abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74783110
Vlindur, komt en gaat je pijn? Als in golfjes?
pi_74783219
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vlindur, komt en gaat je pijn? Als in golfjes?
Nee, het is constant. Hij is ook druk nu.
Maar volgens mij begint het nu af te zakken. Heb dan wel zeker 25 minuten last gehad.. Heel vaag..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74783439
Onder je navel en is je buik dan ook hard? Het kan indalen van kindje zijn, het kan ook een harde buik zijn. Heb je iets anders dan normaal gedaan?
pi_74783620
En alsof ik vandaag al niet emo was......
kom ik thuis, ja hoor, het kraampakket!
Enfin, de euforie van mijn nieuwe schoenen, die ik net gekocht heb, is er wel vanaf, hehehe....

Ow ja, en ze belden weer van Fontys of ik nóg een echo wilde....VANAVOND!. Nee, dat red ik niet. Mijn auto is afgekeurd en moet vanavond naar de garage....Heeft er iemand een steen waar ik onder pas?

Zo, einde klaagmodus...
pi_74783652
Eehm, ik lag met de laptop op mn buik, misschien vind ie dat niet zo tof.. Ik heb juist geen harde buik. Het doet gewoon zeer en hij is gemeen druk. Het is nu niet echt pijnlijk meer trouwens.
En iets anders heb ik ook niet gedaan..

Nou ja, het zal wel. Mocht het de volgende keer weer gebeuren dan bel ik wel even naar de poli. Misschien is het wel standaard ofzo..

En nu al indalen? De pijn zat meer op buik dan rond schaamstreek?
pi_74786223
Even een hele andere post dan over al die nare zwangerschapskwaaltjes

Hoe hebben jullie de kraamzorg gekozen? Ik heb namelijk geen idee waar ik op moet letten en als je de websites van verschillende kraamverzorgers leest dan zeggen ze eigenlijk allemaal hetzelfde (kwaliteit staat voorop en nog wat van dat soort standaard verhalen).

pi_74786301
Hier hebben we maar 1. Dus zo moeilijk was het niet
Kun je het niet aan mensen bij je in de buurt vragen naar hun ervaringen?
pi_74786362
Ik ken geen zwangeren of mensen met kleine kinderen hier in de buurt helaas.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:57:13 #58
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74786376
Vlindur, bah, da's niet chill zeg! Fijn dat het nu over is, maar idd, anders een evt. volgende keer (hetgeen we niet hopen) toch maar even bellen..

DJRandall, bluh, dan komt het ook allemaal tegelijk he?

CP, ik heb gewoon maar de kraamzorg gedaan die mijn VK aanraad, ik had geen zin er zo vreselijk in te duiken en idd, ze draaien allemaal hetzelfde verhaal af..

Hiero een boel 's, want het matrasje was binnen dus die heb ik gelijk gehaald En ik heb de tens besteld, een soort van. Jeuj! (En ik heb nu al geen zin in yoga, maar ik kan morgen ook al niet zwemmen dus ik MOET gewoon gaan )
3!
pi_74787196
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef DJRandall het volgende:
En alsof ik vandaag al niet emo was......
kom ik thuis, ja hoor, het kraampakket!
Enfin, de euforie van mijn nieuwe schoenen, die ik net gekocht heb, is er wel vanaf, hehehe....

Ow ja, en ze belden weer van Fontys of ik nóg een echo wilde....VANAVOND!. Nee, dat red ik niet. Mijn auto is afgekeurd en moet vanavond naar de garage....Heeft er iemand een steen waar ik onder pas?

Zo, einde klaagmodus...
mag ik niet in jouw plaats fontys ben ik zo

CP, het maakte mij niks uit en toen zij de VK. WIj werken samen met zorgmed, ze zitten hier in hetzelfde pand, en toen zei ik oke.
En toen kregen we Rikie, de beste kraamhulp van Nederland. En nu hebben we haar weer geclaimed. Maar hopen dat ze tijdens onze kraamweek (je weet immers niet wanneer je bevalt) niet bezet is!!!

1/8 van de zw.schap gym is bevallen gisteren. Ze was 1 dag voor mij uitgerekend!!

Mijn buik is vandaag volgens mij een halve meter gezakt!! Als dat betekent dat hiermee de druk van mijn longen af is dan ben ik heeeel erg blij!!
pi_74787474
CP ik had de eerste keer kraamzorg via mijn zorgverzekering, niet zelf gekozen en dat viel enorm tegen. Ik had ook een jong grietje dat alleen maar aan mijn voeteneind zat te kletsen over haar vriendje en verders deed ze niks. De 2 keer heb ik gekozen voor particuliere kraamzorg. En dat is me super bevallen, echt die vrouw ging als een trein door mijn huis, had enorm veel aandacht voor mij en mijn pasgeboren zoon en dochter van 3 en half. Helaas is ze nu met een beetje pech nog in Suriname op vakantie als ik moet bevallen en op aanraden van haar heb ik gekozen voor Zin Kraamzorg. En ik heb daar weer aangegeven dat wanneer ik bevallen moet/ben en de vorige kraamhulp is weer terug in NL dat ze haar dan vragen hier te komen kramen, in dienst van hun.

Maar je moet je zelf de vraag stellen; hoeveel uur kraamzorg wil ik, wil je iemand die 8 uur lang in huis aanwezig is of komt misschien je moeder kramen en heb je voldoende aan 3 uur kraamzorg per dag waarbij ze jou en je kind controleert, je adviseert en helpt bij bijv het in bad doen van je kind. Wil je iemand die al enigzins ervaren is of vind je het niet bezwaarlijk als je een kraamzorg krijgt met een stagiaire erbij? Je kan ook aangeven dat je 1 en dezelfde kraamhulp wenst en zo min mogelijk wisseling.
pi_74787632
Dat zijn inderdaad zinnige dingen om over na te denken. Schrijf ik meteen even op. Dank je
pi_74788015
denk ook even na of je borstvoeding wilt geven of niet, dat geef je namelijk ook aan in het intake gesprek en dan sturen ze iemand die er ook daadwerkelijk kaas van heeft gegeten.
pi_74788025
Ik heb weer buikpijn

Nu zit het ook daar beneden.. Meneer is aan het indalen dus?
pi_74788084
Edit: Soms is zuchten wel lekker om te verlichten. Moet ik nou bellen?!
pi_74788107
Geen idee Vlindur, bij mij deed het geen pijn afgelopen dagen, alleen beetje zeurderig/krampachtige pijn, voornamelijk in mijn onderbuik... Anders echt efffe de vk bellen hoor!

Hier kregen we van de vk 2 organisaties te horen waar zij graag mee samenwerkte als kraamzorg. Daar heb ik op goed geluk er 1 van gekozen. Nu hoop ik dat het goed gaat, want een kraamzorgster van daar, ken ik vaag ook van de hockey. Maar dat vind ik dus een beetje raar, ken haar niet zo goed dat ik dat nou echt zie zitten, maar ook niet vaag genoeg om er niks om te geven. Hoop gewoon heel hard dat er iemand anders komt.
pi_74788126
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
Bellen kan nooit kwaad! Gewoon doen, je twijfelt nu toch al, dus dan ben je stiekum best ongerust. Bellen kan dan wel helpen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:09:23 #67
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74788238
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb weer buikpijn

Nu zit het ook daar beneden.. Meneer is aan het indalen dus?
Klinkt wel heel erg als indalen ja, vooral omdat de pijn tot je navel gaat. Niet daarboven toch?

Pijn juist alleen boven de navel is niet goed

Maar ik zou bij twijfel wel even bellen hoor.
pi_74788385
Gebeld, zo als Johan er is even langs komen voor CTG, Ben erg benieuwd..
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:16:36 #69
95408 Incantrix
pi_74788448
Ik ga voor je in duim-stand Vlindur!
3!
pi_74788497
thnx.. Hij is er pas om 19.00, lekker laat, want ze hadden vergadering Maar hij geeft nu gas bij
En het doet nog steeds zeer
pi_74788536
oe spannend Vlindur.... ben benieuwd wat de klachten veroorzaakt..

en ik heb zo weer zwangerschapsgym en ook geen zin... (gelukkig nog maar 2 keer).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74788544
Goed dat je even gebeld hebt Vlindur, ik ga mee duimen dat het inderdaad gewoon indalingsweeeen zijn!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:21:04 #73
95408 Incantrix
pi_74788567
Dat zul je natuurlijk altijd zijn.. Nou, als hij maar wel voorzichtig doet (en het verkeer niet tegen heeft..)!
3!
pi_74788667
Het verkeer is gelukkig nooit tegen. Hij moet van Almere naar Drachten en rond deze tijd zijn alle files al opgelost. Dat scheelt.

Ligt het aan mij of gaat de tijd ineens veel langzamer?
pi_74788679
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe spannend Vlindur.... ben benieuwd wat de klachten veroorzaakt..

en ik heb zo weer zwangerschapsgym en ook geen zin... (gelukkig nog maar 2 keer).
Ik sla vanavond lekker over. Die diabevalling geloof ik wel
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:27:25 #76
95408 Incantrix
pi_74788757
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:24 schreef Vlindur het volgende:
Het verkeer is gelukkig nooit tegen. Hij moet van Almere naar Drachten en rond deze tijd zijn alle files al opgelost. Dat scheelt.

Ligt het aan mij of gaat de tijd ineens veel langzamer?
Dat is fijn Scheelt wel, denk ik.. En uhm, ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.. Misschien even de tijd verdrijven op youtube ofzo?
3!
pi_74788815
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dat is fijn Scheelt wel, denk ik.. En uhm, ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.. Misschien even de tijd verdrijven op youtube ofzo?
ik ben spontaan al mn inspiratie voor youtube kwijt.. Heb je nog wat leuke links?
pi_74788960
Ik sluit alvast af, ik meld me weer als ik thuis ben.

Fijne avond!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:34:27 #79
95408 Incantrix
pi_74788981
Remi Gaillard heeft een hoop leuke filmpjes, offeh, George Carlin vind ik ook altijd leuk om te kijken

[edit]Succes girl![/edit]
3!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:46:40 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74789310
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Even een hele andere post dan over al die nare zwangerschapskwaaltjes

Hoe hebben jullie de kraamzorg gekozen? Ik heb namelijk geen idee waar ik op moet letten en als je de websites van verschillende kraamverzorgers leest dan zeggen ze eigenlijk allemaal hetzelfde (kwaliteit staat voorop en nog wat van dat soort standaard verhalen).

Vraag eens je vroedvrouw! Die heeft ook bij ons het kraamzorgbureau aangeraden. En een vriendin van mij heeft van hen ook kraamhulp gehad (kwam ik later achter) en die was super tevreden over hen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:47:36 #81
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789339
Goedenavond allen.

Ik denk ineens dat ik een onderwaterbevalling wil .
pi_74789376
Ik ga het lekker aan de verloskundige voorleggen Thanks dames
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:50:45 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74789419
Vlindurtje, je leest dit niet meer maar toch wil ik je even succes wensen

Groofsken
eigenlijk lijkt mij dat stiekem ook wel fijn, maar ik denk niet dat ik manlief zo gek krijg
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:52:54 #84
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789489
Ja, het zal wel weer een ingeving zijn . Maar ik ga me toch weer even inlezen. Weet al niet meer waaom ik er de vorige keer niet voor heb gekozen. Was vast een goede reden voor .
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:53:31 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789515
Vlindur, oh spannend wel. Succes, hopelijk is het niks.
pi_74789587
*in de duimmodus voor Vlindur*

en onderwaterbevalling lijkt me ook heerlijk, alleen zo;n bad in de woonkamer dan weer niet...
(en het feit dat we in-betweens hebben helpt dan ook niet echt)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:56:42 #87
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74789635
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
*in de duimmodus voor Vlindur*

en onderwaterbevalling lijkt me ook heerlijk, alleen zo;n bad in de woonkamer dan weer niet...
(en het feit dat we in-betweens hebben helpt dan ook niet echt)...
Ik weet niet of heerlijk nou het woord is dat ik zou kiezen . Hihi .

Ik weet alleen van de vorige keer dat ik douchen een ramp vond (omdat de toch al snelle weeën dan nog sneller kwamen) en dat ik eigenlijk gewoon in stilte wilde liggen. Past niet echt bij een onderwaterbevalling allebei .
pi_74790179
Zon badbevalling lijkt mij ook wel heel lekker (ben sowieso erg fan van badderen, maar we hebben er geen). Maar manlief ziet dat in elk geval nu helemaal niet zitten. Lijkt me ook wel fijn om het eerst maar es gewoon zo mee te maken. Wellicht bij een volgende dat ik wel mijn zin doordrijf.

Oh en BJ, wat is een in-between?
pi_74790752
CP: Ik heb het met de vk overlegd. Ik heb naar haar ervaringen gevraagd en toen had ik er nog twee over om van te kiezen. Zij kende niet eens alle organisaties...nou dan vallen ze bij mij af.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Careyn.

Hier is deel 1 van de mexicaanse griepprik toch gehaald. Wel gaaf, want toen we binnen kwamen stond de Zangeres zonder Naam op met Mexico. En alle arsten hadden een sombrero op en een poncho om. Dat vind ik humor!
pi_74790961
Ik zat te denken aan zo'n aliën bevalling. Dus dat de bevalling heeft plaatsgevonden maar dat ik me dat niet meer kan herinneren.

Vlindur, ik hoop dat het nisk ernstigs is meid! Ik duim voor je!
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:32:33 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74790970
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef DJRandall het volgende:
CP: Ik heb het met de vk overlegd. Ik heb naar haar ervaringen gevraagd en toen had ik er nog twee over om van te kiezen. Zij kende niet eens alle organisaties...nou dan vallen ze bij mij af.
Ik heb ook gekozen voor Careyn aantal collega's en vrouwen van collega's hadden daar goede ervaring mee.
quote:
Hier is deel 1 van de mexicaanse griepprik toch gehaald. Wel gaaf, want toen we binnen kwamen stond de Zangeres zonder Naam op met Mexico. En alle arsten hadden een sombrero op en een poncho om. Dat vind ik humor!
dat vind ik ook humer Ik ga 'm trouwens morgen halen. Gister op de pufclub ook nog over gehad, de meesten gaan nu toch wel heen.
pi_74790996
quote:

Artsen met humor... me like!
pi_74791141
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
je moet niks, maar je mag altijd bellen! het kan vanalles zijn, sure. maar ff bellen is toch snel genoeg gedaan?

edit:
of je leest even verder

Tan gelukkig weer thuis.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74791796
quote:

Geniaal
Zouden er nou ook mensen zijn die dat niet vinden kunnen?
pi_74792087
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Geniaal
Zouden er nou ook mensen zijn die dat niet vinden kunnen?
ongetwijfeld wel ja
pi_74792289
Ik ging net koken. Pannetjes op de kookplaat. Scheutje olie.
Lappie vlees, aardappeltjes in de pan.....

Hmmmm er gebeurd niet echt veel met mijn eten.....

Euh.... misschien moet ik de kookplaat eerst aanzetten....

Ik ben dus weer wat celletjes verloren de afgelopen dagen haha
pi_74793339
Hahaha Amaranta, dat zou mij kunnen overkomen

Heb vandaag ook de eerste prik gehad tegen griep. Was binnen 2 seconden gebeurd
Daarvoor stickertje gekregen van de vlos en Daarvoor weer een mooie sneakpeek gehad van mijn meisje op de groei-echo. Ze ligt nog steeds een weekje achter op groei, maar ze wijkt niet af van de curves dus ik ben gerustgesteld. Ik krijg gewoon een klein meisje Ze had ook zo mooi de naverstreng tussen de benen geklemd toen we nog even wilde dubbelchecken of het stiekem geen jongetje was geworden

De echoscopiste wllde ook nog even het gezichtje laten zien in 3D, maar madam hield haar handjes ervoor nu moeten we dus wel een 3D pret-echo laten maken want nu wil ik het zien ook
pi_74793653
Hij is gewoon al volledig ingedaald!
Alles was goed, urine en ctg ook. Hij was weer heerlijk bewegelijk zoals altijd.

Mocht ik weer last of andere klachten krijgen gewoon weer bellen. En donderdag moest ik sowieso al voor controle, dus dan kijken we nog een keer.

Ben blij dat het toch allemaal mee viel! En in het zkh helemaal geen last van mn buik gehad, maar we zitten goed en wel in de auto en het begint weer! Nou ja. We weten nu dat het niks is. Dus dat scheelt weer.

Bedankt voor het duimen! Het heeft geholpen

Fijne avond allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')