Wat voor tips?quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
Boys, geef me eens tips:
[ afbeelding ]
FMquote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie het nog steeds over dat kankerspel van jullie
Alles. Tactieken, nieuwe spelers enz.quote:
Ja is het niet geweldig.quote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie het nog steeds over dat kankerspel van jullie
Je kunt niet elke wedstrijd 8-0 winnen, m'n beste.quote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alles. Tactieken, nieuwe spelers enz.
Seagal, heb wat met je tips gedaan, speel ik opeens maar 3-0 tegen MVV.
Wat voor stijl speel je eigenlijk? Want ik speel controlerend. Dus misschien dat daarom voor mij wel werkt. Plus 3-0 is niet slecht. Het gaat om constant presteren.quote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alles. Tactieken, nieuwe spelers enz.
Seagal, heb wat met je tips gedaan, speel ik opeens maar 3-0 tegen MVV.
Controlerend ook. Mwa, 3-0 is niet slecht maar ik ben voor de beker en Europees beter gewend. Ik presteer het minst in de Eredivisie.quote:Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat voor stijl speel je eigenlijk? Want ik speel controlerend. Dus misschien dat daarom voor mij wel werkt. Plus 3-0 is niet slecht. Het gaat om constant presteren.
Ik moet wachten tot Danko weer beter is. En ik heb sowieso Garcia, Afellay/Amrabat en Dsudszak.quote:Op maandag 16 november 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Kom je met Koevermans en Toivonen niet wat snelheid/wendbaarheid tekort voorin?
Ik heb wel een redelijke taktiek nu. Zal het even opslaan en opsturen?quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Controlerend ook. Mwa, 3-0 is niet slecht maar ik ben voor de beker en Europees beter gewend. Ik presteer het minst in de Eredivisie.Ben ik 3e.
Ik denk wat te weinig toevoer van goede assists van de flanken. En waar de kankerneuk heb je godver lazovic gelaten?quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
Boys, geef me eens tips:
[ afbeelding ]
Oja je had Garcia Garcia gekocht voor veel te veel geld.quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot Danko weer beter is. En ik heb sowieso Garcia, Afellay/Amrabat en Dsudszak.
Regen? Indien nee, volledige naam plz.quote:Op maandag 16 november 2009 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe bij technisch overleg kreeg ik toch een baas aangeboden! Roger (18 jr
)
Kanker wat een baas.quote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze koning.
Damn die is wel goed ja. Ik zou alleen zijn fysiek wel erg trainen. Voor die speed dribbelz jwz.quote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze koning.
nope is dopequote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze koning.
Wat is er mis mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |