Dat is mijn hond die schrokquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef zovty het volgende:
Er zit een duiveltje achterin je auto!!!
En dat natuurlijk, schakel eens terug zeg. Dat het mogelijk is wil nog niet zeggen dat het ook goed is.quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
Maar rtij je echt 30 in z'n 3 TS?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
je auto is omgevallen op de rotonde.
Dat doet mijn auto ook met gemak (diesel).quote:
Trauma. Bel morgen de psych voor een afspraakquote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Pluckie het volgende:
En hoe is het met dat arme hondje achterin de auto afgelopen ?
naar de 5 als je 60 rijd anders maakt die kei veel toeren?quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
-10 voorspelbare reacties
Maar goed ik zal eens braaf happen zoals een vrouw betaamt.
Ik rijd 30 in de 3 ja. Ik schakel ook naar de 5 als ik 60 rijd. Anders maakt mijn auto keiveel toeren. Dus dat is gewoon normaal.
Ja ik ben vrouw en ik kan doorgaans prima rijden![]()
En ik zal die gemeente eens ff een claim sturen ja! stelletje nazi's daar!
klaarblijkelijk dus nietquote:ja ik kan rotondes in de 3 nemen ja
Wat doe je daar dan met de auto?quote:
In een Mazda 323quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
naar de 5 als je 60 rijd anders maakt die kei veel toeren?
Ik weet niet in wat voor pauperbak je rijd..
Dus je rijdt je rechterwielen stuk en toch wilde je de bocht nog ruimer nemen?quote:En toen voor ik er erg in had realiseerde ik me dat ik de bocht ruimer had moeten nemen (of daar hadden geen debiele betonblokken moeten staan). En toen knalde ik VOL met mijn rechterwiel op 1 van die blokken.
What's next, de gemeente aansprakelijk stellen als je tegen een boom aanrijdt?quote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet mijn auto ook met gemak (diesel).
Maar kun je de gemeente hier niet verantwoordelijk voor stellen?
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
-10 voorspelbare reacties
Maar goed ik zal eens braaf happen zoals een vrouw betaamt.
Ik rijd 30 in de 3 ja. Ik schakel ook naar de 5 als ik 60 rijd. Anders maakt mijn auto keiveel toeren. Dus dat is gewoon normaal.
Ja ik ben vrouw en ik kan doorgaans prima rijden![]()
En ik zal die gemeente eens ff een claim sturen ja! stelletje nazi's daar!
Dan kun je dus niet fatsoenlijk in zijn drie over de rotonde.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
In een Mazda 323!
Zoeen: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]Hoe lief!
Die heb je echt keigoed nagepaint!![]()
Mijn voorband is ter plekke verwisseld door een kennisquote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef Adelante het volgende:
Hoe is TS thuis gekomen en waar is de auto nu?
Op de Europaweg vlakbij de Tinq.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef gateway het volgende:
waar in doetinchem hebben ze van die vage blokken dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |