Ja is een beetje overdreven opgeslagen in m'n hoofd. Na loting door de FIFA werden we derde en Ierland tweede, dus er werd niet geloot wie er doorging. 'scuus.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Wat is dit voor grap dan?
Welke van de vier wonnen we eigenlijk?Ben het alweer vergeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja net als in 74 78 94 en 98 wat een bagger elftallen hadden we toen.
Dus alle deelnemers, op de winnaar na, zijn baggerelftallen? Finale of halve finale is nog steeds een aardige prestatie hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Welke van de vier wonnen we eigenlijk?Ben het alweer vergeten.
Ik word liever eens met baggervoetbal en een baggerelftal kampioen dan steeds onderuit op een toernooi....quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus alle deelnemers, op de winnaar na, zijn baggerelftallen? Finale of halve finale is nog steeds een aardige prestatie hoor.
Verhuis naar Griekenland dan. Ook om je Nederlands op te halen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik wordt liever eens met baggervoetbal en een baggerelftal kampioen dan steeds onderuit op een toernooi....
Voor de 2e optie ben ik inmiddels geslaagdquote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verhuis naar Griekenland dan. Ook om je Nederlands op te halen.
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus alle deelnemers, op de winnaar na, zijn baggerelftallen?
Een aardige prestatie is niks waard.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Finale of halve finale is nog steeds een aardige prestatie hoor.
Niemand buiten NL praat meer over dat aardige voetbal in 1998 van oranjequote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
[..]
Een aardige prestatie is niks waard.
Ik heb echt geen idee, praat er nooit over buiten NLquote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niemand buiten NL praat meer over dat aardige voetbal in 1998 van oranje
Wat heb je daar nou aan! Je speelt godverdomme om een toernooi te winnen. Als je niet wint behoor je 100 inwendige stokslagen te krijgen. Jezus Christus wat een mietjesmentaliteit. We speelden mooi voetbal en iedereen is vol lof over ons.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niemand buiten NL praat meer over dat aardige voetbal in 1998 van oranje
ja ehm dat bedoel ik dus ookquote:Op donderdag 19 november 2009 19:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan! Je speelt godverdomme om een toernooi te winnen. Als je niet wint behoor je 100 inwendige stokslagen te krijgen. Jezus Christus wat een mietjesmentaliteit. We speelden mooi voetbal en iedereen is vol lof over ons.
Die instelling is er de schuld van dat we zelden kampioen zijn geworden, én de komende jaren ook geen kampioen zullen worden. Bah! Bah! Bah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, én!?! We werden kampioen. Dát is wat telt. Het maakt geen ene flikker uit hoe je kampioen wordt. Áls je maar kampioen wordt!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef popolon het volgende:
Tja in '88 werden we wel met wat matig voetbal kampioen.Andere teams verdienden het toen meer.
Ja wat?!?quote:
Vertel mij wat, ben nog aan 't bijkomen.quote:We werden kampioen. Dát is wat telt.
Ik word doodziek van dat mietjesgejank dat we aanvallend voetbal moeten spelen en dat we wereld zo veel bewondering voor ons heeft. We moeten kampioen worden. By any means necessary. Al moeten we de bevolking van het organiserend land of de tegenstander in de finale verkrachten en uitmoorden.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja wat?!?
[..]
Vertel mij wat, ben nog aan 't bijkomen.
Ja, en er trots op.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tong heeft liever complimenten, ipv kutvoetbal en prijzen.
BTW jij bent toch arsenal fan, tong?
Niemand in het buitenland heeft het er nog over. Oranje 74 werd na Hongarije 54 en Brazilië 70 gekozen tot op 2 na beste team van de eeuw.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef popolon het volgende:
Tja in '88 werden we wel met wat matig voetbal kampioen.Andere teams verdienden het toen meer.
Da's leuk maar steeds dezelfde twee voorbeelden aanhalen schieten we ook niks op. Ik word liever eens kampioen met boerenkoolvoetbal dan dat eeuwige zwijmelende terugkijken in de geschiedenis.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand in het buitenland heeft het er nog over. Oranje 74 werd na Hongarije 54 en Brazilië 70 gekozen tot op 2 na beste team van de eeuw.
Misschien volgend jaar. Waarom niet ? Maar ik word schijtziek dat users niet inzien dat we juist door het mooie aanvallende voetbal als klein land groot zijn in het mondiale voetbal.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's leuk maar steeds dezelfde twee voorbeelden aanhalen schieten we ook niks op. Ik word liever eens kampioen met boerenkoolvoetbal dan dat eeuwige zwijmelende terugkijken in de geschiedenis.
Het word tijd voor een WK ster op de borst. Dan hoor je bij de echte kerels.
Voetbal is oorlog. Dát heb je goed begrepen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Al moeten we de bevolking van het organiserend land of de tegenstander in de finale verkrachten en uitmoorden.
Het doel (kampioen worden!) heiligt alle middelen!
Dat valt nog wel mee hoor. In 1996 is er voor het laatst onenigheid in de groep geweest, daarna is het op de eindtoernooien vrij rustig verlopen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef popolon het volgende:
Nou nou, zo geweldig is het de laatste jaren echt niet.
Het word tijd dat Nederland eens wat meer ballen krijgt ipv dat interne gekleuter dat toch steeds weer boven komt drijven. Wat dat betreft heb ik groot waardering voor de Duitsers hoe ze met (vaak) een ballenteam toch elke keer weer ver komen. Da's ook een kunst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |