abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74771656
Is V 2009 al op de Nederlandse buis? Nee toch? Oh en boe wat een akelige Oostenrijks accent van die tolk.
Eigen brokjes eerst.
pi_74771667
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_74771716
Mensen: marsmannetjes, serieus?

Zelfs al zouden die gasten dom genoeg zijn om hierheen te komen dan zou nog geen enkele hoge pief het in zijn hoofd halen om het in de openbaarheid brengen. De wereld is momenteel nog veel te druk bezig met zichzelf, die hebben nog een paar honderd jaar nodig om goed na te gaan denken en fatsoenlijk met elkaar samen te leven. Laat staan dat het de mensheid lukt om zonder problemen samen te gaan werken / leven met buitenaardse wezens.

En ja: ik geloof in buitenaards wezen, maar zoals ik al zei: ik geloof niet dat die gasten dom genoeg zijn onze, gruwelijke domme, diersoort met een bezoekje te vereren.

Het gaat gewoon weer over het meest dodelijk wapen op aarde: geld. Met iets anders kan onze primitieve diersoort zich kennelijk niet bezighouden.
pi_74771725
Ik persoonlijk denk dat ie het half uur broodnodig heb om zijn nietszeggende daden nog ergens op te laten lijken
pi_74771738
Zelfs niets doen is beter dan doen wat Bush de afgelopen 8 jaar heeft gepresteerd...
  dinsdag 17 november 2009 @ 04:10:44 #26
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_74771781
Ik heb eigenlijk iets in de richting van: 'gefeliciteerd jongen, dat je nog vele jaren ouder moge worden'.

De rest zal me een bal jeuken.
pi_74771804
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 03:48 schreef TimMer1981 het volgende:
Zelfs niets doen is beter dan doen wat Bush de afgelopen 8 jaar heeft gepresteerd...
Iemand moet de rotzooi opruimen.
pi_74771976
Maar liefst 6 alien rassen...
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
  dinsdag 17 november 2009 @ 08:07:01 #29
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_74772435
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
Hij gaat aankondigen dat Yi-Long de nieuwe onbetwistbare leider van Europa zal zijn, met absolute macht, want dat is de ENIGE manier waarop Europa uit het slop getrokken kan worden en weer een rol van belang kan spelen in de wereld.

...waarna ik mijn toespraak zal houden, met de nieuwe regels, wetten, maatregelen, plannen en veranderingen voor de komende tijd.
Idd buitenaardse wezentjes dus.
stom
pi_74772465
Ik ga ervoor dat hij het volk gaat overtuigen van het belang van de klimaattop in kopenhagen.
pi_74772778
Erg belangrijk zal het wel niet zijn. Daarvoor is de tijd tussen aanvraag en uitzending te lang.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:07:02 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_74774614
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 02:20 schreef remlof het volgende:
President Obama schijnt een half uur zendtijd ingekocht te hebben op alle amerikaanse tv networks op vrijdag 27 november. Er van uitgaande dat dat waar is, wat heeft ie te zeggen? Ik persoonlijk denk dat het iets is over Irak of Afghanistan, maar sommige aluhoedjes vermoeden wat anders: http://zaplog.nl/zaplog/article/obama_en_de_marsmannetjes

Wie weet meer, heeft links?
Gek is het niet dat het om aliens gaat.
quote:
De Pauselijke Wetenschaps Academie van het Vaticaan houdt deze week haar allereerste conferentie over astrobiologie, oftewel buitenaards leven. Religieuze leiders en wetenschappers buigen zich in Rome onder andere over de vraag wat de ontdekking van buitenaards leven voor gevolgen voor de Katholieke Kerk zou hebben, en of Jezus Christus in dat geval ook voor de zonden van aliens gestorven zou kunnen zijn, of dat deze misschien toch hun eigen Verlosser zouden kunnen hebben.
bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:12:21 #33
52357 Lambiekje
pi_74774739
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 03:38 schreef TimMer1981 het volgende:

Zelfs al zouden die gasten dom genoeg zijn om hierheen te komen dan zou nog geen enkele hoge pief het in zijn hoofd halen om het in de openbaarheid brengen. De wereld is momenteel nog veel te druk bezig met zichzelf, die hebben nog een paar honderd jaar nodig om goed na te gaan denken en fatsoenlijk met elkaar samen te leven. Laat staan dat het de mensheid lukt om zonder problemen samen te gaan werken / leven met buitenaardse wezens.

En ja: ik geloof in buitenaards wezen, maar zoals ik al zei: ik geloof niet dat die gasten dom genoeg zijn onze, gruwelijke domme, diersoort met een bezoekje te vereren.

Het gaat gewoon weer over het meest dodelijk wapen op aarde: geld. Met iets anders kan onze primitieve diersoort zich kennelijk niet bezighouden.
India zou ook nog steeds bekend maken dat er UFO-bases zijn op de maan.
http://www.indiadaily.com/editorial/20219.asp
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_74774743
Ach het zal wel meevallen, waarschijnlijk een kerstboodschap ofzo.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:14:07 #35
52357 Lambiekje
pi_74774768
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Ach het zal wel meevallen, waarschijnlijk een kerstboodschap ofzo.
lijkt me niet.

27/11 is namelijk wederom 9/11. Het is een numerologische dag.
pi_74774828
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

lijkt me niet.

27/11 is namelijk wederom 9/11. Het is een numerologische dag.
Typ jij je comments vanuit een inrichting ofzo?
pi_74774843
Heb dit al een tijdje gevolgd online. Werkelijk op NIKS gebaseerd weer. Die gast in de video in de TS baseert zich op een interview dat hij heeft gehad met ene 'Dr.' Pete Peterson. Hier het eerste deel van het interview met deze zogenaamde doctor.

Deze Pete Peterson is gewoon niet serieus te nemen. Hij maakt de meest wilde claims en zijn achtergrond kan door niemand geverifiëerd worden. Het is gewoon een oude gestoorde gek.

David Wilcock wil natuurlijk een graantje meepikken en droomt nu zogenaamd over disclosure. David Wilcock is nu weer terug aan het krabbelen en geeft nu aan dat er voor het eerste kwartaal van 2010 disclosure komt.

En ja hoor het is natuurlijk de Galactic Federation die zich gaan laten zien binnenkort!
quote:
Dear Ones, you do not have much longer to wait before we appear by invitation, and then there shall be worldwide broadcasts of our existence.
Bron: http://www.galacticmessag(...)009-by-mike-quinsey/

Blossom Goodchild 2.0.
De banaan is krom.
pi_74777232
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:17 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Typ jij je comments vanuit een inrichting ofzo?
Doe is niet zo vervelend.
pi_74777885
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 03:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Amerikaans leger probeerde in 1924 contact te leggen met Marsmannetjes

Sinds 1924 al is het Amerikaans leger al op zoek naar intelligent buitenaards leven. Hoewel het enorm geheimzinnig doet over de materie en zelfs in alle talen zwijgt over het beruchte 'Area 51', is er nu een document opgedoken waaruit blijkt dat het Amerikaans leger in 1924 contact probeerde te leggen met eventuele bewoners van onze dichtstbijzijnde planeet Mars.

In 1924, tussen 21 en 24 augustus om precies te zijn, stond Mars immers voor het eerst in meer dan een eeuw het kortst bij de Aarde. Mars stond toen op 55,7 miljoen kilometer afstand van de Aarde. Dicht genoeg volgens professor David Todd van Amhurst College om eventuele radiosignalen van de rode planeet te ontvangen, gesteld dat iemand die zou uitzenden natuurlijk.

Todd slaagde erin om ook het Amerikaanse leger en de marine te overtuigen om naar boodschappen van Mars te zoeken. In een recent opgedoken telegram informeert Edward W. Eberle, toenmalig hoofd van US Naval Operations, alle Amerikaanse marinebasissen over de mogelijkheid van 'Martiaanse' boodschappen. Hij draagt ze in het telegram ook op om elk verdacht fenomeen te melden. Drie dagen lang zochten de radiokamers naar vreemde transmissies, maar er werden uiteindelijk geen sporen van buitenaards leven gevonden. (sps)
17/11/09 11u31

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:13:36 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_74779562
optie 1 de wereld vergaat echt in 2012
optie 2 buitenaards leven bestaat
optie 3 de americaanse economie en de huidige stand van zaken
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: