Iemand moet de rotzooi opruimen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:48 schreef TimMer1981 het volgende:
Zelfs niets doen is beter dan doen wat Bush de afgelopen 8 jaar heeft gepresteerd...
Idd buitenaardse wezentjes dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
Hij gaat aankondigen dat Yi-Long de nieuwe onbetwistbare leider van Europa zal zijn, met absolute macht, want dat is de ENIGE manier waarop Europa uit het slop getrokken kan worden en weer een rol van belang kan spelen in de wereld.
...waarna ik mijn toespraak zal houden, met de nieuwe regels, wetten, maatregelen, plannen en veranderingen voor de komende tijd.
Gek is het niet dat het om aliens gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:20 schreef remlof het volgende:
President Obama schijnt een half uur zendtijd ingekocht te hebben op alle amerikaanse tv networks op vrijdag 27 november. Er van uitgaande dat dat waar is, wat heeft ie te zeggen? Ik persoonlijk denk dat het iets is over Irak of Afghanistan, maar sommige aluhoedjes vermoeden wat anders: http://zaplog.nl/zaplog/article/obama_en_de_marsmannetjes
Wie weet meer, heeft links?
quote:De Pauselijke Wetenschaps Academie van het Vaticaan houdt deze week haar allereerste conferentie over astrobiologie, oftewel buitenaards leven. Religieuze leiders en wetenschappers buigen zich in Rome onder andere over de vraag wat de ontdekking van buitenaards leven voor gevolgen voor de Katholieke Kerk zou hebben, en of Jezus Christus in dat geval ook voor de zonden van aliens gestorven zou kunnen zijn, of dat deze misschien toch hun eigen Verlosser zouden kunnen hebben.
bron
India zou ook nog steeds bekend maken dat er UFO-bases zijn op de maan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Mensen: marsmannetjes, serieus?
Zelfs al zouden die gasten dom genoeg zijn om hierheen te komen dan zou nog geen enkele hoge pief het in zijn hoofd halen om het in de openbaarheid brengen. De wereld is momenteel nog veel te druk bezig met zichzelf, die hebben nog een paar honderd jaar nodig om goed na te gaan denken en fatsoenlijk met elkaar samen te leven. Laat staan dat het de mensheid lukt om zonder problemen samen te gaan werken / leven met buitenaardse wezens.
En ja: ik geloof in buitenaards wezen, maar zoals ik al zei: ik geloof niet dat die gasten dom genoeg zijn onze, gruwelijke domme, diersoort met een bezoekje te vereren.
Het gaat gewoon weer over het meest dodelijk wapen op aarde: geld. Met iets anders kan onze primitieve diersoort zich kennelijk niet bezighouden.
lijkt me niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Ach het zal wel meevallen, waarschijnlijk een kerstboodschap ofzo.
Typ jij je comments vanuit een inrichting ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt me niet.
27/11 is namelijk wederom 9/11. Het is een numerologische dag.
Bron: http://www.galacticmessag(...)009-by-mike-quinsey/quote:Dear Ones, you do not have much longer to wait before we appear by invitation, and then there shall be worldwide broadcasts of our existence.
Doe is niet zo vervelend.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Typ jij je comments vanuit een inrichting ofzo?
Amerikaans leger probeerde in 1924 contact te leggen met Marsmannetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |