Wat voor tips?quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
Boys, geef me eens tips:
[ afbeelding ]
FMquote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie het nog steeds over dat kankerspel van jullie
Alles. Tactieken, nieuwe spelers enz.quote:
Ja is het niet geweldig.quote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie het nog steeds over dat kankerspel van jullie
Je kunt niet elke wedstrijd 8-0 winnen, m'n beste.quote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alles. Tactieken, nieuwe spelers enz.
Seagal, heb wat met je tips gedaan, speel ik opeens maar 3-0 tegen MVV.
Wat voor stijl speel je eigenlijk? Want ik speel controlerend. Dus misschien dat daarom voor mij wel werkt. Plus 3-0 is niet slecht. Het gaat om constant presteren.quote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alles. Tactieken, nieuwe spelers enz.
Seagal, heb wat met je tips gedaan, speel ik opeens maar 3-0 tegen MVV.
Controlerend ook. Mwa, 3-0 is niet slecht maar ik ben voor de beker en Europees beter gewend. Ik presteer het minst in de Eredivisie.quote:Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat voor stijl speel je eigenlijk? Want ik speel controlerend. Dus misschien dat daarom voor mij wel werkt. Plus 3-0 is niet slecht. Het gaat om constant presteren.
Ik moet wachten tot Danko weer beter is. En ik heb sowieso Garcia, Afellay/Amrabat en Dsudszak.quote:Op maandag 16 november 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Kom je met Koevermans en Toivonen niet wat snelheid/wendbaarheid tekort voorin?
Ik heb wel een redelijke taktiek nu. Zal het even opslaan en opsturen?quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Controlerend ook. Mwa, 3-0 is niet slecht maar ik ben voor de beker en Europees beter gewend. Ik presteer het minst in de Eredivisie.Ben ik 3e.
Ik denk wat te weinig toevoer van goede assists van de flanken. En waar de kankerneuk heb je godver lazovic gelaten?quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
Boys, geef me eens tips:
[ afbeelding ]
Oja je had Garcia Garcia gekocht voor veel te veel geld.quote:Op maandag 16 november 2009 16:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot Danko weer beter is. En ik heb sowieso Garcia, Afellay/Amrabat en Dsudszak.
Regen? Indien nee, volledige naam plz.quote:Op maandag 16 november 2009 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe bij technisch overleg kreeg ik toch een baas aangeboden! Roger (18 jr
)
Kanker wat een baas.quote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze koning.
Damn die is wel goed ja. Ik zou alleen zijn fysiek wel erg trainen. Voor die speed dribbelz jwz.quote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze koning.
nope is dopequote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze koning.
Wat is er mis mee?quote:
Deze is best chillquote:
Koopje voor zo'n speler.quote:Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze is best chill [ afbeelding ]
Roger is binnen voor 2.4 mil btw.
Het is geen muziek, idioot.quote:Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alles. Kankermuziek is het.
Je kan moeilijk clubben op die shit die jij luistert.quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die muziek die op nope is dope feesten gedraaid wordt dan, kankerherrie is het. Plant.
House bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die muziek die op nope is dope feesten gedraaid wordt dan, kankerherrie is het. Plant.
Ja.quote:
Wat moeten ze dan draaien in clubs?quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb altijd voor elke grote competitie in Europa 1 scout. Die laat ik de jeugd competities doorzoeken. Zelf kijk in altijd in de jeugd elftallen van de nationale teams. En Zuid-Amerika zou ik ook altijd zelf.quote:
GeweldigePrima muziekquote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice. Andrequote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is ook wel aardig btw. Jammer van zijn fysiek, maar daar is misschien nog iets aan te doen.
[ afbeelding ]
Ja maar die zijn duur. Regens koop ik juist zodat ik later ervan kan profiteren.quote:Op maandag 16 november 2009 17:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat je ook kan doen is bij de search op leeftijd minstens 15 en hoogstens 19 gaan zoeken. En dan degene bekijken met een hoge waarde.
Een regen van 3 mil is altijd nog 300% winst over een paar jaar.quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar die zijn duur. Regens koop ik juist zodat ik later ervan kan profiteren.
OPEN JULLIE OGEN HET IS EEN CONSPIRACYquote:Op maandag 16 november 2009 17:18 schreef Lakitu het volgende:
De zak van Sinterklaas Sinterklaas
De zak van Sinterklaas
Oh jongens jongens het is zo'n BAAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |