Ik zie daar niks over het komende statement van Obama?quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:24 schreef Super_Fucker het volgende:
Openbaar maken van het bestaan van buitenaardse wezens.
http://www.disclosureproject.org
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack
Dat kan ook inderdaad, vlak voor thanksgiving en kerstmis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef ABombali het volgende:
Als het al waar is dat hij uitzendtijd heeft gekocht...Dan zal het waarschijnlijk gaan over de economie.
Hij zal dan denk ik de economie proberen te stimuleren door mensen aan te moedigen om kerst te vieren(geld uit geven) etc...
Als het over aliens ging hoeft hij geen uitzendtijd te kopen/reserveren...
Anders vraag je het hem zelf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie daar niks over het komende statement van Obama?
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef ABombali het volgende:
Als het over aliens ging hoeft hij geen uitzendtijd te kopen/reserveren...
Done:quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
Anders vraag je het hem zelf.
http://www.whitehouse.gov/contact
Thank you for contacting the White House.quote:Hi Barack!
First I want to congratulate you with your presidency, you are really the representing the hope the world is needing at the moment.
What I want to ask is about rumours about your planned broadcast on the major networks on friday the 27th of November. Is it about the startegy in Afghanistan or Iraq or about the economy? Or is it really about a contact with an alien civilization? I'm really curious.
Keep up the good work, your open mind and spirit is what te world needed!
Cheers!
remlof
Ja, wat moet die press secretary anders zeggen dan 'Ik ben hier niet over ingelicht door de president' als een Lambiekje belt?quote:
en startegy, maar hij begrijpt dat op dit tijdstip het niet allemaal vlekkeloos gaat. Super dat je daadwerkelijk contact hebt gezocht.quote:
Die beller klonk niet dronken oid, maar zoiets wordt gewoon afgekapt in dit geval met een kwinkslag van de voorlichter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:12 schreef Super_Fucker het volgende:
Heb je filmpje gezien van Press Secretary?
De man stelt simpele vraag en hij geeft als antwoord dat het niet simpel is omdat beller om +/- 4.00uur s'nachts belt.
Ja, ik zal 'm morgenvroeg als ik aan de koffie zit nog een keer mailenquote:Op dinsdag 17 november 2009 03:12 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
en startegy, maar hij begrijpt dat op dit tijdstip het niet allemaal vlekkeloos gaat. Super dat je daadwerkelijk contact hebt gezocht.
De man stelt simpele vraag en hij geeft als antwoord dat het niet simpel is omdat beller om +/- 4.00uur s'nachts belt.
Dan is het 04.00u in Washington en krijg je misschien een intrigerend antwoord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:16 schreef remlof het volgende:
Ja, ik zal 'm morgenvroeg als ik aan de koffie zit nog een keer mailen
Iemand moet de rotzooi opruimen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:48 schreef TimMer1981 het volgende:
Zelfs niets doen is beter dan doen wat Bush de afgelopen 8 jaar heeft gepresteerd...
Idd buitenaardse wezentjes dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
Hij gaat aankondigen dat Yi-Long de nieuwe onbetwistbare leider van Europa zal zijn, met absolute macht, want dat is de ENIGE manier waarop Europa uit het slop getrokken kan worden en weer een rol van belang kan spelen in de wereld.
...waarna ik mijn toespraak zal houden, met de nieuwe regels, wetten, maatregelen, plannen en veranderingen voor de komende tijd.
Gek is het niet dat het om aliens gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:20 schreef remlof het volgende:
President Obama schijnt een half uur zendtijd ingekocht te hebben op alle amerikaanse tv networks op vrijdag 27 november. Er van uitgaande dat dat waar is, wat heeft ie te zeggen? Ik persoonlijk denk dat het iets is over Irak of Afghanistan, maar sommige aluhoedjes vermoeden wat anders: http://zaplog.nl/zaplog/article/obama_en_de_marsmannetjes
Wie weet meer, heeft links?
quote:De Pauselijke Wetenschaps Academie van het Vaticaan houdt deze week haar allereerste conferentie over astrobiologie, oftewel buitenaards leven. Religieuze leiders en wetenschappers buigen zich in Rome onder andere over de vraag wat de ontdekking van buitenaards leven voor gevolgen voor de Katholieke Kerk zou hebben, en of Jezus Christus in dat geval ook voor de zonden van aliens gestorven zou kunnen zijn, of dat deze misschien toch hun eigen Verlosser zouden kunnen hebben.
bron
India zou ook nog steeds bekend maken dat er UFO-bases zijn op de maan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Mensen: marsmannetjes, serieus?
Zelfs al zouden die gasten dom genoeg zijn om hierheen te komen dan zou nog geen enkele hoge pief het in zijn hoofd halen om het in de openbaarheid brengen. De wereld is momenteel nog veel te druk bezig met zichzelf, die hebben nog een paar honderd jaar nodig om goed na te gaan denken en fatsoenlijk met elkaar samen te leven. Laat staan dat het de mensheid lukt om zonder problemen samen te gaan werken / leven met buitenaardse wezens.
En ja: ik geloof in buitenaards wezen, maar zoals ik al zei: ik geloof niet dat die gasten dom genoeg zijn onze, gruwelijke domme, diersoort met een bezoekje te vereren.
Het gaat gewoon weer over het meest dodelijk wapen op aarde: geld. Met iets anders kan onze primitieve diersoort zich kennelijk niet bezighouden.
lijkt me niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Ach het zal wel meevallen, waarschijnlijk een kerstboodschap ofzo.
Typ jij je comments vanuit een inrichting ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt me niet.
27/11 is namelijk wederom 9/11. Het is een numerologische dag.
Bron: http://www.galacticmessag(...)009-by-mike-quinsey/quote:Dear Ones, you do not have much longer to wait before we appear by invitation, and then there shall be worldwide broadcasts of our existence.
Doe is niet zo vervelend.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Typ jij je comments vanuit een inrichting ofzo?
Amerikaans leger probeerde in 1924 contact te leggen met Marsmannetjesquote:
Wat houdt dat in dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt me niet.
27/11 is namelijk wederom 9/11. Het is een numerologische dag.
Er is nog niet eens betrouwbare bron dat Obama zendtijd heeft ingekocht, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef theguyver het volgende:
optie 1 de wereld vergaat echt in 2012![]()
optie 2 buitenaards leven bestaat![]()
optie 3 de americaanse economie en de huidige stand van zaken![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
Hij gaat melden dat hij stiekum een moslim is en dat hij niet in Amerika is geboren
Niet omdat het waar is, maar gewoon om al die bange hillbillies en rechtse idioten van de conservatieve republikeinen eens flink te fokken
En de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden en Elvis en Tupac zitten samen op een eiland te chillen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
India zou ook nog steeds bekend maken dat er UFO-bases zijn op de maan.
bron?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden en Elvis en Tupac zitten samen op een eiland te chillen.
Uhhh? Die kerel die belt vraagt aan die White House kerel of hij zijn vraag serieus kan beantwoorden, nog voordat hij de echte 'ufo vraag' ging stellen. Hierop reageerde die White House kerel dat hij wel degelijk een serieus antwoord wil formuleren aangezien die beste meneer de vragenstellert om 4 uur s'nachts belt vanuit Seattle.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:12 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
en startegy, maar hij begrijpt dat op dit tijdstip het niet allemaal vlekkeloos gaat. Super dat je daadwerkelijk contact hebt gezocht.
Nee, maar dat zegt niet zoveel, misschien is één van de voorwaarden dat het niet ruim van tevoren bekend wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Nee het volgende:
[..]
Er is nog niet eens betrouwbare bron dat Obama zendtijd heeft ingekocht, of zie ik iets over het hoofd?
ALS het echt waar zou zijn dat Obama zendtijd heeft gekocht, dan lijkt het mij dat die TV zenders daar het maar al te graag willen uitlekken. Goede manier om de reclameblokken rondom het verhaal van Obama te verkopen...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt niet zoveel, misschien is één van de voorwaarden dat het niet ruim van tevoren bekend wordt gemaakt.
Oeh, creepy! http://www.arnorth.army.mil/quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Lambiekje het volgende:
Kan Obama het hier over hebben, Mexamericanada ?!!!
Hay?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef Super_Fucker het volgende:
Remlof, heb je al antwoord gekregen van Barry?
Kan ook natuurlijk. Als hij iets gaat zeggen op de 27ste...quote:Op woensdag 25 november 2009 01:54 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat het over een aangepaste strategie in Afghanistan gaat:
[ afbeelding ]
Nee, een aantal onbetrouwbare aparte personen zeggen dat het zo is, en dan is het zo.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ie best veel zegt op die dag, net zoals elke dag waarschijnlijk.
Is er bewijs dat ie zendtijd heeft ingekocht?
Barry Soetoro!?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef Super_Fucker het volgende:
Remlof, heb je al antwoord gekregen van Barry?
http://projectcamelot.org/quote:26 November 2009
Many people have asked us for our current view of the information provided to David Wilcock and ourselves in June by Dr Pete Peterson that "time had been booked with the networks" for an announcement about Disclosure by Obama tomorrow - 27 November.
We're not holding our breath: there's no immediate sign of this, and we doubt that this will happen. Dr Peterson himself stated as an immediate caveat that it was just a plan, and that plans often change. Our recent marathon audio interview with Clay and Shawn Pickering (alongside the most interesting July Barcelona panel discussion on Disclosure, which Camelot hosted) offers insight into the many problems of the subject. And as a note of interest, we were told recently by an insider source that a speech had been written for Bill Clinton - in his first term - as a Disclosure announcement. But of course, that never saw the light of day. We don't know why it was canceled.
Recent events, however, suggest a steady build-up to an announcement of something, sometime. Two weeks ago the Vatican held a conference on extraterrestrial life (we enjoyed the 'ET phone Rome' headline). NASA has now stated that there's water on the moon. And there have been more interviews by Larry King on UFOs this year then ever before. Like everyone else, we're watching and waiting for the announcement to be made: whether it's this year, next year, or in 2012, it has to come sometime. The world's as ready as it ever will be.
--Bill
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:21 schreef MoonCore het volgende:
Van de mensen die deze voorspelling maakten:
[..]
http://projectcamelot.org/
Maar die toespraak van vandaag is afgelast?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:24 schreef APK het volgende:
Dinsdag om 20.00u lokale tijd komt hij met een toespraak over Afghanistan, aldus de Volkskrant.
Niks meer over gehoord, maar misschien gaan opeens alle networks over op Breaking News en staat Obama handjes te schudden met een grijnzende alien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Maar die toespraak van vandaag is afgelast?
Mijn gezicht doet steeds eerst zo ->quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef Jptjevdveeken het volgende:
Ik zelf denk dat Obama hiermee wacht.Mischien klinkt het erg vreemd,maar denk dat hij zo'n aankondiging doet als hij wilt gaan beginnen met de NWO(New World Orde),de mensen hebben dan behoefte aan 1 leider die deze kleine aardkloof vertegenwoordigt.We wachten af.....,als dit gebeurt dat hij zegt aliens echt bestaan,zal dat een totale shock veroorzaken over de wereld,ook al weten de meesten dat er buitenaards leven bestaat.
Ik vind dat sommige mensen hun domheid moeten leren onderkennen en daardoor moeten inzien dat ze niet moeten nadenken over 'de grote vragen des levens'. En al helemaal niet over spannende onderwerpen die je fantasie prikkelen als aliens en god. Sterker nog, ik vind dat deze groep mensen ook niet over politiek moeten denken, en niet moeten mogen stemmen. Dit zijn vervuilende stemmen want deze mensen hebben simpelweg (pun intended) een sterk verminderd vermogen om reëel en helder na te denken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Jptjevdveeken het volgende:
Klinkt zo gek nog niet.Wat zei Obama tijdens zijn speech na de herdenking van de val van de berlijnse muur?Vertrouw Obama totaal niet,vind maar een vreemd persoon,jij niet?
Je meent dit serieus?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef Jptjevdveeken het volgende:
Ik zelf denk dat Obama hiermee wacht.Mischien klinkt het erg vreemd,maar denk dat hij zo'n aankondiging doet als hij wilt gaan beginnen met de NWO(New World Orde),de mensen hebben dan behoefte aan 1 leider die deze kleine aardkloof vertegenwoordigt.We wachten af.....,als dit gebeurt dat hij zegt aliens echt bestaan,zal dat een totale shock veroorzaken over de wereld,ook al weten de meesten dat er buitenaards leven bestaat.
Maar wat vind je vreemd aan hem? Denk je dat hij toch een reptillian is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef Jptjevdveeken het volgende:
Neej natuurlijk niet....zo dom ben ik nie.Liet mijn fantasie beetje de vrije loop,is goed op zijn tijd.
Maar blijf Obama een vreemde kerel vinden.
![]()
... maar een robotquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:47 schreef JoPiDo het volgende:
hij gaat bekennen dat hij eigenlijk geen echte neger is
Neej dat niet.Soms heb je dat wel is als je iemand ziet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat vind je vreemd aan hem? Denk je dat hij toch een reptillian is?
Er is nog helemaal niets bekend.Ik denk dat het allemaal beetje opgeblazen is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is nou de stand van zaken? Op welk tijdstip en welke zender(s) heeft hij zendtijd ingekocht in de US?
Mijn gezicht doet bij het lezen van deze post ook zo -->quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:05 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Mijn gezicht doet steeds eerst zo ->en dan denk ik toch dat je een grapje maakt en gaat mijn gezicht weer ->
Maar dan bedenk ik me dat je misschien wel bloedserieus bent en dan is het ->
en al snel weer ->
enz.
ja maar ja maar... ja maar... het is de 27ste en ik heb nog niets gehoord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:12 schreef MoonCore het volgende:
Anders lezen jullie deze post nog eens.
Is gewoon opgeblazen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ja maar ja maar... ja maar... het is de 27ste en ik heb nog niets gehoord.
Wie?quote:
Dat op deze dag Obama zal zeggen: Ja Aliens bestaan echt.quote:
Nee... echt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:21 schreef Jptjevdveeken het volgende:
[..]
Dat op deze dag Obama zal zeggen: Je Aliens bestaan echt.
Het wordt aanstaande dinsdag:quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Ticker het volgende:
Ik snap het niet.. het is toch al 27 november geweest, ik kan nergens vinden wat Obama nou heeft verteld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je maar zegt 'IK BEN IN DE HEERE' dan mag je zo je JONGEHEERE erin parkeere!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |