Meldt zichquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef BeeJee78 het volgende:
Is er hier ook iemand die een hartslagmeter met zo'n footpod gebruikt?
Ik ben benieuwd of dat een beetje werkt.
Een hartslagmeter met GPS vind ik nog een beetje te duur voor mij als beginner...
Klinkt interessant... welk model heb je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Meldt zich![]()
Ja hoor werkt prima. Overigens footpod geeft meer info dan een GPS. Denk hierbij aan het aantal stappen wat je zet, de afstand van je passen enz.
Voordelen zijn dat de batterijen langer meegaan dan die van de GPS. Footpod doet er bij mij zo'n anderhalve maand over en de GPS 1 weeken als je door vogelaarwijken heen loopt heb je geen last van interferentie van de schotels
aawh broer toch! Arm schaap..quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef caspervc het volgende:
Even geen hardlopen voor mij, zit met griep op de bank...
Damn, dat is niet goed voor je conditiequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef caspervc het volgende:
Even geen hardlopen voor mij, zit met griep op de bank...
Waarom wil je wachten met Evy 2?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Verder ben ik een beetje doelloos momenteel. Nu ik Evy serie 1 heb uitgelopen weet ik even niet meer zo goed wat mijn nieuwe doelen worden. Evy 2 wilde ik nog even mee wachten. Hoe doen jullie dat?
Ik plan steeds een iets groter rondje, of ik probeer hetzelfde rondje wat sneller. En de ene keer lukt me dat beter dan de andere. Gisteren nog 17 kilometer achter elkaarquote:Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef dyna18 het volgende:
Omdat ik eerst een beetje wil consolideren wat ik nu kan. Het hoeft van mij niet meteen sneller en verder.
Wat voor doelen hebben jullie nu om naar toe te werken als je Evy 1 klaar bent?
quote:
Even uit nieuwsgierigheid, hoe lang doe je dan over die 17 km ?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:49 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik plan steeds een iets groter rondje, of ik probeer hetzelfde rondje wat sneller. En de ene keer lukt me dat beter dan de andere. Gisteren nog 17 kilometer achter elkaarEn dat te bedenken dat het pas april is dat ik ermee begon
[..]
Ik kan nu vrij redelijk 30 minuten aaneen volhouden en wil voorlopig even op dit niveau blijven. Voorlopig is tot en met 6 december, als ik mijn eerste hardloopwedstrijd heb. Mijn schema is dan ook elke tweede dag 30 minuten met in het weekend het 5K-parcours in het Amsterdamse Bos.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef dyna18 het volgende:
Omdat ik eerst een beetje wil consolideren wat ik nu kan. Het hoeft van mij niet meteen sneller en verder.
Wat voor doelen hebben jullie nu om naar toe te werken als je Evy 1 klaar bent?
Tijd: 01:55:55quote:Op donderdag 19 november 2009 07:28 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, hoe lang doe je dan over die 17 km ?
Zo hee, mooi rondje zeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:30 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Tijd: 01:55:55
Gem. tempo: 06:53 min/km
http://connect.garmin.com/activity/19026516
Inderdaad, deze instelling klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan nu vrij redelijk 30 minuten aaneen volhouden en wil voorlopig even op dit niveau blijven. Voorlopig is tot en met 6 december, als ik mijn eerste hardloopwedstrijd heb. Mijn schema is dan ook elke tweede dag 30 minuten met in het weekend het 5K-parcours in het Amsterdamse Bos.
De dingen waar ik nu mee bezig ben, zijn techniek verbeteren (voeten meer afrollen) en snelheid opbouwen.
Tegen de tijd dat de prestatieloop op 6 december in de buurt komt, kijk ik wel weer rond naar vervolgtrainingen. Volgend jaar wil ik in mei een 10K lopen, samen met m'n broer die al eens de marathon van Amsterdam en een stuk of wat 10K's en halve marathons heeft gelopen.
Olympisch Stadionloop (http://www.phanos.org/olympischstadionloop/)quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef dyna18 het volgende:
Welk evenement ga je 6 december trouwens lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |