quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:48 schreef griekjeee het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting?
user wilt batsen en wordt verliefd bij een berichtje van een meisje, ook fokker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:48 schreef griekjeee het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting?
1. Daar was het te donker voor snachts, of ligt het aan iets andersquote:Op woensdag 18 november 2009 07:46 schreef Panda72 het volgende:
1. Vraagt zich af of TS vannacht gedroomd heeft van zijn droomvrouw
2. Vraagt zich ook af of de droomvrouw TS ook een droomsmurfman vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Je hebt gewoon gelijkquote:
quote:
ik zat met eenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:09 schreef guapo het volgende:
Hoi ik ben er weer. Ik kon gisterenavond niet meer op FOK! komen want ik was al erg laat thuis.
Ik zie dat ze weer online op FOK! is gekomen?
He wat fijn!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:09 schreef guapo het volgende:
Hoi ik ben er weer.
he wat jammer!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:09 schreef guapo het volgende:
Ik kon gisterenavond niet meer op FOK! komen
Ask us if we /carequote:Op woensdag 18 november 2009 10:09 schreef guapo het volgende:
Ik zie dat ze weer online op FOK! is gekomen?
Dat zou best eens kunnen. When you snooze you loose TSquote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef guapo het volgende:
Vannacht werd ik om 4 uur wakker en heb niet meer geslapen tot ongeveer 6 uur. Ik zat de hele tijd te bedenken of ze al op FOK! was geweest, maar ik was ook te moe om eruit te gaan en dit te checken. Nu ben ik bang dat ik mijn kans heb verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |