Deze is best chillquote:
Koopje voor zo'n speler.quote:Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze is best chill [ afbeelding ]
Roger is binnen voor 2.4 mil btw.
Het is geen muziek, idioot.quote:Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alles. Kankermuziek is het.
Je kan moeilijk clubben op die shit die jij luistert.quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die muziek die op nope is dope feesten gedraaid wordt dan, kankerherrie is het. Plant.
House bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die muziek die op nope is dope feesten gedraaid wordt dan, kankerherrie is het. Plant.
Ja.quote:
Wat moeten ze dan draaien in clubs?quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb altijd voor elke grote competitie in Europa 1 scout. Die laat ik de jeugd competities doorzoeken. Zelf kijk in altijd in de jeugd elftallen van de nationale teams. En Zuid-Amerika zou ik ook altijd zelf.quote:
GeweldigePrima muziekquote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice. Andrequote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is ook wel aardig btw. Jammer van zijn fysiek, maar daar is misschien nog iets aan te doen.
[ afbeelding ]
Ja maar die zijn duur. Regens koop ik juist zodat ik later ervan kan profiteren.quote:Op maandag 16 november 2009 17:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat je ook kan doen is bij de search op leeftijd minstens 15 en hoogstens 19 gaan zoeken. En dan degene bekijken met een hoge waarde.
Een regen van 3 mil is altijd nog 300% winst over een paar jaar.quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar die zijn duur. Regens koop ik juist zodat ik later ervan kan profiteren.
OPEN JULLIE OGEN HET IS EEN CONSPIRACYquote:Op maandag 16 november 2009 17:18 schreef Lakitu het volgende:
De zak van Sinterklaas Sinterklaas
De zak van Sinterklaas
Oh jongens jongens het is zo'n BAAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |