Als het aan Halsema ligt fietst iedereen naar zijn werk, gebruikt het openbaar vervoer of rijdt een Toyota Priusquote:Op dinsdag 17 november 2009 06:57 schreef Myraela het volgende:
Kom op mensen, allemaal braaf fietsen.
Jammer voor je. Alle rekeningrijden projecten die in Europa zijn uitgevoerd zijn een doorslaand succes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:59 schreef Sjibble het volgende:
En dan komen ze met rekeningrijdenBelast het rijden in grote steden maar (via dat rekeningrijden).
En belast de auto's op vervuiing. Een Smart ForTwo zou niet net zo veel moeten dokken als een Audi Q7.
Idd. Je mag als bedrijf niet eens meer geld verdienen. Had die boer maar door moeten leren gvd, dan was hij nou niet genaaid met z'n cacao-fakjou.quote:Op dinsdag 17 november 2009 06:55 schreef de_boswachter het volgende:
'duurzaam geproduceerde chocoladeletters'
Ook weer zoiets
Alleen al van het woord "duurzaam" krijg ik de kriebels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 06:55 schreef de_boswachter het volgende:
'duurzaam geproduceerde chocoladeletters'
Ook weer zoiets
En bomen zijn Groen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 04:08 schreef sig000 het volgende:
CO2 is goed voor de bomen, die groeien daar harder van.
Niet alle bomen zijn groen.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:59 schreef Sjibble het volgende:
Ik vind een frisse lucht in de binnenstad belangrijker dan ergens op een snelweg.
die dingen draaien 6 van de 7 dagen per week niet eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Daarom moeten die windmolens ook uitgezet worden, die blazen alleen maar vieze lucht van de snelwegen de stad in.
De milieubeweging is gewoon het christelijke verhaal van de zondeval en de dag des oordeels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:10 schreef teknomist het volgende:
Het ecologisme is een religie geworden.
Dat wisten we wel langer, maar nu is het officieel.
De hele milieubeweging leeft ook op dogma's en het aanpraten van schuld- en schaamtegevoelens. Precies wat een godsdienst doet.
Waarom stinkt het dan zo in de steden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die dingen draaien 6 van de 7 dagen per week niet eens
Zo ga je spellen als je opgroeit in een vervuilde omgeving kinders!quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:20 schreef jessica87 het volgende:
Mee eens is niet meteen einde van de wereld
Ze moeten niet zo overdrijfen, ze gaan zeker altijd janken dat een dier doodgaat ofzo ik maak niet druk om het milieu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat slaat dit nou op ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ga je spellen als je opgroeit in een vervuilde omgeving kinders!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:46 schreef jessica87 het volgende:
wat slaat dit nou op ?
Jij komt volgens mij uit gevuilde omgeving en je spelling lijkt meer op een mogool
Het is gewoon zo, een vervuilde omgeving is erg slecht voor de ontwikkeling van het kind en jij bent zo te zien opgegroeid op een gifbeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:46 schreef jessica87 het volgende:
[..]
wat slaat dit nou op ?
Jij komt volgens mij uit gevuilde omgeving en je spelling lijkt meer op een mogool
Hoeveel CO2 precies? Je lijkt er nogal verstand van te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:50 schreef Oksel het volgende:
Mee eens. Heel erg moe word ik van al dat milieu gezeik. Een vulkaan stoot per dag zoveel Co2 uit.. daar kun je heeeeeeeeeeel veel autos van laten rondrijden. En dan moeten wij een beetje op gaan letten?
De arrogantie van de mens.. dat ze wel even de natuur kan ontwrichten. Sure.
spreek voor jezelf jij komt uit een gifkrotquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, een vervuilde omgeving is erg slecht voor de ontwikkeling van het kind en jij bent zo te zien opgegroeid op een gifbelt
Ik maakte me ook meer zorgen over de bodemvervuiling met zware metalen, dat schijnt nogal op het zenuwstelsel en de hersenen te kunnen slaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:57 schreef jessica87 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf jij komt uit een gifkrot
ik ben opgegroeit in een dorp en daar zijn weing auto's
Zoals bij jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maakte me ook meer zorgen over de bodemvervuiling met zware metalen, dat schijnt nogal op het zenuwstelsel en de hersenen te kunnen slaan
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 precies? Je lijkt er nogal verstand van te hebben
http://lvb.net/item/4485quote:Vulkanen spuwen jaarlijks meer dan 130 miljoen ton CO2 in de atmosfeer.
Het getal 87 in je username staat voor je IQ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:52 schreef jessica87 het volgende:
Waarom gaat jullie kankeren over me spelling en kijk maar jullie spelling is veel slechter dan van mij.
Jullie kunnen niet eens normaals typen !!! En dat hebben jullie nooit gekund.
Nee, is me geboortejaar en me IQ is hoger dan van jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het getal 87 in je username staat voor je IQ?
Pleur jij anders eens effe op en ga terug naar school of zo, topicverneukend jankwijf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:46 schreef jessica87 het volgende:
[..]
Nee, is me geboortejaar en me IQ is hoger dan van jou
Het bewijs is geleverd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:46 schreef jessica87 het volgende:
Nee, is me geboortejaar en me IQ is hoger dan van jou
Rot jij maar op met je huilie post topicverneukere straathoerquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Pleur jij anders eens effe op en ga terug naar school of zo, topicverneukend jankwijf.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:48 schreef jessica87 het volgende:
Ik hoef termisten niet meer naar school en mischien jij wel huilie ga naar je bed en ga daar maar janken
Termisten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:48 schreef jessica87 het volgende:
Rot jij maar op met je huilie post topicverneukere straathoer
Ik hoef termisten niet meer naar school en mischien jij wel huilie ga naar je bed en ga daar maar janken
Je weet dat wanneer je door gaat dan je dan afgemaakt kan worden??quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:48 schreef jessica87 het volgende:
[..]
Rot jij maar op met je huilie post topicverneukere straathoer
Op termijn wel. Als ze een beetje normen en waarden geweest zijn. Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Zouden dat mensen zijn die iets met termieten doen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |