Best belangrijk ja maar als je niet allout gaat dan zou ik gewoon gaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:49 schreef heaven7 het volgende:
Ohja en hoe belangrijk zijn die rustdagen? De zon schijnt en ik wil nu weer lopen
hm.. heb om half 4 een afspraak met de fysio. als hun het niet kunnen, ga ik wel naar de sportarts. zit dat ook in het zorgpakket?quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Sportarts!
De huisarts zal je eigenlijk altijd rust voorschrijven omdat hij over het algemeen niet genoeg kennis heeft van specifieke sportblessures.
Volgens mij heb ik mijne vergoed gekregen maar je moet zelf de factuur opsturen. Fysio zal het ook wel weten hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef blessed19 het volgende:
hm.. heb om half 4 een afspraak met de fysio. als hun het niet kunnen, ga ik wel naar de sportarts. zit dat ook in het zorgpakket?
ben weer terug!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijne vergoed gekregen maar je moet zelf de factuur opsturen. Fysio zal het ook wel weten hoor
ik weet niet hoe dat zit. zit echt bij de interpolis, ik ga eens op hun site kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Jojogirl het volgende:
De eerste 9 sessies worden toch ook in het basispakket vergoed?
Ik heb net na m'n werk weer met een stel collega's gelopen. Lekker rustig, heerlijk weertje. Vrijdag is de Leidse Singelloop en ik zie het al helemaal zitten
Tis kut, tis balen maar het is echt elke cent waard. Als je er per ongeluk te lang door heen loopt dan zit je zo weken aan de kant.quote:
precies! ik ga volgende week aan de oefeningen beginnen! mocht ik nog iets hebben, kon ik altijd bellen voor wat advies zei ze.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis kut, tis balen maar het is echt elke cent waard. Als je er per ongeluk te lang door heen loopt dan zit je zo weken aan de kant.
Het is al een paar keer gezegdquote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef Woodpecker het volgende:
...Of is Evy beter? Ik zit op de site www.start-to-run-mp3.com/download-start-to-run-cursus-met-evy-mp3-0-5-km.html, maar kan nergens iets downloaden... Wellicht handig voor beginners om dit in de OP te zetten?
Ah, thanx!! Vandaar mijn opmerking om het in de OP te zetten. Ik had geen zin om 14 topics door te worstelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Het is al een paar keer gezegdMaar op http://bongercorp.com/start2run zijn ze nog wel te downloaden.
iedereen past zich toch altijd aan aan jouw loopsnelheid?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:55 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ah, thanx!! Vandaar mijn opmerking om het in de OP te zetten. Ik had geen zin om 14 topics door te worstelen.Heb net de eerste tape van Robert Ullreys gelopen, jammer dat hij de muziek niet heeft aangepast aan mijn loop/rensnelheid. Hopelijk doet Evy dat wel
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iedereen past zich toch altijd aan aan jouw loopsnelheid?
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ehm, praat ik chinees of zo? Ik bedoel dat het mij handiger lijkt als er éénzelfde tempo muziek wordt gebruikt voor het rennen.
Hetgene wat je bedoelt, haal ik niet uit dat stukje tekst.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:55 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ah, thanx!! Vandaar mijn opmerking om het in de OP te zetten. Ik had geen zin om 14 topics door te worstelen.Heb net de eerste tape van Robert Ullreys gelopen, jammer dat hij de muziek niet heeft aangepast aan mijn loop/rensnelheid. Hopelijk doet Evy dat wel
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:55 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
In februari had Insport nog wel de sportband.. Daar heb ik hem tenminste gekocht (in Uden, maar in Nijmegen hadden ze hem ook).quote:Op woensdag 15 april 2009 15:01 schreef _Michiel_ het volgende:
Weet iemand waar de Nikeplus sportband te koop is in nederland?
Perrysport en Intersport hebben beide alleen de ipod-nano versie
Was voor mij ook de motivatie om te gaan lopen, en dat is nu een ruim een jaar geledenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:32 schreef Psychonikeo het volgende:
voor het eerst sinds een half jaar weer een stukje gelopen en mijn conditie is echt dramatisch, maar daarom moet ik nu dan ook eens door gaan zetten. Ter motivatie vandaag een heel pakket van Nike+ aangeschaft. Dan heb ik in ieder geval een financiële reden om niet te kappen
http://nikeplus.nike.com/(...)928,runID,1142762771
goed nieuwsquote:Op woensdag 15 april 2009 21:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was voor mij ook de motivatie om te gaan lopen, en dat is nu een ruim een jaar geleden
Evyquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed nieuws
Vanaf vrijdag maar eens verder gaan lopen met Evy![]()
juist.. nog even als inspiratie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. nog even als inspiratie:Wat een fantastische vrouw is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dat accentje
![]()
Je hebt je pinpas weer terug?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:32 schreef Psychonikeo het volgende:
voor het eerst sinds een half jaar weer een stukje gelopen en mijn conditie is echt dramatisch, maar daarom moet ik nu dan ook eens door gaan zetten. Ter motivatie vandaag een heel pakket van Nike+ aangeschaft. Dan heb ik in ieder geval een financiële reden om niet te kappen
"ik ben fier op u!" haha..quote:Op donderdag 16 april 2009 10:42 schreef Poezebeest het volgende:
Vandaag les 4 gerend, ging goed! Evy is idd een erg leuk mens om mee te rennen. Al is het alleen al om haar accent. En ik ben niet eens een man...
Heb de link gecheckt en ziet er erg leuk en motiverend uit. Nu denk ik, wil ik ook! Maar kost denk ik beetje meer dan ik er voor uit wil geven...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is inderdaad niet echt goedkoop. Als je geen ipod Nano of Touch hebt, dan kan het ook zo'n Nike+ sportband en dan kan je voor zo'n 60 euro volgens mij klaar zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:44 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Heb de link gecheckt en ziet er erg leuk en motiverend uit. Nu denk ik, wil ik ook! Maar kost denk ik beetje meer dan ik er voor uit wil geven...
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt goedkoop. Als je geen ipod Nano of Touch hebt, dan kan het ook zo'n Nike+ sportband en dan kan je voor zo'n 60 euro volgens mij klaar zijn.
Wel leuk gedaan inderdaad..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:07 schreef Fipomacher het volgende:
[..]Kost 60 euro inderdaad. Alleen vind ik dat de grafiek van Nike+ soms nergens op slaat, www.slowgeek.com leest de gegevens uit de nike+ site en maakt een veel betere grafiek
Maar eens downloaden!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Het is al een paar keer gezegdMaar op http://bongercorp.com/start2run zijn ze nog wel te downloaden.
http://www.dclaheverlee.be/start%20to%20run/str%20schema.pdfquote:Op donderdag 16 april 2009 13:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar eens downloaden!
Hoort daar nog een schema op schrift bij? Van hoeveel km je per loop moet doen oid?
Die URL werkt helaas niet..quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.dclaheverlee.be/start%20to%20run/str%20schema.pdf
Hier is het schema van de eerste serie te zien. Je moet gewoon op je eigen tempo lopen, dus geen bepaald aantal km ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |