Seedorf dan. Een echte leider.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee hoor. In 1996 is er voor het laatst onenigheid in de groep geweest, daarna is het op de eindtoernooien vrij rustig verlopen.
Ik acht alleen wel de kans groot dat bij het WK in Zuid Afrika van Bommel het leidertje wil gaan uithangen en daardoor er wel is troubles kunnen gaan uitbreken. De van Bommel die zich dienstbaar opstelt kan nuttig zijn maar een v. Bommel die zich wil profileren gaat moeilijkheden opleveren.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Het doel (kampioen worden!) heiligt alle middelen!
Suport Oostenrijk Zwitserland Portugal Bulgarije Polen etc landen die het met verdedigend voetbal probeerdenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik aan credits en leuk voetbal, die vullen toch geen prijzenkast?
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suport Oostenrijk Zwitserland Portugal Bulgarije Polen etc landen die het met verdedigend voetbal probeerden
Maar dat kunnen we niet, met aanvallend voetbal wereldkampioen worden!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef Ixnay het volgende:
Als je met mooi voetbal wereldkampioen kan worden moet je daar voor kiezen.
Nederland moet 4-3-3 blijven spelen, op z'n Nederlands. Ook als de rest van de wereld laf Italiaans voetbal speelt.
Ik denk dat offensief voetbal de kracht is van Nederland en daar moet je dus ook de nadruk op leggen.
Met aanvallend voetbal zijn we een topland in de wererld.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we niet, met aanvallend voetbal wereldkampioen worden!
die ranglijst is ook niet alles. nederland speelt al 2 jaar over het algemeen tegen B landen. En tussen topland en titel zit nog een gat. Ik wil een titel, desnoods zonder mooi aanvallend voetbal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met aanvallend voetbal zijn we een topland in de wererld.
Zag net dat we in de eerste groep zitten bij de europese loting voor het EK - 2012 omdat we derde staan op de europese ranglijst. In hetzelfde bericht zag ik dat België 32ste staat in europa.
Nederland moet doorgaan met zich onderscheiden van andere kleine landen door met drie spitsen te spelen.
Leuk dat Griekenland één keer met verdedigend voetbal het EK heeft gewonnen. Noem nog eens mooie feiten uit de voetbalgeschiedenis van de Grieken.
Zeg dan even tegen de scheids dat ie een keer voor Oranje is en dat de paal niet in de weg staat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
die ranglijst is ook niet alles. nederland speelt al 2 jaar over het algemeen tegen B landen. En tussen topland en titel zit nog een gat. Ik wil een titel, desnoods zonder mooi aanvallend voetbal.
Duitsland, Italië, Brazilië worden wereldkampioen met defensief voetbal! Dát telt. Hoezo topland? Zijn we GODVERDOMME ooit 1x wereldkampioen geworden!?! Nou!?!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met aanvallend voetbal zijn we een topland in de wererld.
Zag net dat we in de eerste groep zitten bij de europese loting voor het EK - 2012 omdat we derde staan op de europese ranglijst. In hetzelfde bericht zag ik dat België 32ste staat in europa.
Nederland moet doorgaan met zich onderscheiden van andere kleine landen door met drie spitsen te spelen.
Leuk dat Griekenland één keer met verdedigend voetbal het EK heeft gewonnen. Noem nog eens mooie feiten uit de voetbalgeschiedenis van de Grieken.
In 2010 komt er nog eens een rechtvaardige wereldkampioen met offensief Nederlands voetbal. Met 60% balbezit op de helft van de tegenstander. Laat ze maar verdedigen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Duitsland, Italië, Brazilië worden wereldkampioen met defensief voetbal! Dát telt. Hoezo topland? Zijn we GODVERDOMME ooit 1x wereldkampioen geworden!?! Nou!?!
Dat is mogelijk, ze zitten allebei in een andere pot, NL pot 2, Ghana pot 3.quote:Op zaterdag 21 november 2009 05:44 schreef popolon het volgende:
Ik zou heel graag Ghana en Nederland in een groep zien om bepaalde redenen. Is dat mogelijk?
Ik heb een familielid die uit Ghana komt
1. Nederland wordt geen wereldkampioen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 05:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In 2010 komt er nog eens een rechtvaardige wereldkampioen met offensief Nederlands voetbal. Met 60% balbezit op de helft van de tegenstander. Laat ze maar verdedigen.
Kijk eens hoe dat vorig EK ging, Italië 3-0, Frankrijk 4-1 zo hoor je om te gaan met defensief voetbal.
Het heeft ook nadelen om direct geplaatst te zijn. Je hebt al 2 jaar geen belangrijke wedstrijden meer gespeeld die ergens om gaan als landenteam.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:53 schreef Shreyas het volgende:
Een aantal WK's geleden toen was het gebruikelijk dat twee landen automatisch geplaatst waren: De huidige wereldkampioen én het gastland.
Het verschil is dat de wereldkampioen echt iets heeft gepresteerd op voetballend gebied, zo hebben ze vaak eerst een kwalificatiereeks goed moeten afronden, vervolgens de groepsfase en de knock-out fase van het WK doorkomen en dan ook nog eens de finale winnen. Zeer logisch dus dat de wereldkampioen er altijd bij is om zijn titel te verdedigen.
Het blijft mij een raadsel waarom het gastland automatisch geplaatst moet zijn, als je dan toch één van deze twee landen kwalificatie wilt laten doen, kies dan het gastland.
Goed dat terzijde, maar het is dan helemaal belachelijk waarom het gastland, ditmaal een waardeloos voetballand, in pot 1 terecht komt. Stel dat je in groep 2 zit en je loot Zuid-Afrika + twee landen uit pot 3 en 4 heb je het in de groepsfase veel makkelijker.
dat is inderdaad mogelijk! ergens begin juni 2010 speelt Nederland ook een oefenwedstrijd tegen Ghana in Rotterdamquote:Op zaterdag 21 november 2009 05:44 schreef popolon het volgende:
Ik zou heel graag Ghana en Nederland in een groep zien om bepaalde redenen. Is dat mogelijk?
Ik heb een familielid die uit Ghana komt
Als Nederland bij Ghana in de poule komt, gaat die wedstrijd echt niet doorquote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Eggos het volgende:
[..]
dat is inderdaad mogelijk! ergens begin juni 2010 speelt Nederland ook een oefenwedstrijd tegen Ghana in Rotterdam
Kijk dan ook even naar de wedstrijd Nederland-Rusland.quote:Op zaterdag 21 november 2009 05:23 schreef Ixnay het volgende:
Kijk eens hoe dat vorig EK ging, Italië 3-0, Frankrijk 4-1 zo hoor je om te gaan met defensief voetbal.
Inderdaad, en maar janken om die 200 corrupte wedstrijden, de Fifa is zelf zo corrupt als de pest.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef rubbereend het volgende:
die pot indeleingBlatter doet er echt alles aan om alles naar zijn hand te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |