Marokkaanse meisjes kunnen anders ook heel mooi zijn hoor: Hoe zie je er nú uit? #20quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef player-boy het volgende:
[..]
verkapt -marokkanen-vindt-ik-lekker-maar-durf-het-niet-te-zeggen-topic-
Lamon.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Marokkaanse meisjes kunnen anders ook heel mooi zijn hoor: Hoe zie je er nú uit? #20
?quote:
L.No wist ik toevallig, Aychelle had laatst een heel vet topic over kleine piemelsquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij hun namen zo snel te binnen schiet?
Als je zo snel je kans al verliest dan was ze het ook niet waard. Laten we er dus vanuitgaan dat je nog volop kans hebt! Ga ervoor man! Spam haar PM-box vol met slappe gedichtjes die niets anders zijn dan vertaalde songteksten! Liefdesbetuigingen in dit topic! Haal Marco Borsato aan! Laat zien dat je moet kotsen van de zenuwen!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef guapo het volgende:
Vannacht werd ik om 4 uur wakker en heb niet meer geslapen tot ongeveer 6 uur. Ik zat de hele tijd te bedenken of ze al op FOK! was geweest, maar ik was ook te moe om eruit te gaan en dit te checken. Nu ben ik bang dat ik mijn kans heb verloren.
Dank je voor het meedenken. Ik heb net een leuk berichtje in haar fotoboek achtergelaten. Hoop dat ze het leuk vind!!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je zo snel je kans al verliest dan was ze het ook niet waard. Laten we er dus vanuitgaan dat je nog volop kans hebt! Ga ervoor man! Spam haar PM-box vol met slappe gedichtjes die niets anders zijn dan vertaalde songteksten! Liefdesbetuigingen in dit topic! Haal Marco Borsato aan! Laat zien dat je moet kotsen van de zenuwen!
Goed plan, mits zonder grammaticale blunders of coursequote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef guapo het volgende:
[..]
Dank je voor het meedenken. Ik heb net een leuk berichtje in haar fotoboek achtergelaten. Hoop dat ze het leuk vind!!
zekers, moet geen zwartequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ze zal out of your league zijn
Zucht laat maarquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef guapo het volgende:
[..]
Dank je voor het meedenken. Ik heb net een leuk berichtje in haar fotoboek achtergelaten. Hoop dat ze het leuk vind!!
Als hij het echt meent, dan zou jij willen dat je dat lef had. Maar ik denk stiekem ook dat het niet echt is.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:21 schreef BorusBulldog het volgende:
Zo, even posten in dit faal-topic.
Als dit geen troll-topic is dan is het erg sneu.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Makkelijk praten zonder zelf een fotoboek te hebben.
Daar gaan we weerquote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als hij het echt meent, dan zou jij willen dat je dat lef had. Maar ik denk stiekem ook dat het niet echt is.
Als dit serieus was had hij het wel via een PM gedaan. Alsof hij niet meer wist in welk topic (lees zijn eigen topic) ze de opmerking had geplaatst.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als hij het echt meent, dan zou jij willen dat je dat lef had. Maar ik denk stiekem ook dat het niet echt is.
Dit is KLB. Jij bent een veelgeziene KLB-postert. Je hebt de schijn tegen, that's all. Maar hey, als jij maar weet hoe het zit, toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:29 schreef guapo het volgende:
Ik deel mijn gevoelens hier en word weer afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |