Nee, het is constant. Hij is ook druk nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vlindur, komt en gaat je pijn? Als in golfjes?
mag ik niet in jouw plaatsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef DJRandall het volgende:
En alsof ik vandaag al niet emo was......
kom ik thuis, ja hoor, het kraampakket!
Enfin, de euforie van mijn nieuwe schoenen, die ik net gekocht heb, is er wel vanaf, hehehe....
Ow ja, en ze belden weer van Fontys of ik nóg een echo wilde....VANAVOND!. Nee, dat red ik niet. Mijn auto is afgekeurd en moet vanavond naar de garage....Heeft er iemand een steen waar ik onder pas?
Zo, einde klaagmodus...
Bellen kan nooit kwaad! Gewoon doen, je twijfelt nu toch al, dus dan ben je stiekum best ongerust. Bellen kan dan wel helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
Edit: Soms is zuchten wel lekker om te verlichten. Moet ik nou bellen?!
Klinkt wel heel erg als indalen ja, vooral omdat de pijn tot je navel gaat. Niet daarboven toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb weer buikpijn![]()
Nu zit het ook daar beneden.. Meneer is aan het indalen dus?
Ik sla vanavond lekker over. Die diabevalling geloof ik welquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe spannend Vlindur.... ben benieuwd wat de klachten veroorzaakt..![]()
en ik heb zo weer zwangerschapsgym en ook geen zin... (gelukkig nog maar 2 keer).
Dat is fijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:24 schreef Vlindur het volgende:
Het verkeer is gelukkig nooit tegen. Hij moet van Almere naar Drachten en rond deze tijd zijn alle files al opgelost. Dat scheelt.
Ligt het aan mij of gaat de tijd ineens veel langzamer?
ik ben spontaan al mn inspiratie voor youtube kwijt.. Heb je nog wat leuke links?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is fijnScheelt wel, denk ik.. En uhm, ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.. Misschien even de tijd verdrijven op youtube ofzo?
Vraag eens je vroedvrouw! Die heeft ook bij ons het kraamzorgbureau aangeraden. En een vriendin van mij heeft van hen ook kraamhulp gehad (kwam ik later achter) en die was super tevreden over hen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Even een hele andere post dan over al die nare zwangerschapskwaaltjes
Hoe hebben jullie de kraamzorg gekozen? Ik heb namelijk geen idee waar ik op moet letten en als je de websites van verschillende kraamverzorgers leest dan zeggen ze eigenlijk allemaal hetzelfde (kwaliteit staat voorop en nog wat van dat soort standaard verhalen).
Ik weet niet of heerlijk nou het woord is dat ik zou kiezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
*in de duimmodus voor Vlindur*
en onderwaterbevalling lijkt me ook heerlijk, alleen zo;n bad in de woonkamer dan weer niet...
(en het feit dat we in-betweens hebben helpt dan ook niet echt)...
Ik heb ook gekozen voor Careynquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef DJRandall het volgende:
CP: Ik heb het met de vk overlegd. Ik heb naar haar ervaringen gevraagd en toen had ik er nog twee over om van te kiezen. Zij kende niet eens alle organisaties...nou dan vallen ze bij mij af.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Careyn.
quote:Hier is deel 1 van de mexicaanse griepprik toch gehaald. Wel gaaf, want toen we binnen kwamen stond de Zangeres zonder Naam op met Mexico. En alle arsten hadden een sombrero op en een poncho om. Dat vind ik humor!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef DJRandall het volgende:
CP: Ik heb het met de vk overlegd. Ik heb naar haar ervaringen gevraagd en toen had ik er nog twee over om van te kiezen. Zij kende niet eens alle organisaties...nou dan vallen ze bij mij af.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Careyn.
Hier is deel 1 van de mexicaanse griepprik toch gehaald. Wel gaaf, want toen we binnen kwamen stond de Zangeres zonder Naam op met Mexico. En alle arsten hadden een sombrero op en een poncho om. Dat vind ik humor!
je moet niks, maar je mag altijd bellen! het kan vanalles zijn, sure. maar ff bellen is toch snel genoeg gedaan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
Edit: Soms is zuchten wel lekker om te verlichten. Moet ik nou bellen?!
Geniaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef DJRandall het volgende:
Hier is deel 1 van de mexicaanse griepprik toch gehaald. Wel gaaf, want toen we binnen kwamen stond de Zangeres zonder Naam op met Mexico. En alle arsten hadden een sombrero op en een poncho om. Dat vind ik humor!
ongetwijfeld wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Geniaal
Zouden er nou ook mensen zijn die dat niet vinden kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |