abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74775884
Vorig deel

14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
04 juli 2010: Sonnetje85
06 juli 2010: MinnieMin
06 juli 2010: borra
21 juli 2010: Marrije
21 juli 2010: Soneal

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
[/quote]

Ik zei tegen Davinia dat ik precies vandaag 32 weken ben

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 19-11-2009 13:55:43 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:04:46 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74775937
Kijk de lijst voor 2009 kort worden!
Maar maar maar het is toch nog lang geen 2010!
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:06:05 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74775972
Aaahh, Asy, superlief (Tot de beeb écht sterk wordt dan )

Davinia, Bah Supervervelend, en ik kan me voorstellen dat het echt ff zeer doet als ze zoiets vragen. Mensen hebben toch vaak niet goed door hoe beperkt je door zoiets kunt zijn, hoe vaak ik eerder niet "ooww, maar het is toch maar éventjes?" tegen moet spreken als we iets gaan doen, of achteraf met pijn zit omdat mensen bijv. vergeten dat er bij iets niet alleen een beetje gelopen moet worden, maar ook erg veel gestaan, of dat er geen goede stoelen aanwezig zijn.. Hoop dat je de dag een beetje doorkomt joh Je hebt in elk geval 5 goede dagen gehad, dat vind ik een waard!

Net als Faja's 32 weken trouwens!

En Asy, ahem.. Ik kijk even niet, ok?
3!
pi_74775983
Haha asy, struisvogel

nuja, ik moet nog 3 maanden en zit nog niet eens op de helft van de lijst Dus het wachten is op de babyboom denk ik
pi_74776014
Ja, incantrix, dat klinkt bekend
Ik wilde niet mee naar iets en de reactie was: 'jamaar je kan daar toch ook zitten?' uhm, ja, op houten rukstoeltjes en de meeste tijd moet ik toch staan en lopen
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:11:03 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74776103
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef freecell het volgende:
Haha asy, struisvogel

nuja, ik moet nog 3 maanden en zit nog niet eens op de helft van de lijst Dus het wachten is op de babyboom denk ik
Ja hallo! Er moet nog een heul kamertje gedaan worden!
Jij hebt makkelijk praten; jij gaat strakjes gewoon verhuizen

Davinia, ik herken het wel een beetje hoor. Op gewone dagen heb ik pijn en op slechte dagen heb ik heel veel pijn. (lang) staan is iets wat ik het moeilijkst kan. Lopen en liggen gaan nog het beste afgewisseld met zitten... Fijn dat jij in elk geval 5 pijnvrije dagen hebt gehad en probeer je niet teveel van anderen aan te trekken. Nog even volhouden meis, je bent er bijna
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:11:36 #7
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74776120
idd trixie! en ze zien het ook niet, verder. wat moet je dan? binnenkomen "auauauau wat heb ik toch een pijn nu"? is ook geen optie. dan zwelg je er alleenmaar in, en ik wil niet zielig gevonden worden.

maar ja, klig weer lekker op de bank, zometeen wasje draaien en weer terug naar de bank. heb gister de finale van bntm opgenomen, aansluitend project runway, en sytycd (heb het eerste dtuk gemist). kom mn dag wel door
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74776128
En ik laat jullie gewoon allemaal meehelpen
pi_74776146
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:11 schreef DaviniaHR het volgende:
idd trixie! en ze zien het ook niet, verder. wat moet je dan? binnenkomen "auauauau wat heb ik toch een pijn nu"? is ook geen optie. dan zwelg je er alleenmaar in, en ik wil niet zielig gevonden worden.
Binnenkomen en jezelf om laten vallen?
pi_74776194
Begrijpelijk Davina maar je mag best aangeven dat je pijn hebt en niet alles meer kan. Zo zat ik van de week even bij mijn zusje binnen en toen kwam mijn tante ook nog even langs. Mijn zusje haar schoonmoeder vroeg aan mij hoe het nu ging waarop ik antwoord "gaat wel" zegt mijn tante "je moet je niet zo aanstellen, je bent zwanger niet ziek". Waarop ik dus zei dat ik bekkeninstabiliteit had en dat dat best pijnlijk kan zijn. Ze lachte alleen maar en begon zoals gebruikelijk weer over haar zelf en haar zwangerschappen, bevallingen etc.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:14:41 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74776196
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:12 schreef freecell het volgende:
En ik laat jullie gewoon allemaal meehelpen
Prima, kom je me wel uit de trein takelen want na 3 uur in de trein gezeten te hebben, kan ik echt niet meer lopen hoor!
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:14:57 #12
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74776201
ik mocht naar huis, bloeddruk was acceptabel genoeg, hing zo'n beetje rond de 130/85 Moest wel thuis écht écht niks meer doen en dan vrijdag weer terug voor een extra controle en CTG en bellen zodra ik klachten krijg. Daar kan ik wel mee leven, ben lekker thuis
pi_74776217
goed zeg
pi_74776221
Davinia, wat een horken daar zeg... ok, je roept het misschien niet uit van de pijn als je Eli daar komt brengen, maar een beetje tact zou toch prettig zijn. Maar wel 5 pijnvrije dagen!

Faja 32weken!

* schuift Asy nog een bak zand voor hoofd toe...

Oh Tan wat fijn dat je thuis bent weer! En nou goed niksen jij!
pi_74776235
Super Tan en nou beentjes omhoog en niet meer van de bank af komen, mits je een bezoek aan het toilet moet brengen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:18:29 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74776297
Tan, heerlijk!!

ik zie niet op tegen de bevaling maar vind het opeens toch allemaal wel hard gaan... en ik kan me niet voorstellen dat ik over een tijdje écht écht écht moeder ben
pi_74776362
Fijn Tan!

Ik vond die lijst van 2010 ook al zo lang worden, er zijn al mensen gewoon uitgerekend in juli 2010, dan hebben ''wij'' van 2009 al gewoon babys van behoorlijk wat maandjes oud echt gek idee

Bij de vk was alles goed, Poppejantje daalt alleen niet in maar dat wil ook niks zeggen over wanneer de bevalling start. Hij ligt echt nog los voor mn bekken, en rug helemaal tegen mn ribbenboog aan.
De vk dacht wel dat ik de afspraak van volgende week nog gewoon haal, we zullen zien!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:21:10 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74776374
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Begrijpelijk Davina maar je mag best aangeven dat je pijn hebt en niet alles meer kan. Zo zat ik van de week even bij mijn zusje binnen en toen kwam mijn tante ook nog even langs. Mijn zusje haar schoonmoeder vroeg aan mij hoe het nu ging waarop ik antwoord "gaat wel" zegt mijn tante "je moet je niet zo aanstellen, je bent zwanger niet ziek". Waarop ik dus zei dat ik bekkeninstabiliteit had en dat dat best pijnlijk kan zijn. Ze lachte alleen maar en begon zoals gebruikelijk weer over haar zelf en haar zwangerschappen, bevallingen etc.
das je tante, niet een of andere leidster op het kdv aan wie ik geen verantwoording hoef af te leggen. als ik me echt kut voel, vertel ik dat aan mn man, of mn directe familie. de rest gaat het eigenlijk geen ene flikker aan hoe ik me voel. ze hebben maar te accepteren wat ik ze vertel. ik zit niet voor mn lol de hele dag thuis.
nog wel een reactie van haar zeg!

en vandaag 32 weken? dan doen we ook even is ook een soort nep-mijlpaal, want kinders met deze zw-duur zijn zo goed als af, moeten alleen nog warm gehouden worden

tan, wat fijn dat je naar huis mocht! en 33 wk vandaag, geloof ik, toch?
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:24:54 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74776481
poppejans, gefeli met je vk-sticker!

asy, raar is dat, hè? toen ik zwanger was van eli gluurde ik ook mee in het babietjestopic, en dan zat ik me te verbazen hoe al die mensen over hun kinders praatten. kinders? zit er dan een echt kind in mijn buik? en dat gaat dan ook luiers omkrijgen en boertjes laten en krampjes hebben? nah, dat kan niet!

en nu is het vooral: straks heb ik 2 kinders! dat hoort bij grote mensen die volwassen zijn! ik ben nog helemaal geen grote-mens! dat kan helemaal niet! le histoire se repète, noemen ze zoiets, geloof ik

ahum...

en tis wel heel fijn om van anderen te horen dat ik niet raar ben dat ik het een nare opmerking vond van de kdv-leidster. maar ja, op zo'n dag kan je überhaupt niks hebben, dus dat scheelt

enniewee, topic 590 is een mooi nummer voor nwe beebs! hop, persen maar! wie biedt?
pi_74776605
Tan wat fijn dat je weer naar huis mocht!

Om heel eerlijk te zijn zeg ik eigenlijk ook bijna nooit dat ik pijn heb als mensen vragen hoe het gaat. Ik maak er iets van als 'baby is gezond' of 'baby groeit goed' of 'goed hoor, ik red me wel' Het voelt wat onwennig ofzo of ongewenst om gewoon te zeggen van 'Nou eigenlijk gaat het knap kut, want ik kan nog geen stap zetten of ik heb de tranen weer in m'n ogen staan en omdraaien in bed lukt ook niet binnen een minuut en zonder gegodver en als ik van de bank wil opstaan, moet ik met m'n handen m'n benen rechtzetten en heb ik een tafel, kast of vriend nodig om vervolgens omhoog te komen.' De antwoorden hiervoor zijn gewoon korter en bevorderlijker voor de sfeer
pi_74776681
Davinia: ik doe gewoon een voor 5 goede dagen...

Faja: Argh, heel irritant als mensen zo reageren. Zo'n schoonmoeder heb ik ook een beetje. Haar zwangerschappen en bevallingen zijn een absolute graadmeter voor de rest van de wereld. En dat het bij 85% van de mensen zwaarder is dan bij haar wil er niet in. Ze vind het ook overbodig dat lief en ik de cursus samen bevallen willen doen. Aan de andere kant zeurt ze dat haar man er niet voor haar was.....

Tan: Jeej, je bent thuis..... goed nieuws dus

Asy: dat heb ik vanmorgen in mijn weblog dus ook geschreven. Onvoorstelbaar, maar het voelt ook zo goed toch?

Poppejans een sticker!

En hier nog een raar besef. Mijn contract loopt dus bijna af en ik moet na vandaag nog drie ochtenden werken. Nu is de vader van mijn baas overleden en ben ik donderdag ineens vrij omdat het kantoor dicht is. Valt er dus weer een dag weg. Nog twee ochtenden werken. Ik heb nu gewoon al weekend. Ieuw, wordt er beetje emo van....
Iemand enig idee wat een goed afscheid zou zijn? Ik wilde taart trakteren, maar mijn baas vond dat we niets te vieren hebben. Ik vind een afscheid te zwaar, zeker in verband met de uitvaart die hij deze week heeft. Hij wilde het wel op een goede manier afsluiten, maar ik heb echt geen ideeën meer. Dus dames, help me out!
pi_74776816
Oh ja, DJ, je contract loopt af. Wel balen zeg...

en wat een rot afscheid, zo met die uitvaart erbij...jeetje...moeilijk hoor
pi_74776863
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

das je tante, niet een of andere leidster op het kdv aan wie ik geen verantwoording hoef af te leggen. als ik me echt kut voel, vertel ik dat aan mn man, of mn directe familie. de rest gaat het eigenlijk geen ene flikker aan hoe ik me voel. ze hebben maar te accepteren wat ik ze vertel. ik zit niet voor mn lol de hele dag thuis.
nog wel een reactie van haar zeg!

en vandaag 32 weken? dan doen we ook even is ook een soort nep-mijlpaal, want kinders met deze zw-duur zijn zo goed als af, moeten alleen nog warm gehouden worden

tan, wat fijn dat je naar huis mocht! en 33 wk vandaag, geloof ik, toch?
Het is ook van het zotte dat zo een leidster denkt dat je aan haar verantwoording verschuldigd bent. Ik vind het ook geen pretje de gehele dag thuis te zitten, muren komen op een gegeven moment echt wel op je af.

Heb je nog wel wat aan je bekkenband of gebruik je hem niet zo veel al zittend of liggend op de bank? Vroeg me trouwens nog af, de dames die een bekkenband gebruiken gaan jullie straks na de bevalling ook een sluitband gebruiken? Had dit linkje gevonden en klinkt wel logisch zeg maar
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:38:38 #24
95408 Incantrix
pi_74776896
Poppejans, jeuj, dat klinkt goed

En Tan, oooww, wat súperfijn voor je, ik ben blij!! Dat is een boel waard, dus dan is dit inderdaad een goede deal

Freecell, leuk ja, ik ben toen wel gegaan, was toen een bedrijfsuitje, ik uitgebreid gevraagd wat er allemaal gedaan zou worden, hoe de stoelen waren, of er veel gelopen moest worden, nog gemeld dat lopen en staan echt níet handig zijn.. Maar het was alleen maar een paar keer een paar minuutjes lopen (kan ik) en verder wel veel zitten, maar door dat lopen zou dat dus telkens afwisselen. Stoelen waren verder goed etc. etc., maar dat we tot drie keer toe ergens staande op allerlei mensen en/of dingen moesten wachten waren ze even vergeten.. Net als de rukbankjes in de rondvaartboot (lees: houten plankjes ter breedte van anderhalf persoon waar je met z'n tweetjes op moest) en de lunch duurde 3x zo lang als was afgesproken Ben er zowat een week van geradbraakt geweest, sindsdien doe ik het niet meer.. Mensen vergeten makkelijk details die voor jou onoverkomelijk zijn omdat zij het probleem niet zien.

Davinia, constant kermen of pruttelen is inderdaad niet iets waar je op zit te wachten en het gaat ze inderdaad sowieso niet aan.. Al is het ook weer lastig, ik snap ook best dat het niet iets is waar mensen áltijd bij stilstaan als ze het zelf niet voelen (hell, ik vergeet het zélf nog regelmatig waardoor ik dan een verkeerde beweging maak uit enthousiasme en het vervolgens weer moet bezuren ), alleen zou het zo fijn zijn als men wel een béétje mee zou denken

Faja, wat een afschuwelijke reactie van je tante Zulke mensen zou ik graag mijden denk ik..

Wupwup, dat deed ik eerst ook, vooral ook op mijn werk, met als gevolg dat niemand mijn klachten serieus nam of door had dat het écht niet best ging. Sinds ik erachter ben dat je, als je wil dat mensen een beetje rekening met je houden (bijv. niet heel hard gaan lopen als je ergens samen naartoe loopt), je toch echt iets moet zeggen, zeg ik meestal iets van 'het gaat wel' of 'vandaag is een goede/minder goede dag'

DJ, wow, dat is bizar.. En euhm, ja, hoe neem je afscheid? Ik moet er even over nadenken, ok?
3!
pi_74776915
Ik begin trouwens ook met "aftakelen".

Ik heb sinds een dag of wat last van zwangerschaps-ischias. Had ik de vorige keer ook.
Best vervelend. Soms kan ik ook even niks meer.
Het zit rechts in mijn dij/heup en af en toe kan ik niet meer pijnloos opstaan of lopen.

Ik heb het gelukkig niet de hele dag, het schiet er gewoon soms even in en na een minuut of 10 is het weer weg
pi_74776955
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef lily het volgende:
Oh ja, DJ, je contract loopt af. Wel balen zeg...

en wat een rot afscheid, zo met die uitvaart erbij...jeetje...moeilijk hoor
Afscheid is wel volgende week dinsdag, dus niet deze week
pi_74777014
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Afscheid is wel volgende week dinsdag, dus niet deze week
hm, ja...dus geen taart?

ik denk ook nog even
hoelang heb je er gewerkt?
pi_74777078
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef lily het volgende:

[..]

hm, ja...dus geen taart?

ik denk ook nog even
hoelang heb je er gewerkt?
Anderhalf jaar...
Vind het ook zo raar, heb geen idee hoe je goed afscheid neemt. Zowel ik als de baas willen het wel goed afsluiten, we kunnen wel goed opschieten ofzo...
pi_74777095
Faja, volgens mij wilde Huuphuup een sluitlaken gaan gebruiken. Geen idee of ze het ook heeft gedaan though

DjRandall er schiet me zo 1-2-3 nog niks te binnen. Als ik wat weet, hoor je het
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:47:57 #30
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74777165
trixie, ik snap precies wat je bedoelt! ook met lopen met iemand, ik strompel er gewoon op mn eigen tempo achteraan, en hijg dan "niet zo snel lopen, dat gaat niet!" werkt prima
ach, en ik geloof dat mijn gezichtsuitdrukking wel duidelijk was toen ik zei dat ik eli niet thuis kon hebben. (lees: ) ach, en meestal trek ik het me niet zo aan, maar als je hele middendeel tintelt en prikt, en je voelt je al niet goed omdat je weet dat je kind niet lekker is (had 5 minuten daarvoor zn laatste happen ontbijt over mijn auto gekotst, en rende toen lachend weer weg ), dan is alles eigenlijk te veel.

lily, hopelijk word je ischias niet erger!

DJ, wil je van iedereen afscheid nemen of alleen van je baas? je zou hem bijvoorbeeld ook een goed boek kunnen geven of zo? als dank voor de fijne werkrelatie?
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:51:41 #31
95408 Incantrix
pi_74777273
DJ, misschien een gezamenlijke lunch ofzo? Gewoon gezamenlijk eten, wat luxe broodjes halen met lekkere belegjes ofzoiets?

Davinia, datte inderdaad En het is ook gewoon het moment inderdaad, als je al half staat in te storten moeten ze je gewoon met rust laten

Wupwup, Huup heeft 'm uiteindelijk niet meer gebruikt heb ik begrepen (was erg benieuwd naar haar ervaringen)..

Lily, crap, da's niet fijn! Hopelijk wordt het niet erger
3!
pi_74777275
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef WupWup het volgende:
Faja, volgens mij wilde Huuphuup een sluitlaken gaan gebruiken. Geen idee of ze het ook heeft gedaan though

DjRandall er schiet me zo 1-2-3 nog niks te binnen. Als ik wat weet, hoor je het
oh toevallig lees ik dit net

ik heb het uiteindelijk niet gebruikt omdat ik er geen gebruiksaanwijzing bij had. Mijn kraam zei dat ze wel ongeveer wist hoe ze het moest knopen. Dacht ze. Eventueel. Als het echt moest. Ofzo.

uiteindelijk stond ze er zo mee te hannessen toen ze het ging proberen dat ik dacht van mja laat maar zitten, straks gebruik ik het verkeerd en slinkt mn baarmoeder niet goed terug ofzo weet ik het. Dus toen maar niet gebruikt.

Vond het wel erg jammer want ik denk dat het erg veel steun had geboden bij het staan en dergelijk, én... mn baarmoeder is uiteindelijk heel langzaam terug op zn plaats geraakt. Aan het einde van de kraamweek was het ding nog steeds niet helemaal geslonken. Een sluitlaken had daar zéker bij geholpen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74777328
Tan, wat fijn dat je thuis mocht blijven!

DJ: ik zou gewoon een taart bakken denk ik Anders weet ik het ook echt niet!
pi_74777385
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef Incantrix het volgende:
DJ, misschien een gezamenlijke lunch ofzo? Gewoon gezamenlijk eten, wat luxe broodjes halen met lekkere belegjes ofzoiets?
Dat wel een goed idee, eigenlijk
pi_74777420
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef DaviniaHR het volgende:
DJ, wil je van iedereen afscheid nemen of alleen van je baas? je zou hem bijvoorbeeld ook een goed boek kunnen geven of zo? als dank voor de fijne werkrelatie?
Eigenlijk van iedereen, maar dan heb ik het over 6 personen incl mezelf. Tenzij de kids weer komen.....
quote:
Leuk idee, broodjes bestellen. Blijf ik langer hangen dan normaal....Even gezellig kletsen.....
Genoteerd.

Irritant alleen dat ik dus niet meer met mijn baas kan overleggen, aangezien ik hem pas volgende week maandag zie.
pi_74777436
quote:
Lily, crap, da's niet fijn! Hopelijk wordt het niet erger
Nee, ik hoop het ook niet.

Ik heb wel hulpjes in huis (in de vorm van twee zoontjes)
raap me dit eens op raap me dat eens op

Hoe moeilijker ik kan bukken hoe meer ik uit mijn handen laat vallen
pi_74777555
Huup jammer dat ze er idd geen snars van begreep. Ik zat zelf eerder richting sluitband te denken dan sluitlaken. Ik zag het plaatje van het sluitlaken en zie me zelf niet keer op keer dat ding los en vast maken bij bijv bezoek aan toilet. Zo een band werkt volgens mij het zelfde als een bekkenband. Zal het vrijdag eens aan de bekkenfysio vragen, misschien heeft die er kaas van gegeten.
pi_74777759
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef lily het volgende:

[..]

uiteraard

Wel vervelend trouwens
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:10:19 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74777808
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef lily het volgende:
Herkenning!
pi_74777858
stom is dat heh

Ik ga eens lunchen (god wat ben ik productief vandaag )
pi_74777963
Tan weer thuis! Fijn!

Faja, wat annoying, zulke mensen. Mijn schoonfamilie vraagt helemaal nergens naar. Zo jammer

Davinia, ik heb vreselijke last van rusteloze benen en om dan Johan niet wakker te houden ga ik er 's nachts maar uit.. Ik kan uit slapen, hij niet.. En wat een stomme mensen zeg

DJ, klote van je werk. Ik hoop dat je er toch nog een fijn einde aan kan maken.

Freecell, ik zou ook voor optie 3 gaan. Laat je moeder het maar doen. Je hebt al zo veel aan je hoofd nu

En nog een hele dikke knuffel voor de meiden die zo'n last hebben van de bekken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:17:24 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74777986
Ow en ik hobbel/waggel alles in mijn eigen tempo. De ander past zich daar maar in aan...
En voor de rest: het is heel moeilijk voor te stellen wat iemand wel en niet kan als je er zelf geen ervaring mee hebt. Men probeert het wel, maar weet gewoon niet hoe het echt is...
Toen bijv Rocka aangaf de hele dag pijn te hebben en toch van alles ondernam, kon ik me dat niet goed voorstellen. Maar nu heb ik het zelf en ik doe ook nog allerlei kleine (en grotere) dingen. Je doet het 'gewoon' nu je zelf in de situatie zit...

Mijn man vraagt nu geregeld of iets wel gaat of dat hij iets moet/kan doen, maar alleen ik kan aangeven of het (vandaag) wel of niet gaat.

Als gevraagd wordt hoe het gaat zeg ik dat ik me prima voel op die bekkenproblemen/ischias na en dat de baby het prima doet. Als de ander het daar bij laat: prima. Als ze doorvragen dan leg ik meer uit...
pi_74778811
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef freecell het volgende:
Haha asy, struisvogel

Ik ben gisteren niet bevallen, dus nu ga ik zeker en vast overtijd.
of het moet nét dit weekend gebeuren als we met de vriendengroep in een vakantiepark zitten
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat een irritante opmerkingen zeg. Vraag dan gewoon niks.
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Tan het volgende:
ik mocht naar huis, bloeddruk was acceptabel genoeg, hing zo'n beetje rond de 130/85 Moest wel thuis écht écht niks meer doen en dan vrijdag weer terug voor een extra controle en CTG en bellen zodra ik klachten krijg. Daar kan ik wel mee leven, ben lekker thuis
Helemaal goed! En denk erom, rustig aan doen! Laat je kindjes je maar helpen. Hoe oud is de oudste? Die kan je wel een beetje ontzien toch?

Wup wup, ik zie dat je nog aan het posten bent. Is er niks wat op een aankomende bevalling wijst? Ik hoop voro je dat je niet al te lang over tijd gaat.

Incatrix, wel balen dat je bedrijfsuitje op sommige vlakken nog tegenviel
pi_74778899
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben gisteren niet bevallen, dus nu ga ik zeker en vast overtijd.
of het moet nét dit weekend gebeuren als we met de vriendengroep in een vakantiepark zitten
[..]

Wat een irritante opmerkingen zeg. Vraag dan gewoon niks.
[..]

Helemaal goed! En denk erom, rustig aan doen! Laat je kindjes je maar helpen. Hoe oud is de oudste? Die kan je wel een beetje ontzien toch?

Wup wup, ik zie dat je nog aan het posten bent. Is er niks wat op een aankomende bevalling wijst? Ik hoop voro je dat je niet al te lang over tijd gaat.

Incatrix, wel balen dat je bedrijfsuitje op sommige vlakken nog tegenviel
Degene die vroeg hoe het met mij ging maakte ook niet die rot opmerking. Mijn zusje der schoonmoeder vroeg mij hoe het ging en mijn bloedeigen tante maakte de opmerking.
pi_74779018
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Degene die vroeg hoe het met mij ging maakte ook niet die rot opmerking. Mijn zusje der schoonmoeder vroeg mij hoe het ging en mijn bloedeigen tante maakte de opmerking.
oh sorry, verkeerd gekeken. Nou dat is nog vervelender. Je eigen tante.
Sowieso vervelend als mensen het gesprek altijd zo draaien dat het uiteindelijk over zichzelf gaat.
pi_74779900
hey dames

ik ben dr ook weer, net nog ff een klein dutje kunnen doen, maar niet zo fit vandaag... dus ga vandaag, behalve naar zwangerschapsgym, de deur niet uit, en niets doen... misschien zo maar eens aan een nieuw boek beginnen....

@lijnloos: wat een toffe review van de groeiecho! klinkt allemaal supergoed! en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je sticker!

en natuurlijk ook ff flink jompelen voor Tan , wat ben ik blij dat jij je ziekenhuistasje weer mee naar huis hebt mogen nemen! en beetje zelfde advies als bij mij dus....
(en ongeveer dezelfde bloeddruk als ik gister had...) Probeer lekker te ontspannen, ik weet hoe moeilijk het is, maar het is echt echt echt het beste voor dat kleintje in je buik...

@Faja; wat een onwijs botte reactie zeg! je zal zulke mensen toch wat doen...

@Freecell; ik denk ook dat optie 3 het slimst is, jullie krijgen het al zo druk met verhuizen enzo, en je bent zo'n beetje hoogzwanger dan, dus ik denk dat het best een prima idee is om je moeder te laten wassen; en vouwen en dan mooi in zo;n plastic krat en dan kan jij dat zelf leuk in de kastjes/ commode doen als jullie kamertje verder gereed is...

en natuurlijk ff voor alle meiden met rug en bekkenklachten een enorm dikke ...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74780156
BJ, lekker op de bank kruipen joh! Nieuwe boekjes zijn altijd leuk... heb er ook weer een van mijn pap geleend (hij had hem nog niet eens uit ). dat je nog maar even kan uitrusten/bijslapen!

Faja, de meesten hebben het al gezegd, maar wat een botte en stomme opmerking van je tante zeg, bah !

Lily ook al last van Ischeas (of hoe je het schrijft...), wat *piep*! en ik hoop dat het niet erger gaat worden hoor. Wel fijn dat je je kerels af en toe kunt inschakelen... laat ze wat voor hun kleine brusje en mama doen
pi_74781422
Claudia gefeliciteerd met Ivan
Toepasselijke naam voor zo'n reus(je).

Tan fijn dat je weer naar huis mocht!

Freecell je kan ook de kleertjes zelf wassen en dan in bewaring geven bij je moeder (en zelf wat achter houden voor je vluchttasje).Of zelf wassen en in een reiskoffer opbergen, klinkt wat schoner dan in een doos.

Gekke opmerkingen krijgen sommigen van jullie zeg. Ik hoop altijd maar dat ik niet van die stomme dingen zeg (al gaat het dan meer om mensen die juist graag zwanger willen zijn maar waarbij het niet wil lukken).
pi_74782702
Ik kom ff binnen denderen, maar ik heb zo'n buikpijn..

Echt babybuikpijn onder mijn navel vooral.. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Volgens mij is het geen harde buik..
pi_74783110
Vlindur, komt en gaat je pijn? Als in golfjes?
pi_74783219
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vlindur, komt en gaat je pijn? Als in golfjes?
Nee, het is constant. Hij is ook druk nu.
Maar volgens mij begint het nu af te zakken. Heb dan wel zeker 25 minuten last gehad.. Heel vaag..
pi_74783439
Onder je navel en is je buik dan ook hard? Het kan indalen van kindje zijn, het kan ook een harde buik zijn. Heb je iets anders dan normaal gedaan?
pi_74783620
En alsof ik vandaag al niet emo was......
kom ik thuis, ja hoor, het kraampakket!
Enfin, de euforie van mijn nieuwe schoenen, die ik net gekocht heb, is er wel vanaf, hehehe....

Ow ja, en ze belden weer van Fontys of ik nóg een echo wilde....VANAVOND!. Nee, dat red ik niet. Mijn auto is afgekeurd en moet vanavond naar de garage....Heeft er iemand een steen waar ik onder pas?

Zo, einde klaagmodus...
pi_74783652
Eehm, ik lag met de laptop op mn buik, misschien vind ie dat niet zo tof.. Ik heb juist geen harde buik. Het doet gewoon zeer en hij is gemeen druk. Het is nu niet echt pijnlijk meer trouwens.
En iets anders heb ik ook niet gedaan..

Nou ja, het zal wel. Mocht het de volgende keer weer gebeuren dan bel ik wel even naar de poli. Misschien is het wel standaard ofzo..

En nu al indalen? De pijn zat meer op buik dan rond schaamstreek?
pi_74786223
Even een hele andere post dan over al die nare zwangerschapskwaaltjes

Hoe hebben jullie de kraamzorg gekozen? Ik heb namelijk geen idee waar ik op moet letten en als je de websites van verschillende kraamverzorgers leest dan zeggen ze eigenlijk allemaal hetzelfde (kwaliteit staat voorop en nog wat van dat soort standaard verhalen).

pi_74786301
Hier hebben we maar 1. Dus zo moeilijk was het niet
Kun je het niet aan mensen bij je in de buurt vragen naar hun ervaringen?
pi_74786362
Ik ken geen zwangeren of mensen met kleine kinderen hier in de buurt helaas.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:57:13 #58
95408 Incantrix
pi_74786376
Vlindur, bah, da's niet chill zeg! Fijn dat het nu over is, maar idd, anders een evt. volgende keer (hetgeen we niet hopen) toch maar even bellen..

DJRandall, bluh, dan komt het ook allemaal tegelijk he?

CP, ik heb gewoon maar de kraamzorg gedaan die mijn VK aanraad, ik had geen zin er zo vreselijk in te duiken en idd, ze draaien allemaal hetzelfde verhaal af..

Hiero een boel 's, want het matrasje was binnen dus die heb ik gelijk gehaald En ik heb de tens besteld, een soort van. Jeuj! (En ik heb nu al geen zin in yoga, maar ik kan morgen ook al niet zwemmen dus ik MOET gewoon gaan )
3!
pi_74787196
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef DJRandall het volgende:
En alsof ik vandaag al niet emo was......
kom ik thuis, ja hoor, het kraampakket!
Enfin, de euforie van mijn nieuwe schoenen, die ik net gekocht heb, is er wel vanaf, hehehe....

Ow ja, en ze belden weer van Fontys of ik nóg een echo wilde....VANAVOND!. Nee, dat red ik niet. Mijn auto is afgekeurd en moet vanavond naar de garage....Heeft er iemand een steen waar ik onder pas?

Zo, einde klaagmodus...
mag ik niet in jouw plaats fontys ben ik zo

CP, het maakte mij niks uit en toen zij de VK. WIj werken samen met zorgmed, ze zitten hier in hetzelfde pand, en toen zei ik oke.
En toen kregen we Rikie, de beste kraamhulp van Nederland. En nu hebben we haar weer geclaimed. Maar hopen dat ze tijdens onze kraamweek (je weet immers niet wanneer je bevalt) niet bezet is!!!

1/8 van de zw.schap gym is bevallen gisteren. Ze was 1 dag voor mij uitgerekend!!

Mijn buik is vandaag volgens mij een halve meter gezakt!! Als dat betekent dat hiermee de druk van mijn longen af is dan ben ik heeeel erg blij!!
pi_74787474
CP ik had de eerste keer kraamzorg via mijn zorgverzekering, niet zelf gekozen en dat viel enorm tegen. Ik had ook een jong grietje dat alleen maar aan mijn voeteneind zat te kletsen over haar vriendje en verders deed ze niks. De 2 keer heb ik gekozen voor particuliere kraamzorg. En dat is me super bevallen, echt die vrouw ging als een trein door mijn huis, had enorm veel aandacht voor mij en mijn pasgeboren zoon en dochter van 3 en half. Helaas is ze nu met een beetje pech nog in Suriname op vakantie als ik moet bevallen en op aanraden van haar heb ik gekozen voor Zin Kraamzorg. En ik heb daar weer aangegeven dat wanneer ik bevallen moet/ben en de vorige kraamhulp is weer terug in NL dat ze haar dan vragen hier te komen kramen, in dienst van hun.

Maar je moet je zelf de vraag stellen; hoeveel uur kraamzorg wil ik, wil je iemand die 8 uur lang in huis aanwezig is of komt misschien je moeder kramen en heb je voldoende aan 3 uur kraamzorg per dag waarbij ze jou en je kind controleert, je adviseert en helpt bij bijv het in bad doen van je kind. Wil je iemand die al enigzins ervaren is of vind je het niet bezwaarlijk als je een kraamzorg krijgt met een stagiaire erbij? Je kan ook aangeven dat je 1 en dezelfde kraamhulp wenst en zo min mogelijk wisseling.
pi_74787632
Dat zijn inderdaad zinnige dingen om over na te denken. Schrijf ik meteen even op. Dank je
pi_74788015
denk ook even na of je borstvoeding wilt geven of niet, dat geef je namelijk ook aan in het intake gesprek en dan sturen ze iemand die er ook daadwerkelijk kaas van heeft gegeten.
pi_74788025
Ik heb weer buikpijn

Nu zit het ook daar beneden.. Meneer is aan het indalen dus?
pi_74788084
Edit: Soms is zuchten wel lekker om te verlichten. Moet ik nou bellen?!
pi_74788107
Geen idee Vlindur, bij mij deed het geen pijn afgelopen dagen, alleen beetje zeurderig/krampachtige pijn, voornamelijk in mijn onderbuik... Anders echt efffe de vk bellen hoor!

Hier kregen we van de vk 2 organisaties te horen waar zij graag mee samenwerkte als kraamzorg. Daar heb ik op goed geluk er 1 van gekozen. Nu hoop ik dat het goed gaat, want een kraamzorgster van daar, ken ik vaag ook van de hockey. Maar dat vind ik dus een beetje raar, ken haar niet zo goed dat ik dat nou echt zie zitten, maar ook niet vaag genoeg om er niks om te geven. Hoop gewoon heel hard dat er iemand anders komt.
pi_74788126
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
Bellen kan nooit kwaad! Gewoon doen, je twijfelt nu toch al, dus dan ben je stiekum best ongerust. Bellen kan dan wel helpen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:09:23 #67
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74788238
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb weer buikpijn

Nu zit het ook daar beneden.. Meneer is aan het indalen dus?
Klinkt wel heel erg als indalen ja, vooral omdat de pijn tot je navel gaat. Niet daarboven toch?

Pijn juist alleen boven de navel is niet goed

Maar ik zou bij twijfel wel even bellen hoor.
pi_74788385
Gebeld, zo als Johan er is even langs komen voor CTG, Ben erg benieuwd..
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:16:36 #69
95408 Incantrix
pi_74788448
Ik ga voor je in duim-stand Vlindur!
3!
pi_74788497
thnx.. Hij is er pas om 19.00, lekker laat, want ze hadden vergadering Maar hij geeft nu gas bij
En het doet nog steeds zeer
pi_74788536
oe spannend Vlindur.... ben benieuwd wat de klachten veroorzaakt..

en ik heb zo weer zwangerschapsgym en ook geen zin... (gelukkig nog maar 2 keer).
pi_74788544
Goed dat je even gebeld hebt Vlindur, ik ga mee duimen dat het inderdaad gewoon indalingsweeeen zijn!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:21:04 #73
95408 Incantrix
pi_74788567
Dat zul je natuurlijk altijd zijn.. Nou, als hij maar wel voorzichtig doet (en het verkeer niet tegen heeft..)!
3!
pi_74788667
Het verkeer is gelukkig nooit tegen. Hij moet van Almere naar Drachten en rond deze tijd zijn alle files al opgelost. Dat scheelt.

Ligt het aan mij of gaat de tijd ineens veel langzamer?
pi_74788679
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe spannend Vlindur.... ben benieuwd wat de klachten veroorzaakt..

en ik heb zo weer zwangerschapsgym en ook geen zin... (gelukkig nog maar 2 keer).
Ik sla vanavond lekker over. Die diabevalling geloof ik wel
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:27:25 #76
95408 Incantrix
pi_74788757
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:24 schreef Vlindur het volgende:
Het verkeer is gelukkig nooit tegen. Hij moet van Almere naar Drachten en rond deze tijd zijn alle files al opgelost. Dat scheelt.

Ligt het aan mij of gaat de tijd ineens veel langzamer?
Dat is fijn Scheelt wel, denk ik.. En uhm, ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.. Misschien even de tijd verdrijven op youtube ofzo?
3!
pi_74788815
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dat is fijn Scheelt wel, denk ik.. En uhm, ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.. Misschien even de tijd verdrijven op youtube ofzo?
ik ben spontaan al mn inspiratie voor youtube kwijt.. Heb je nog wat leuke links?
pi_74788960
Ik sluit alvast af, ik meld me weer als ik thuis ben.

Fijne avond!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:34:27 #79
95408 Incantrix
pi_74788981
Remi Gaillard heeft een hoop leuke filmpjes, offeh, George Carlin vind ik ook altijd leuk om te kijken

[edit]Succes girl![/edit]
3!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:46:40 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74789310
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Even een hele andere post dan over al die nare zwangerschapskwaaltjes

Hoe hebben jullie de kraamzorg gekozen? Ik heb namelijk geen idee waar ik op moet letten en als je de websites van verschillende kraamverzorgers leest dan zeggen ze eigenlijk allemaal hetzelfde (kwaliteit staat voorop en nog wat van dat soort standaard verhalen).

Vraag eens je vroedvrouw! Die heeft ook bij ons het kraamzorgbureau aangeraden. En een vriendin van mij heeft van hen ook kraamhulp gehad (kwam ik later achter) en die was super tevreden over hen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:47:36 #81
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789339
Goedenavond allen.

Ik denk ineens dat ik een onderwaterbevalling wil .
pi_74789376
Ik ga het lekker aan de verloskundige voorleggen Thanks dames
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:50:45 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74789419
Vlindurtje, je leest dit niet meer maar toch wil ik je even succes wensen

Groofsken
eigenlijk lijkt mij dat stiekem ook wel fijn, maar ik denk niet dat ik manlief zo gek krijg
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:52:54 #84
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789489
Ja, het zal wel weer een ingeving zijn . Maar ik ga me toch weer even inlezen. Weet al niet meer waaom ik er de vorige keer niet voor heb gekozen. Was vast een goede reden voor .
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:53:31 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789515
Vlindur, oh spannend wel. Succes, hopelijk is het niks.
pi_74789587
*in de duimmodus voor Vlindur*

en onderwaterbevalling lijkt me ook heerlijk, alleen zo;n bad in de woonkamer dan weer niet...
(en het feit dat we in-betweens hebben helpt dan ook niet echt)...
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:56:42 #87
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789635
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
*in de duimmodus voor Vlindur*

en onderwaterbevalling lijkt me ook heerlijk, alleen zo;n bad in de woonkamer dan weer niet...
(en het feit dat we in-betweens hebben helpt dan ook niet echt)...
Ik weet niet of heerlijk nou het woord is dat ik zou kiezen . Hihi .

Ik weet alleen van de vorige keer dat ik douchen een ramp vond (omdat de toch al snelle weeën dan nog sneller kwamen) en dat ik eigenlijk gewoon in stilte wilde liggen. Past niet echt bij een onderwaterbevalling allebei .
pi_74790179
Zon badbevalling lijkt mij ook wel heel lekker (ben sowieso erg fan van badderen, maar we hebben er geen). Maar manlief ziet dat in elk geval nu helemaal niet zitten. Lijkt me ook wel fijn om het eerst maar es gewoon zo mee te maken. Wellicht bij een volgende dat ik wel mijn zin doordrijf.

Oh en BJ, wat is een in-between?
pi_74790752
CP: Ik heb het met de vk overlegd. Ik heb naar haar ervaringen gevraagd en toen had ik er nog twee over om van te kiezen. Zij kende niet eens alle organisaties...nou dan vallen ze bij mij af.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Careyn.

Hier is deel 1 van de mexicaanse griepprik toch gehaald. Wel gaaf, want toen we binnen kwamen stond de Zangeres zonder Naam op met Mexico. En alle arsten hadden een sombrero op en een poncho om. Dat vind ik humor!
pi_74790961
Ik zat te denken aan zo'n aliën bevalling. Dus dat de bevalling heeft plaatsgevonden maar dat ik me dat niet meer kan herinneren.

Vlindur, ik hoop dat het nisk ernstigs is meid! Ik duim voor je!
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:32:33 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74790970
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef DJRandall het volgende:
CP: Ik heb het met de vk overlegd. Ik heb naar haar ervaringen gevraagd en toen had ik er nog twee over om van te kiezen. Zij kende niet eens alle organisaties...nou dan vallen ze bij mij af.
Ik heb ook gekozen voor Careyn aantal collega's en vrouwen van collega's hadden daar goede ervaring mee.
quote:
Hier is deel 1 van de mexicaanse griepprik toch gehaald. Wel gaaf, want toen we binnen kwamen stond de Zangeres zonder Naam op met Mexico. En alle arsten hadden een sombrero op en een poncho om. Dat vind ik humor!
dat vind ik ook humer Ik ga 'm trouwens morgen halen. Gister op de pufclub ook nog over gehad, de meesten gaan nu toch wel heen.
pi_74790996
quote:

Artsen met humor... me like!
pi_74791141
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
je moet niks, maar je mag altijd bellen! het kan vanalles zijn, sure. maar ff bellen is toch snel genoeg gedaan?

edit:
of je leest even verder

Tan gelukkig weer thuis.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74791796
quote:

Geniaal
Zouden er nou ook mensen zijn die dat niet vinden kunnen?
pi_74792087
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Geniaal
Zouden er nou ook mensen zijn die dat niet vinden kunnen?
ongetwijfeld wel ja
pi_74792289
Ik ging net koken. Pannetjes op de kookplaat. Scheutje olie.
Lappie vlees, aardappeltjes in de pan.....

Hmmmm er gebeurd niet echt veel met mijn eten.....

Euh.... misschien moet ik de kookplaat eerst aanzetten....

Ik ben dus weer wat celletjes verloren de afgelopen dagen haha
pi_74793339
Hahaha Amaranta, dat zou mij kunnen overkomen

Heb vandaag ook de eerste prik gehad tegen griep. Was binnen 2 seconden gebeurd
Daarvoor stickertje gekregen van de vlos en Daarvoor weer een mooie sneakpeek gehad van mijn meisje op de groei-echo. Ze ligt nog steeds een weekje achter op groei, maar ze wijkt niet af van de curves dus ik ben gerustgesteld. Ik krijg gewoon een klein meisje Ze had ook zo mooi de naverstreng tussen de benen geklemd toen we nog even wilde dubbelchecken of het stiekem geen jongetje was geworden

De echoscopiste wllde ook nog even het gezichtje laten zien in 3D, maar madam hield haar handjes ervoor nu moeten we dus wel een 3D pret-echo laten maken want nu wil ik het zien ook
pi_74793653
Hij is gewoon al volledig ingedaald!
Alles was goed, urine en ctg ook. Hij was weer heerlijk bewegelijk zoals altijd.

Mocht ik weer last of andere klachten krijgen gewoon weer bellen. En donderdag moest ik sowieso al voor controle, dus dan kijken we nog een keer.

Ben blij dat het toch allemaal mee viel! En in het zkh helemaal geen last van mn buik gehad, maar we zitten goed en wel in de auto en het begint weer! Nou ja. We weten nu dat het niks is. Dus dat scheelt weer.

Bedankt voor het duimen! Het heeft geholpen

Fijne avond allemaal!
pi_74793722
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Lijnloos het volgende:

Oh en BJ, wat is een in-between?
dat zijn van die gordijnen waar je half doorheen kan kijken...

en ik ben weer terug van de gym en was benieuwd of er al nieuws van Vlindur was; maar helaas nog niet dus.....

even een vraagje; worden jullie partners ook ingeent tegen de mexicaanse griep? en zo ja; hoe hebben jullie dit geregeld?
wij hebben de HA gebeld en die vond niet dat in aanmerking kwam en de GGD wil pas vaccineren als ons kindje daadwerkelijk is geboren...
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:47:41 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74793828
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Vlindur het volgende:
Hij is gewoon al volledig ingedaald!
Alles was goed, urine en ctg ook. Hij was weer heerlijk bewegelijk zoals altijd.

Mocht ik weer last of andere klachten krijgen gewoon weer bellen. En donderdag moest ik sowieso al voor controle, dus dan kijken we nog een keer.

Ben blij dat het toch allemaal mee viel! En in het zkh helemaal geen last van mn buik gehad, maar we zitten goed en wel in de auto en het begint weer! Nou ja. We weten nu dat het niks is. Dus dat scheelt weer.

Bedankt voor het duimen! Het heeft geholpen

Fijne avond allemaal!
hey wat fijn dat ik toch nog even lees hoe het gegaan is Fijn dat alles goed was en jeeeeeej al ingedaald!
en nu gewoon lekker op bed of op de bank en even lekker ontspannen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')