Niet zo tofquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Altijd. Zo ben ik. Het spijt me, ladidadidingdong
Hoi Trevquote:
Wie is hier nieuw?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
Een nieuweling. Weten we zeker dat we haar kunnen vertrouwen als newbie in onze roedel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
En die zijn? "Oh wat lief" en "oh wat gay"?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg 2 reacties op dezeen het blijven er ook maar 2
![]()
Ladidadidadidadida waarschijnlijk niet, maar ik herken haar geur niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Stoeprand het volgende:
Hoi Ladidadida! Tijd geleden hè?Nou long time!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En die zijn? "Oh wat lief" en "oh wat gay"?
Allebei. De tweede reactie is van mij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En die zijn? "Oh wat lief" en "oh wat gay"?
dan moet je misschien je neus een snuiten misschien wil dat helpenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ladidadidadidadida waarschijnlijk niet, maar ik herken haar geur niet.
Meer dan jou in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
Een nieuweling. Weten we zeker dat we haar kunnen vertrouwen als newbie in onze roedel?
Wolven snuiten hun neus niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan moet je misschien je neus een snuiten misschien wil dat helpen
Of menig ander mannelijke fokkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Allebei. De tweede reactie is van mij.
-of ajf-
Ah ja natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Gezellig met mij SCen natuurlijk!
Dat doet het, hij is superlief!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja
, ajf was de eerste die met de gay begon ik zei zolang het maar werkt bij de dames, en dat doet het
Wat heb ik je aangedaan?quote:
Ik doe niks met 'm. Hij zit daar gewoon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je dan met een poes in je UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |