TS laat graag zompige smurrie door zn keel glijenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef guapo het volgende:
Groetesoep is altijd lekker vooral als er stokbrood bij geserveerd wordt want dan kun je dat brood zo heerlijk in de soep doppen om vervolgens in je keel te laten glijden.![]()
Ik geloof dat ik nu gedoemd ben tot vloeibaar voedsel. Als ik mijn tong naar mijn gehemelte duw dan doet het onwijs zeer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
TS laat graag zompige smurrie door zn keel glijen
ik heb dat wel eens na zon diepvriespizza van Dr. OEtker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu gedoemd ben tot vloeibaar voedsel. Als ik mijn tong naar mijn gehemelte duw dan doet het onwijs zeer.
quote:
Laat mij erbuiten wil je ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu gedoemd ben tot vloeibaar voedsel. Als ik mijn tong naar mijn gehemelte duw dan doet het onwijs zeer.
Sterker nog, je bent er 1. Whatever dat betekend.quote:
Ben je blond?quote:
Effe met je tandenborstel keihard er overheen. Slok whiskey erbij, en je bent good to go.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef guapo het volgende:
[..]
Halen? Soep moet je zelf maken zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Update: Ik ben net ook een lekker soepje gaan halen.
Bitterballen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar de enige ballen in je mond die heet kunnen zijn zijn toch soepballen?
quote:
Welja, ik ben beneden een vers tasje soep gaan halen die reeds klaar gemaakt was enkele dagen geledenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef guapo het volgende:
[..]
Halen? Soep moet je zelf maken zo moeilijk is dat niet.
1. Soepboeljon
2. Soepgroentes
3. Rundvleesgehakt
4. Vermecelli.
Draai van het gehak de gehaktballetjes en gooi het samen met de ingredienten in het kokende water.
Klaar is Kees!
Mensen die soep uit blik halen zijn echte..........
Drie van de vier ingrediënten hebben ze niet in de supermarkt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef guapo het volgende:
1. Soepboeljon
2. Soepgroentes
3. Rundvleesgehakt
4. Vermecelli.
bamiballenquote:
Een hele tas vol? Bij de gaarkeuken ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Welja, ik ben beneden een vers tasje soep gaan halen die reeds klaar gemaakt was enkele dagen geleden
Sjezus hebben ze bij jullie alleen een RSV wagen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Drie van de vier ingrediënten hebben ze niet in de supermarkt...
Nee dat was ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Kan TS niet eens een enkeltje prubbelbak krijgen?
Was hij ook niet degene die vorige week een topic over zijn stijve opende .... stijve nek HAHAHAHHA.
Gewoon ff weer in microgolf gestoken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een hele tas vol? Bij de gaarkeuken ofzo?
Dat en de combinatie van hete ballen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
TS laat graag zompige smurrie door zn keel glijen
Ja, of anaal.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef guapo het volgende:
Update: Er zijn toch van die vloeibare pleisters verkrijgbaar uit spuitbussen?
Ik heb er toch wel erg veel last van. Kun je die vloeibare pleisters ook oraal toedienen?
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef guapo het volgende:
Update: Er zijn toch van die vloeibare pleisters verkrijgbaar uit spuitbussen?
Ik heb er toch wel erg veel last van. Kun je die vloeibare pleisters ook oraal toedienen?
Ik zou zeggen vooral doenquote:
Jij snapt 'mquote:
Nee. Dat zijn ws. drollen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef guapo het volgende:
Ik heb mijn neef zonet op pad gestuurd om naar de apotheek te gaan voor de spuitpleisters.
Omdat ik ff niets te doen had heb ik een mooie paint gemaakt voor de beeldvorming van wat er gebeurd is:
[ afbeelding ]
Die bruine rondjes in mijn mond zijn de soepballen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef guapo het volgende:
Ik heb mijn neef zonet op pad gestuurd om naar de apotheek te gaan voor de spuitpleisters.
Omdat ik ff niets te doen had heb ik een mooie paint gemaakt voor de beeldvorming van wat er gebeurd is:
[ afbeelding ]
Lijkt eerder op: one guy one mouthquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat en ehm mooie tekening. Is dat een zelfportret?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
error_404 komt voor het eerst in aanraking met de Vlaamse taalquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een hele tas vol? Bij de gaarkeuken ofzo?
Ja dat zegt ie tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat en ehm mooie tekening. Is dat een zelfportret?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Iemand niet in zijn waarde laten bij zijn woordkeuzen
quote:
Je bent gewoon in je bek gescheten man vreselijke dumpass die je d'r bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef guapo het volgende:
Men neef is terug van de drogisterij. Er staat NIET op de spuitbus dat het oraal kan worden toegedient.
Maar er staat ook niet op dat het NIET mag dus zoals eerder gezegd gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef guapo het volgende:
Men neef is terug van de drogisterij. Er staat NIET op de spuitbus dat het oraal kan worden toegedient.
okquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
En hij heeft het ook altijd over een dump-ass...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Bomil het volgende:
TS houd wel van warme ballen maar durft het niet toe te geven dus opent hij er maar een topic over soep zodat het minder erg lijkt
Ik zei het je toch... anaal.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef guapo het volgende:
OMG NU SNAP IK HEM OOK, DIE BALLEN ZIJN NOG HEET OOKquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef Lakitu het volgende:
AHHHAHHAH HETE BALLEN
SNAPPEN JULLIE: BALLEN??!?![]()
![]()
![]()
HI-LAR-ISCH
Sukkels het kan dus niet he. Heb net men hele muil ondergespoten en je wilt niet weten hoe het smaakt wat een verschrikkelijke graflucht. Nu heb ik dus een ander probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar er staat ook niet op dat het NIET mag dus zoals eerder gezegd gewoon doen.
Jij blijft best een dagje binnen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Sukkels het kan dus niet he. Heb net men hele muil ondergespoten en je wilt niet weten hoe het smaakt wat een verschrikkelijke graflucht. Nu heb ik dus een ander probleem.
Er kwam geen velletje over de blaar heen, dus die vloeibare pleister werkt niet in je mond.
HAHAHAHAHAHAHA ONDERGESPOTEN !!!1111111 HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef guapo het volgende:
[..]
Sukkels het kan dus niet he. Heb net men hele muil ondergespoten en je wilt niet weten hoe het smaakt wat een verschrikkelijke graflucht. Nu heb ik dus een ander probleem.
Er kwam geen velletje over de blaar heen, dus die vloeibare pleister werkt niet in je mond.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA ONDERGESPOTEN !!!1111111 HAHAHAHAHAHA
ZO VAN BALLEN EN SPUITEN !!!!1 EN DAN NIET PIK EN BALLEN BEDOELEN MAAR SOEP EN SOEPBALLEN !1111
HAHAHAHAHAHAHAHA
WHOOHOHOHOHOHOHO
WHIHIHIHIHIH! !1 EINZ !1111111
DUHquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef guapo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |