Uhu.quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Japsnars het volgende:
[iimg]http://screensnapr.com/u/eudza1.png[/img]
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik zet erover te denken om die te downloaden, m'n broertje zei dat het tof was.quote:
Zo dan:quote:
De reuzendoders. Jij vliegt er zometeen uit vriend.quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo dan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef S.Seagal het volgende:
Zo fucking spannend. Ze moet opereren maar heeft het nog nooit gedaan. Alle andere chirurgen zijn al bezig. ze moet wel.
Villareal gaat ze echt niet onderschatten, dit gaan ze winnen hoorquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo dan:
[ afbeelding ]
Ibrahimovicquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb Suarez verkocht in de winterstopMoet even snel vervanging zoeken. Iemand t!pz?
Ik heb v. Nistelrooy als standin.quote:
Sweetquote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb v. Nistelrooy als standin.
Ik wou net zeggen, die wil je toch niet.quote:
Leugens, ik ben er. Je tentamens worden verklootquote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
Saai hier.
Wel prima want nu ga ik leren.
Wat een graffstemmingquote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
Saai hier.
Wel prima want nu ga ik leren.
Die tweede klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef afcajos het volgende:
Ja potverdorieMijn internet/tv (ziggo) wordt pas over 10 tot 14 werkdagen geleverd
. Blijf ik zolang nog in mijn oude crib, of verhuis ik gewoon deze week en ga mij elke avond huilend in slaap fappen op katrien duck?
Boudewijn de Groot.quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Wie gaat hier de bende nog wat opvrolijken dan?
Dacht meer aan Bruce oid.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot.
[ afbeelding ]
Ik zeg toch juist dat ik niet aan de studie kon beginnenquote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hebt hele dag zitten fmen wat zeur je.
snapderniksvanquote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wees niet bang, bij jou is het OOG.
whehequote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wees niet bang, bij jou is het OOG.
Als je gewoon stopt met school kan je net zo'n gast op het forum doorspelen tot het jaar 2100.quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik niet aan de studie kon beginnen.
Geil.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben er net achter dat mijn vloer trilt als het meisje onder me haar vibo gebruikt.
Whehe.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben er net achter dat mijn vloer trilt als het meisje onder me haar vibo gebruikt.
Misschien is het wel haar wasmachine.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Oud.quote:
Jullie hebben het even geprobeerd?quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
Die trilling is echt te erg. Als ze hem beneden aanzet en hier op dr buik komt liggen heeft ze hetzelfde effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |