Ik had al het vermoeden dat ik discussieer met lagerontwikkelden, maar dat wordt hier duidelijk bevestigd. Ik heb daar alleen maar gezegd dat ik ook geef om de medemens die gelijkgeslachtelijk gericht is (en daarom waarschuw voor de gevaren van anale seks), vgl Kennedy en 'Ich bin ein Berliner!'. Natuurlijk niet dat ik zelf homoseksueel ben.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
tssj, en wat doe jij dan flikker, de hele dag trekken en pijpen. daarmee kom je toch echt niet aan je trekkenje bent dus eigenlijk nog gewoon maagd!
"Flikker say what??"quote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat ik discussieer met lagerontwikkelden, maar dat wordt hier duidelijk bevestigd. Ik heb daar alleen maar gezegd dat ik ook geef om de medemens die gelijkgeslachtelijk gericht is (en daarom waarschuw voor de gevaren van anale seks), vgl Kennedy en 'Ich bin ein Berliner!'. Natuurlijk niet dat ik zelf homoseksueel ben.
Je klinkt hier behoorlijk homo-onvriendelijk. Je kunt beter een voorbeeld aan mij nemen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:49 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
"Flikker say what??"
ben je nu homo of niet?
zoja, dan neuk je toch niet in het kontje anders ben je een hypocriet!
welke hetro noemt zichzelf nou een homofiel, dan ben je echt een sukkel. en dan noem je mij lagerontwikkeld. ga weg jij, met je bezorgdheid om je homoseksuele medemens, je bent echt een mietje man!quote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat ik discussieer met lagerontwikkelden, maar dat wordt hier duidelijk bevestigd. Ik heb daar alleen maar gezegd dat ik ook geef om de medemens die gelijkgeslachtelijk gericht is (en daarom waarschuw voor de gevaren van anale seks), vgl Kennedy en 'Ich bin ein Berliner!'. Natuurlijk niet dat ik zelf homoseksueel ben.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je klinkt hier behoorlijk homo-onvriendelijk. Je kunt beter een voorbeeld aan mij nemen.
Wat een taal weer. Ik heb een wat uitgebreider taalarsenaal dan anderen, dat zet ik in. Ik heb net uitgelegd hoe je het moet lezen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
welke hetro noemt zichzelf nou een homofiel, dan ben je echt een sukkel.
Je hebt iets tegen homo's he, je voelt een diepe minachting voor de homo, maar daar durf je om pc redenen niet voor uit te komen.quote:en dan noem je mij lagerontwikkeld. ga weg jij, met je bezorgdheid om je homoseksuele medemens, je bent echt een mietje man!
is dat zo. waarom typ je dan zo fucked up? ''dat zet ik in'' = dat zet ik erinquote:Op maandag 23 november 2009 12:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een taal weer. Ik heb een wat uitgebreider taalarsenaal dan anderen, dat zet ik in. Ik heb net uitgelegd hoe je het moet lezen.
[..]
hoe kom je erbij. ik val juist op mannenquote:Je hebt iets tegen homo's he, je voelt een diepe minachting voor de homo, maar daar durf je om pc redenen niet voor uit te komen.
ps: waarom maak jij je zo druk om de belangen van homo's? je bent er gewoon zelf een. ik bedoel, waarom anders die ophefquote:Op maandag 23 november 2009 12:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen homo's he, je voelt een diepe minachting voor de homo, maar daar durf je om pc redenen niet voor uit te komen.
de enig juiste reactie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:45 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
De mens is niet bedoeld om in auto's te rijden, autorijden is dus overbodig, en gezien het gevaarlijk is, is een verbod helemaal niet zo raar.
'Dat zet ik in' is gewoon normaal taalgebruik, laagschedelige.quote:Op maandag 23 november 2009 12:37 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
is dat zo. waarom typ je dan zo fucked up? ''dat zet ik in'' = dat zet ik erintaalgenie
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar soms moeten mensen tegen zichzelf beschermd worden, en de maatschappij tegen bepaalde mensen.quote:[..]
hoe kom je erbij. ik val juist op mannenik heb alleen iets tegen mietjes zoals jij, en ik heb niks met de gayparade etc. maar iedereen moet maar doen waar die zich goed bij voelt he
Ik heb het beste voor met de mensheid. En nee, ik ben zelf geen homo.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ps: waarom maak jij je zo druk om de belangen van homo's? je bent er gewoon zelf een. ik bedoel, waarom anders die ophef![]()
Ik denk niet dat ik daar van houd, ik heb het (uiteraard) ook nooit geprobeerd. Ik raad je aan je projecties voor je te houden.quote:en in werkelijkheid houd je er zeker ook nog van om een stok tussen je billen te hebben, maar omdat het er op de een of andere manier niet van komt wil je het andere dan maar verbieden. dat noem ik nu nog eens een kneus
ik heb niks te projecteren, bij mij is daar nog nooit iets naar binnen gegaanquote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met de mensheid. En nee, ik ben zelf geen homo.![]()
[..][quote/]dan moet je niet lullen en gewoon je smoeltje dichthouden
[quote]Ik denk niet dat ik daar van houd, ik heb het (uiteraard) ook nooit geprobeerd. Ik raad je aan je projecties voor je te houden.
ik kan je niet vertellen hoe pissig jij me maakt. waar woon je? dan kom ik je opzoeken. die arrogantie van jou moet eruit geslagen worden namelijk!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Sachertorte het volgende:Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar soms moeten mensen tegen zichzelf beschermd worden, en de maatschappij tegen bepaalde mensen.
Nou, wat zeur je dan? Je houdt je duidelijk aan mijn aanbevelingen.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik heb niks te projecteren, bij mij is daar nog nooit iets naar binnen gegaan
nee, echt niet. dat er niks bij mij naar binnen is gegaan betekent niet dat ik hem er niet ingestoken hebquote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, wat zeur je dan? Je houdt je duidelijk aan mijn aanbevelingen.
Ik laat me niet slaan, ik ben geen mietje.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik kan je niet vertellen hoe pissig jij me maakt. waar woon je? dan kom ik je opzoeken. die arrogantie van jou moet eruit geslagen worden namelijk!
Helemaal mee eens. En dat volk mag nog stemmen ookquote:Op woensdag 25 november 2009 23:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik kan je niet vertellen hoe pissig jij me maakt. waar woon je? dan kom ik je opzoeken. die arrogantie van jou moet eruit geslagen worden namelijk!
Doe het dan tenminste veilig, denk om mijn zorgpremie.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:30 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nee, echt niet. dat er niks bij mij naar binnen is gegaan betekent niet dat ik hem er niet ingestoken heb
en daarbij, ik zeg niet dat ik dat ik een achterdeur-maagd blijf. misschien ga ik het toch maar eens proberen, al was het alleen maar om tegen dat belachelijke advies van jou in te gaan!
Er is fundamenteel iets mis met mensen zoals u, jullie zijn verantwoordelijk voor al die wetten die 'de mensen moeten beschermen' maar uiteindelijk de mensen gewoon meer en meer in hun eigen vrijheid beperken, de mensen in een gevang van wetten steken zodat het enige uitlaatklep het geweld en de misdaad is.quote:Op donderdag 26 november 2009 07:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste veilig, denk om mijn zorgpremie.
U is dus voor private lusten, publieke lasten? Dat is namelijk de consequentie.quote:Op donderdag 26 november 2009 07:25 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Er is fundamenteel iets mis met mensen zoals u, jullie zijn verantwoordelijk voor al die wetten die 'de mensen moeten beschermen' maar uiteindelijk de mensen gewoon meer en meer in hun eigen vrijheid beperken, de mensen in een gevang van wetten steken zodat het enige uitlaatklep het geweld en de misdaad is.
mensen als u moeten leren dat wat mensen doen hun eigen keuze is en als jij daar niet mee om kunt gaan dan moet je maar ergens anders gaan preken.
het is namelijk niet aan u, uw zorgpremie of de staat om aan de mensen te vertellen wat wel en niet mag.
stel je voor ze verbieden anale sex, dan worden ook alle speeltjes en hulpmiddelen voor anale sex verboden... logisch denk ik... dan heb je al een van de grootste problemen met een verbod, mensen gaan het blijven doen maar ze gaan het niet meer veilig kunnen doen!
werk liever aan sensibilisatie, zowel van de mensen die het graag doen en ook aan mensen zoals u, mensen die denken dat het vies vuil en gevaarlijk is... anale sex word al meer als 3000 jaar beoefend, als het zo gevaarlijk was dan zouden er al geen grieken niet meer bestaan (ze noemen het niet voor niks 'grieks')
maar ik neem nogmaals aan dat dit u niet gaat bekoren om uw bek te houden en de mensen hier niet te provoceren.
''ík bekommer me zo om mijn medemens, blablabla...''quote:Op woensdag 25 november 2009 23:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik laat me niet slaan, ik ben geen mietje.
dat kan me geen reet schelen (geen reet, hahaquote:Op donderdag 26 november 2009 07:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste veilig, denk om mijn zorgpremie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |