... maar een robotquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:47 schreef JoPiDo het volgende:
hij gaat bekennen dat hij eigenlijk geen echte neger is
Neej dat niet.Soms heb je dat wel is als je iemand ziet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat vind je vreemd aan hem? Denk je dat hij toch een reptillian is?
Er is nog helemaal niets bekend.Ik denk dat het allemaal beetje opgeblazen is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is nou de stand van zaken? Op welk tijdstip en welke zender(s) heeft hij zendtijd ingekocht in de US?
Mijn gezicht doet bij het lezen van deze post ook zo -->quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:05 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Mijn gezicht doet steeds eerst zo ->en dan denk ik toch dat je een grapje maakt en gaat mijn gezicht weer ->
Maar dan bedenk ik me dat je misschien wel bloedserieus bent en dan is het ->
en al snel weer ->
enz.
ja maar ja maar... ja maar... het is de 27ste en ik heb nog niets gehoord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:12 schreef MoonCore het volgende:
Anders lezen jullie deze post nog eens.
Is gewoon opgeblazen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ja maar ja maar... ja maar... het is de 27ste en ik heb nog niets gehoord.
Wie?quote:
Dat op deze dag Obama zal zeggen: Ja Aliens bestaan echt.quote:
Nee... echt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:21 schreef Jptjevdveeken het volgende:
[..]
Dat op deze dag Obama zal zeggen: Je Aliens bestaan echt.
Het wordt aanstaande dinsdag:quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Ticker het volgende:
Ik snap het niet.. het is toch al 27 november geweest, ik kan nergens vinden wat Obama nou heeft verteld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je maar zegt 'IK BEN IN DE HEERE' dan mag je zo je JONGEHEERE erin parkeere!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |