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat eigenlijk heel onaardig van je is!
Schattig. 2e klas?quote:
Dank je wel schatquote:
Hier 2201quote:
Oh, okee. Dan is het goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, tis altijd liefkozend geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |