Ik ga voor hiv-besmet.quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik was het topic kwijt! Maar ik ga ook voor transseksueel! Trouwens die ene met die tijgernagels!
quote:Tijdens haar verblijf in de Top Model Mansion krijgt Alix een schokkend bericht uit haar privé-omgeving dat haar leven voorgoed verandert. Haar prestaties hebben er direct onder te lijden en het is maar de vraag of dit haar droom om topmodel te worden niet in gevaar brengt.
Iemand dood of het vriendje maakt het uit?! Zoiets. Haha, ik ben lekker bezig met speculeren, terwijl ik eigenlijk moet poetsen...dit is leuker...quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef roos85 het volgende:
wat voor bericht zou Alix krijgen?
dit staat er bij haar profiel:
haha erg he, herken hetquote:Op zondag 19 september 2010 17:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Iemand dood of het vriendje maakt het uit?! Zoiets. Haha, ik ben lekker bezig met speculeren, terwijl ik eigenlijk moet poetsen...dit is leuker...
erg spijtig jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Honeymooner het volgende:
Die Tower of Terror-shoot staat ook gewoon op de site hoor.
Deze foto vind ik erg jammer..
[ afbeelding ]
Verder heeft 3/4 echt een mega-onzuivere huid, kan natuurlijk weggeshopt worden, maar het zijn niet echt naturel beauty's ofzo..
Dan mis je weer een hoop gejank en drama bij de make-oversquote:Op maandag 20 september 2010 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, het is niet dat t wat toevoegd of zo... Maar op zich wel grappig.
Ik kan vanavond niet kijken
altijd leukquote:
quote:
Misschien gaat ze eruit.. Dat vind ik namelijk best vaak gebeuren, degene met de meeste air-time (ook bij ANTM) gaat er dan uit, zeker als er zoveel dames zijn dat je echt een selectie moet maken met monteren.quote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom is Alix zo vaak in beeld? De helft van alle comments is van haar.
quote:
Ik ben vergeten hoe ze heet, maar die iri van vorig jaar was bovengemiddeld vaak in beeld en viel pas twee rondes voor het eind uit.quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Misschien gaat ze eruit.. Dat vind ik namelijk best vaak gebeuren, degene met de meeste air-time (ook bij ANTM) gaat er dan uit, zeker als er zoveel dames zijn dat je echt een selectie moet maken met monteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |