Dat is mijn hond die schrokquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef zovty het volgende:
Er zit een duiveltje achterin je auto!!!
En dat natuurlijk, schakel eens terug zeg. Dat het mogelijk is wil nog niet zeggen dat het ook goed is.quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
Maar rtij je echt 30 in z'n 3 TS?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
je auto is omgevallen op de rotonde.
Dat doet mijn auto ook met gemak (diesel).quote:
Trauma. Bel morgen de psych voor een afspraakquote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Pluckie het volgende:
En hoe is het met dat arme hondje achterin de auto afgelopen ?
naar de 5 als je 60 rijd anders maakt die kei veel toeren?quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
-10 voorspelbare reacties
Maar goed ik zal eens braaf happen zoals een vrouw betaamt.
Ik rijd 30 in de 3 ja. Ik schakel ook naar de 5 als ik 60 rijd. Anders maakt mijn auto keiveel toeren. Dus dat is gewoon normaal.
Ja ik ben vrouw en ik kan doorgaans prima rijden![]()
En ik zal die gemeente eens ff een claim sturen ja! stelletje nazi's daar!
klaarblijkelijk dus nietquote:ja ik kan rotondes in de 3 nemen ja
Wat doe je daar dan met de auto?quote:
In een Mazda 323quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
naar de 5 als je 60 rijd anders maakt die kei veel toeren?
Ik weet niet in wat voor pauperbak je rijd..
Dus je rijdt je rechterwielen stuk en toch wilde je de bocht nog ruimer nemen?quote:En toen voor ik er erg in had realiseerde ik me dat ik de bocht ruimer had moeten nemen (of daar hadden geen debiele betonblokken moeten staan). En toen knalde ik VOL met mijn rechterwiel op 1 van die blokken.
What's next, de gemeente aansprakelijk stellen als je tegen een boom aanrijdt?quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet mijn auto ook met gemak (diesel).
Maar kun je de gemeente hier niet verantwoordelijk voor stellen?
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
-10 voorspelbare reacties
Maar goed ik zal eens braaf happen zoals een vrouw betaamt.
Ik rijd 30 in de 3 ja. Ik schakel ook naar de 5 als ik 60 rijd. Anders maakt mijn auto keiveel toeren. Dus dat is gewoon normaal.
Ja ik ben vrouw en ik kan doorgaans prima rijden![]()
En ik zal die gemeente eens ff een claim sturen ja! stelletje nazi's daar!
Dan kun je dus niet fatsoenlijk in zijn drie over de rotonde.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
In een Mazda 323!
Zoeen: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]Hoe lief!
Die heb je echt keigoed nagepaint!![]()
Mijn voorband is ter plekke verwisseld door een kennisquote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef Adelante het volgende:
Hoe is TS thuis gekomen en waar is de auto nu?
Op de Europaweg vlakbij de Tinq.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef gateway het volgende:
waar in doetinchem hebben ze van die vage blokken dan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef Koepert het volgende:
.. vlot en pittig die rotonde nemen zodat t bij je kapsel past?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wel de mijne.+ TS wil rijden =![]()
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk met TS in één auto. Misschien wel de mijne. TS wil rijden. Dit kan mijn laatste post ooit zijn.
Een vrouw laten rijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk met TS in één auto. Misschien wel de mijne. TS wil rijden. Dit kan mijn laatste post ooit zijn.
Ik heb 2 handen en mijn volle concentratie nodig voor het leegdrinken van die halveliterblikken Schultenbrau. Het is wel een keer lekker om daar niet óók nog bij te hoeven rijden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:24 schreef Billy_Talent het volgende:
Een vrouw laten rijdenWees een vent en kruip lekker zelf achter het stuur.
Jij rijdtquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
Was die van de koningin? Die is toch in Arnhem vandaag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Pas wel op met de vangrails bij Arnhem: rip ferrari
Dat is idd beter, voor de mensheid in het algemeen en mijn humeur in het bijzonder.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Jij rijdtheb ik toch maar besloten
ciao
Mag ik wel een leuk muziekje meenemen voor onderweg?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is idd beter, voor de mensheid in het algemeen en mijn humeur in het bijzonder.
Nee, niet van de koningin, die komt met de saaie volvo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was die van de koningin? Die is toch in Arnhem vandaag?
Ja soms welquote:
Dat brengt mij op het volgende: het was natuurlijk Dimmu Borgir die jou de rotsblokken deed missen hè?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mag ik wel een leuk muziekje meenemen voor onderweg?
What was I thinking, die Ferrari-minnende Nederlandse Duitser van Oranje is natuurlijk allang dood. En dan wastie ook groen geweest, die Ferrari.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef Adelante het volgende:
Nee, niet van de koningin, die komt met de saaie volvo.
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat brengt mij op het volgende: het was natuurlijk Dimmu Borgir die jou de rotsblokken deed missen hè?
Was die rotonde op de snelweg danquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja soms wel. Maar op de snelweg liever niet. Want hij gaat altijd als een stoere roadhond op t puntje van de bijrijdersstoel zitten, bijna met zijn dropje tegen het raam aangedrukt. En als ik dan plots moet remmen..... nou ja... you get the point...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Was die rotonde op de snelweg dan
Ik zag trouwens vanmorgen dat je nog maar aan één kant wieldoppen had, dus ik heb ze er aan de andere kant ook afgeschopt. Voor het evenwicht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
Gaat er nou nog IEMAND zeggen:" Aaaaah sielug TS, stil maar kuskroel " ??
Je luisterde Marco Borsato en toen roste je over die rotsblokken. Oh, Sweet Justice.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
Gaat er nou nog IEMAND zeggen:" Aaaaah sielug TS, stil maar kuskroel " ??
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens vanmorgen dat je nog maar aan één kant wieldoppen had, dus ik heb ze er aan de andere kant ook afgeschopt. Voor het evenwicht.
Conclusie: Volgende keer toch maar terugschakelen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ging vandaag lekker een ritje maken in de auto. Dus ik fijn muziekje aangezet, lekker aan het rondtuffen en onderweg van het mooie landschap genieten
![]()
[ afbeelding ]
Toen kwam ik bij een rotonde. Die moest ik zo half rond. Dus ik neem gas terug, schakel terug naar de 3 (ja ik kan rotondes in de 3 nemen ja, ik ben geen bejaard lijk die dat in de 1 doet). Als ik de bij de afslag kom geef ik netjes richting aan en terwijl ik instuur zie ik dat een of andere MONGOOL aan de zijkant van de rotonde rotsblokken ter "decoratie" heeft neergeplant !!! (ambtenaren dood und jetzt bitte![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
En toen voor ik er erg in had realiseerde ik me dat ik de bocht ruimer had moeten nemen (of daar hadden geen debiele betonblokken moeten staan). En toen knalde ik VOL met mijn rechterwiel op 1 van die blokken. Mijn band zei heel hard KNAL. En gezien mijn redelijke vaart die ik had (gewoon 30 ofzo hoor, voordat de josti's hier weer denken dat ik een rotonde met 110 neem) ging mijn rechterachterwiel er ook nog half over heen![]()
!!!
[ afbeelding ]
Resultaat: de voorste band was direct een afgedankte pannekoek, de velg was finaal naar de tyfus. Mijn achterband leefde nog wel, had wel een bobbel en de velg ook naar de galemieze!![]()
![]()
![]()
Klacht: Kutblokken die vlak langs een rotonde staan! Welke debiel verzint zoiets??? Serieus.....
Denk dat dit beter is:quote:
Die kwamen van rechts. Die klagen TS dan ook aan, want haar schuld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Neroje het volgende:
Maar hoe is het afgelopen met de betonblokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |