Wat houdt dat in dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt me niet.
27/11 is namelijk wederom 9/11. Het is een numerologische dag.
Er is nog niet eens betrouwbare bron dat Obama zendtijd heeft ingekocht, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef theguyver het volgende:
optie 1 de wereld vergaat echt in 2012![]()
optie 2 buitenaards leven bestaat![]()
optie 3 de americaanse economie en de huidige stand van zaken![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
Hij gaat melden dat hij stiekum een moslim is en dat hij niet in Amerika is geboren
Niet omdat het waar is, maar gewoon om al die bange hillbillies en rechtse idioten van de conservatieve republikeinen eens flink te fokken
En de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden en Elvis en Tupac zitten samen op een eiland te chillen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
India zou ook nog steeds bekend maken dat er UFO-bases zijn op de maan.
bron?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden en Elvis en Tupac zitten samen op een eiland te chillen.
Uhhh? Die kerel die belt vraagt aan die White House kerel of hij zijn vraag serieus kan beantwoorden, nog voordat hij de echte 'ufo vraag' ging stellen. Hierop reageerde die White House kerel dat hij wel degelijk een serieus antwoord wil formuleren aangezien die beste meneer de vragenstellert om 4 uur s'nachts belt vanuit Seattle.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:12 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
en startegy, maar hij begrijpt dat op dit tijdstip het niet allemaal vlekkeloos gaat. Super dat je daadwerkelijk contact hebt gezocht.
Heb je filmpje gezien van Press Secretary?
De man stelt simpele vraag en hij geeft als antwoord dat het niet simpel is omdat beller om +/- 4.00uur s'nachts belt.
Nee, maar dat zegt niet zoveel, misschien is één van de voorwaarden dat het niet ruim van tevoren bekend wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Nee het volgende:
[..]
Er is nog niet eens betrouwbare bron dat Obama zendtijd heeft ingekocht, of zie ik iets over het hoofd?
ALS het echt waar zou zijn dat Obama zendtijd heeft gekocht, dan lijkt het mij dat die TV zenders daar het maar al te graag willen uitlekken. Goede manier om de reclameblokken rondom het verhaal van Obama te verkopen...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt niet zoveel, misschien is één van de voorwaarden dat het niet ruim van tevoren bekend wordt gemaakt.
Oeh, creepy! http://www.arnorth.army.mil/quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Lambiekje het volgende:
Kan Obama het hier over hebben, Mexamericanada ?!!!
Hay?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:35 schreef Super_Fucker het volgende:
Remlof, heb je al antwoord gekregen van Barry?
Kan ook natuurlijk. Als hij iets gaat zeggen op de 27ste...quote:Op woensdag 25 november 2009 01:54 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat het over een aangepaste strategie in Afghanistan gaat:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |