Ben je daar serieus van geschrokken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar ik was stiekem wel erg geschrokken dat iemand internet blijkbaar zo serieus neemt dat hij serieus vindt dat de wereld een betere plek is zonder mij
quote:
Ja, maar toch. In al mijn jaren op FOK!, en dat zijn er toch al drie ofzo, is dit de eerste keer dat iemand me oprecht zo haat dat hij me dood wil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Ben je daar serieus van geschrokken?Ik vond het best triest
was hij serieus danquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar toch. In al mijn jaren op FOK!, en dat zijn er toch al drie ofzo, is dit de eerste keer dat iemand me oprecht zo haat dat hij me dood wil.
Dacht ik al welquote:
ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Ben je daar serieus van geschrokken?Ik vond het best triest
Wat?! Vertel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook welMaar dat soort dingen vind ik ook wel akelig. Ik ben een keer bedreigd met de dood via PM, is gewoon niet tof
Ja. Maar dan ook echt akelig serieus.quote:
wie is de schuldigequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook welMaar dat soort dingen vind ik ook wel akelig. Ik ben een keer bedreigd met de dood via PM, is gewoon niet tof
Was een user die dmv fraude z'n theorie-examen wilde halen volgens mij, zoiets. Dus toen lachte ik hem uit in z'n topic en toen kreeg ik een PM waarin mij werd verteld dat ik maar dood moest gaanquote:
Dat is nog wel de raarste reden om iemand dood te wensenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een user die dmv fraude z'n theorie-examen wilde halen volgens mij, zoiets. Dus toen lachte ik hem uit in z'n topic en toen kreeg ik een PM waarin mij werd verteld dat ik maar dood moest gaanErg bijzonder.
Ach, we overleven het wel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een user die dmv fraude z'n theorie-examen wilde halen volgens mij, zoiets. Dus toen lachte ik hem uit in z'n topic en toen kreeg ik een PM waarin mij werd verteld dat ik maar dood moest gaanErg bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ach, we overleven het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef UncleErnie het volgende:
[..]Tegen jezelf in spoilers pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Stoeprand het volgende:Wil jij me nu ook al dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
Sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga toch eens niet zo snel, ik mis veel te veel SC's
Ach, het is een beetje stoer doen achter een pc maar dat kwam alleen omdat ie je verbaal niet aankonquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar toch. In al mijn jaren op FOK!, en dat zijn er toch al drie ofzo, is dit de eerste keer dat iemand me oprecht zo haat dat hij me dood wil.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FOK!knokploeg, anyone?quote:
Ik sta vooraan.quote:
Altijd. Zo ben ik. Het spijt me, ladidadidingdongquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
Zijn jullie nou alweer aan het SC-en
Guapisimaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
It never ends!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Altijd. Zo ben ik. Het spijt me, ladidadidingdong
Tsja... Betrapt iig!quote:
Je zou er wel toe in staat zijn als ze zelfs Marijke gaan bedreigen met de doodquote:
Dat denk ik altijd als ik je naam aan het typen benquote:
Ja kutquote:
Gezellig met mij SCen natuurlijk!quote:
Ladiquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
Ja die is ook vre-se-lijk ingewikkeldquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd als ik je naam aan het typen ben
Weet ik niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |