Ik ook wel, ik vind die nieuwe zanger wel lekker spontaan, trekt zich van niemand wat aan en gaat lekker zijn gang. Niet zo'n standaard type.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Marcel wel een verbetering voor Direct
Precies. Ik ben echt niet kapot van Direct (en zal dat ook niet worden denk ik) op zich maar Marcel vind ik een zanger met gevoelquote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ook wel, ik vind die nieuwe zanger wel lekker spontaan, trekt zich van niemand wat aan en gaat lekker zijn gang. Niet zo'n standaard type.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
het zijn verijdelde swiffers dat die meiden dragen
Ja, de twee verliezers mogen een campagne doen voor swiffer. Wist je dat nog niet? :-Pquote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
Die kleren. Veeg me op.(nee serieus, veeg me op, het zijn verijdelde swiffers dat die meiden dragen)
quote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit is afgesproken werk, alsof Denise het beste was![]()
Of Bastiaan snapt er niks van of hij liegt
Nou Bastiaan snapt sowieso nergens iets van, maar dit liegt iequote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit is afgesproken werk, alsof Denise het beste was![]()
Of Bastiaan snapt er niks van of hij liegt
Slechte finale van een slecht programmaquote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
Goh wat ging dit onwijs suf, ik had niet eens door dat het al "het" finalemoment was...
Maarreh Rosalinde![]()
Jouw sigquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Veel leuker om naar te kijken!
Jij zag het ook?quote:
Ey mate, you won't be Australia's Next Top Modelquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Australia's Next Tap Maddel is wel even andere koek
So true, het was weer net zoals de reguliere uitzendingen, slechte regie, gepruts tot en met enz...quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Slechte finale van een slecht programma
Hiya!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef TrailerTrash het volgende:
Rosalinde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze reageert ook zoals ze is: Suf!
De uitslag was al voor de finale bekend, daarom mocht Lianne niet in de finale zittenquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Uitslag was duidelijk al bekend. RosalindeMaxime had moeten winnen
Doet me denken aan Benjamin Benquote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het accent van de nieuwe Directzanger
Weet het ook niet maar:quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Lyssa het volgende:
nu BNTM is afgelopen mogen we dan dit topic vol slowchatten over project catwalk en andere crap?
Ik heb eigenlijk geen voorkeurquote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Weet het ook niet maar:
Ik hou van Logan
Ik wel, maar nooit meer naar de finale.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
ik kijk nooit meer naar benleux /holland next top model dat is duidelijk
Whehequote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ik ook niet zo qua ontwerpen hoor, maar ik vind hem gewoon heel knap
Ik dacht dat van Del tot Dame weer zou beginnen...quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag het ook?
Ik dacht dat het een reclame voor een programma over strippers was
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?quote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik was vergeten dat ik Belgen op Twitter hebDie zien de uitslag een uur later (geen idee waarom).
Denk dat het vanmiddag opgenomen is?quote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?
Of denken de Belgen dat er een uur tijdsverschil tussen NL en Belgie zit?![]()
Hoeft toch niet live te zijn? En tsja, misschien was er een belangrijker/leuker programma in België op TVquote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?
Of denken de Belgen dat er een uur tijdsverschil tussen NL en Belgie zit?![]()
Maar dan was het dus niet live...? Dat heeft wel 1,5 uur in beeld gestaan...quote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Denk dat het vanmiddag opgenomen is?
Er stond wel de gehele uitzending 'live' in beeld. Maar zoals ik hierboven al door laat schemeren; ik heb er geen verstand van of dat dan ook echt live is...quote:Op maandag 16 november 2009 22:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hoeft toch niet live te zijn? En tsja, misschien was er een belangrijker/leuker programma in België op TV
Volgens mij vaak wel, 'live' betekent vaak gewoon 'vandaag'.quote:Op maandag 16 november 2009 22:31 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Maar dan was het dus niet live...? Dat heeft wel 1,5 uur in beeld gestaan...
Of is dat normaal in de televisiewereld?
Ah kijk. Dat verklaart het.quote:Op maandag 16 november 2009 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Volgens mij vaak wel, 'live' betekent vaak gewoon 'vandaag'.
Ozzies NTM is véél leuker, geloof mequote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef Tirza het volgende:
vanaf volgende week Australia's Next Top Model ipv America's Next Top Model? What the f*ck?
Ik denk dat die jury wel het een en ander aangewezen kregen van een hele delegatie achter de schermen en dat het dus niet van alleen die 5 muppets af hing. En bij ANTM hangt het wat dat betreft af van een vierkoppige jury, waaronder het meest labiele mens dat je ooit op tv zag (Tyra). Wat dat betreft vind ik het een goed idee dat er eindelijk geen hele sms-show aan deze finale verbonden zat maar de winnares gewoon gekozen werd door een vakkundige jury.quote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef female81 het volgende:
Ik lees nu ook dat het van slechts vijf mensen af heeft gehangen (de jury).
Maakt het uit... Alles beter dan BNTMquote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef Tirza het volgende:
vanaf volgende week Australia's Next Top Model ipv America's Next Top Model? What the f*ck?
Zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef alors het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog ga kijken, ik van iedereen dat het echt heel sneu was allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zonde van je tijd.
Samenvatting:
* Optreden van zangeres waarvan ik de naam alweer kwijt ben.
* Meiden showen eerste outfit
* Optreden van een meidengroep waarvan ik de naam alweer kwijt ben.
* Meiden showen tweede outfit (circus)
* 'spectaculair' optreden van Direct met nieuwe zangert (met vreselijk accent)
* Mieden showen derde outfit
* de uitslagVergeleken met dit was het programma in de tijd van Hollands next tap maddel met Yfke nog beter, en dat zegt een hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
Yfke was sowieso veel beter. Ik word echt stapelgek van dat geknipper van Daphne. Gisteren was ze echt bloednerveus, wat gezien haar status niet zou mogen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Vergeleken met dit was het programma in de tijd van Hollands next tap maddel met Yfke nog beter, en dat zegt een hoop
[..]
Zonde van je tijd.
Samenvatting:
* de uitslagOk, ik ben eruit. Ik ga het niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Michellee het volgende:
Ik hoor net bij Boulevard, de uberstylist is ontslagen!
wtf? Mijn held! "Je kijkt alsof je anaal genomen wordt"quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Michellee het volgende:
Ik wil detailsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Michellee het volgende:
Modebeestquote:
Stylist Bastiaan van Schaik weg bij Avant Garde
Bastiaan van Schaik heeft na jaren van trouwe dienst de burelen van modeblad Avant Garde verlaten. Bastiaan kon zich niet vinden in de nieuwe weg die het blad inslaat.
Afgelopen week heeft Bastiaan zijn taak als chef mode bij het tijdschrift neergelegd. Daphne Deckers, die samen met Bastiaan aan Benelux Next Top Model werkte, vertelt aan RTL Boulevard: “De nieuwe hoofdredactie van het blad heeft besloten een andere koers te varen, minder in de modehoek met meer andere dingen.” En daar kon het modebeest zich blijkbaar niet in vinden.
[..]
Zonde van je tijd.
Samenvatting:
* de uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROBODEMONS..................|:(
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Net gekeken. Het enige wat ik wil zeggen:.
Australia's Next Top Modelquote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Net even gekeken, toch maar. Wat ontzettend jammer dat Maxime niet won... Met wat (loop) training kon het nog heel wat worden.
Wat gaat RTL nu uitzenden op die plek? Ik hoop een buitenlandse Top Model...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat werkte die Daphne me op mijn zenuwen zeg.
Nou, dan had ze haar gebit ook eerst even moeten laten reconstrueren! Vond Rosalinde het beste "model" (van die drie dan heh), maar nou heb ik ook die poster van C&A in die abri's zien hangen en OOH MY GOD wat staat ze er lelijk op!! WTF. Maxime en Denise staan ongefocused op de achtergrond, en die stralen meer dan Roos op de voorgrond, scherp gefocused. How bizar, how bizar. Zal wel heel erg C&A zijn ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Net even gekeken, toch maar. Wat ontzettend jammer dat Maxime niet won... Met wat (loop) training kon het nog heel wat worden.
Wat gaat RTL nu uitzenden op die plek? Ik hoop een buitenlandse Top Model...
quote:
De amerikaanse is ook weer begonnenquote:Op zondag 12 september 2010 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg ik het heel enthousiast tegen mn vriend, zegt ie, ja, dat wist ik alen dan ook niks tegen mij zeggen, de stiekemerd!
Maar die wordt toch niet uitgezonden op RTL, of wel?quote:Op zondag 12 september 2010 18:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
De amerikaanse is ook weer begonnen
Nee kloptquote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar die wordt toch niet uitgezonden op RTL, of wel?
Ooh, dan haal ik die later wel een keer op. Eerst BNTM even kijken. Heidi komt kiritek gevenquote:
quote:In de eerste aflevering komen de meiden direct in een rollercoaster terecht. Ze worden in een tijdsbestek van 48 uur van Antwerpen naar Keulen gestuurd om vervolgens te eindigen in het hart van de modewereld: Parijs. Daar wacht hen al meteen een go see bij Elite Parijs. Voor twee van hen mondt dit avontuur uit in de verrassing van hun leven: een ontmoeting met top model Heidi Klum.
amenquote:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die Bastiaan zichzelf stylist noemtquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
bastiaan
hij gaat de meiden niet afkraken als hij de foto's ziet
en een zonnebril op zijn voorhoofdquote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die Bastiaan zichzelf stylist noemtHeb hem nog nooit in iets leuks gezien, met z'n eeuwige t-shirts en sjaaltjes..
quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die Bastiaan zichzelf stylist noemtHeb hem nog nooit in iets leuks gezien, met z'n eeuwige t-shirts en sjaaltjes..
eens!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb geen favorietNiet echt spannende of bijzondere dames
ik denk nog even over een favoriet, straks komen weinig-verhullende shots, dan kunnen we ze beter beoordelen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb geen favorietNiet echt spannende of bijzondere dames
Oh alleen maar dat die Melissa als een trucker liep, veel te lage hakken droeg en dat gelnagels echt niet kunnenquote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Inx het volgende:
Ik heb het even gemist omdat m'n zus belde. Wat zei Heidi allemaal?
Zij is zelf bekend geworden door een talentenjacht, verder nog wat looptips aan de meiden.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Inx het volgende:
Ik heb het even gemist omdat m'n zus belde. Wat zei Heidi allemaal?
Natuurlijk, anders zou het wel Bene Next Top Model heten.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Charmian het volgende:
Zitten er eigenlijk ook meisjes uit Luxemburg bij???? ok worst tvp ever
Daten?quote:Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef Inx het volgende:
Thanks
En, neeeeeeeeeeeeh, niet weer die geforceerde reclame voor die make-up.
En bléren omdat je je tieten moet laten zien, come on!
quote:
quote:
O, echt? Dat is dan wel heel gewaagd, dat ze iets anders opzetten. Vorige seizoenen bleven ze altijd steken bij die van American Beautyquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Verbal het volgende:
Sjonge, de editor heeft de soundtrack van The Green Mile ontdekt, hoor...
V.
Inderdaad een beetje bot. Maar het scheelt wel Daphne-minuten.quote:
Ja echt een kutfoto hebben ze gekozen, op de shoot was ze prachtigquote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is echt jammer.
Zij is jammer behalve haar ogen. Die zijn wel heel erg mooi!quote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is echt jammer.
Ja, geloof het wel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ook. dat is toch al volgende week?
T sloeg ook nergens op, maar daarom wilde ik nog wel even lachen op idiote foto'squote:Op dinsdag 14 september 2010 13:18 schreef L3viathan het volgende:
Die Tower Of Terror shoot sloeg natuurlijk helemaal nergens op.. dat deed me denken aan die belachelijke onder-water catwalk van vorig jaar..
Yes!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
T sloeg ook nergens op, maar daarom wilde ik nog wel even lachen op idiote foto's![]()
Dat onderwater gebeuren gaan ze dit jaar weer doen he, een onderwater shoot
Nou, ik zag d'r wel een foto tussen die ik helemaal niet slecht vond, van een meisje die een been op de rij voor haar gelegd had.... die zag er in een flits nog best 'modelesque' uit....quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
T sloeg ook nergens op, maar daarom wilde ik nog wel even lachen op idiote foto's![]()
Precies, daarom was ik ook nog wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, ik zag d'r wel een foto tussen die ik helemaal niet slecht vond, van een meisje die een been op de rij voor haar gelegd had.... die zag er in een flits nog best 'modelesque' uit....
Dat was toch ook de tendens van jaren hiervoor al. Het moest steeds gekker. Poseer mooi als je van een flatgebouw afspringt zonder vangnet. Yes yes, strike a pose.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:18 schreef L3viathan het volgende:
Die Tower Of Terror shoot sloeg natuurlijk helemaal nergens op.. dat deed me denken aan die belachelijke onder-water catwalk van vorig jaar..
Net als Tyra met d'r 'look fierce'.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat was toch ook de tendens van jaren hiervoor al. Het moest steeds gekker. Poseer mooi als je van een flatgebouw afspringt zonder vangnet. Yes yes, strike a pose.Komt die dikke dwerg je vertellen terwijl je aan het vechten bent voor je leven dat hij het niet geloofde, die blik, hij mist iets. (soepele zin, yes yes
)
Dat ze snel normaal gaan doen met z'n allen.
Hm ja dat vraag ik me altijd wel af, die lui staan alleen maar in de Randstad. Ik heb nog nooit een verhaal gehoord over een meisje dat in Assen, Enschede of Heerlen is gescout...quote:Op woensdag 15 september 2010 11:23 schreef female81 het volgende:
De hele goeie worden door bureau's als Paparazzi en Wilma Wakker meestal al gevonden (of door Max, als ze heel commerciëel zijn), al lang voordat ze zich eventueel zouden gaan aanmelden bij zo'n serie..
Maar dan is het programma niet meer leukquote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ze snel normaal gaan doen met z'n allen.
Ik vind dr lijken op Jessica Simpson. ;oquote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef Inx het volgende:
Die Marjolein, wat een on-vrouwelijke en harde rotkop heeft ze op die foto... Rare neus, rare mond, ik vind dit niet echt een flatteuze foto....
[ afbeelding ]
Ze doet me ergens een beetje denken aan sylvie van der vaart...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik vind dr lijken op Jessica Simpson. ;o
Ik was het topic kwijt! Maar ik ga ook voor transseksueel! Trouwens die ene met die tijgernagels!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:26 schreef Maartel het volgende:
Overigens net de biografieën op de site gelezen.. wat zal t geheim van Jaelle zijn?
(ik zet in op transseksueel)
Ik ga voor hiv-besmet.quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik was het topic kwijt! Maar ik ga ook voor transseksueel! Trouwens die ene met die tijgernagels!
quote:Tijdens haar verblijf in de Top Model Mansion krijgt Alix een schokkend bericht uit haar privé-omgeving dat haar leven voorgoed verandert. Haar prestaties hebben er direct onder te lijden en het is maar de vraag of dit haar droom om topmodel te worden niet in gevaar brengt.
Iemand dood of het vriendje maakt het uit?! Zoiets. Haha, ik ben lekker bezig met speculeren, terwijl ik eigenlijk moet poetsen...dit is leuker...quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef roos85 het volgende:
wat voor bericht zou Alix krijgen?
dit staat er bij haar profiel:
haha erg he, herken hetquote:Op zondag 19 september 2010 17:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Iemand dood of het vriendje maakt het uit?! Zoiets. Haha, ik ben lekker bezig met speculeren, terwijl ik eigenlijk moet poetsen...dit is leuker...
erg spijtig jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Honeymooner het volgende:
Die Tower of Terror-shoot staat ook gewoon op de site hoor.
Deze foto vind ik erg jammer..
[ afbeelding ]
Verder heeft 3/4 echt een mega-onzuivere huid, kan natuurlijk weggeshopt worden, maar het zijn niet echt naturel beauty's ofzo..
Dan mis je weer een hoop gejank en drama bij de make-oversquote:Op maandag 20 september 2010 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, het is niet dat t wat toevoegd of zo... Maar op zich wel grappig.
Ik kan vanavond niet kijken
altijd leukquote:
quote:
Misschien gaat ze eruit.. Dat vind ik namelijk best vaak gebeuren, degene met de meeste air-time (ook bij ANTM) gaat er dan uit, zeker als er zoveel dames zijn dat je echt een selectie moet maken met monteren.quote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom is Alix zo vaak in beeld? De helft van alle comments is van haar.
quote:
Ik ben vergeten hoe ze heet, maar die iri van vorig jaar was bovengemiddeld vaak in beeld en viel pas twee rondes voor het eind uit.quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Misschien gaat ze eruit.. Dat vind ik namelijk best vaak gebeuren, degene met de meeste air-time (ook bij ANTM) gaat er dan uit, zeker als er zoveel dames zijn dat je echt een selectie moet maken met monteren.
Oh ja, vandaag mogelijk zoveel in beeld vanwege de specifieke dingen rondom haar (als dat in deze aflevering is).quote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe ze heet, maar die iri van vorig jaar was bovengemiddeld vaak in beeld en viel pas twee rondes voor het eind uit.
We weten wel dat er tijdens de opnames 'iets' gebeurd is in haar omgeving, dan zal ze nog wel minimaal twee uitzendingen er in blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |