Die tweede klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef afcajos het volgende:
Ja potverdorieMijn internet/tv (ziggo) wordt pas over 10 tot 14 werkdagen geleverd
. Blijf ik zolang nog in mijn oude crib, of verhuis ik gewoon deze week en ga mij elke avond huilend in slaap fappen op katrien duck?
Boudewijn de Groot.quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
Wie gaat hier de bende nog wat opvrolijken dan?
Dacht meer aan Bruce oid.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot.
[ afbeelding ]
Ik zeg toch juist dat ik niet aan de studie kon beginnenquote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hebt hele dag zitten fmen wat zeur je.
snapderniksvanquote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wees niet bang, bij jou is het OOG.
whehequote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wees niet bang, bij jou is het OOG.
Als je gewoon stopt met school kan je net zo'n gast op het forum doorspelen tot het jaar 2100.quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik niet aan de studie kon beginnen.
Geil.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben er net achter dat mijn vloer trilt als het meisje onder me haar vibo gebruikt.
Whehe.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben er net achter dat mijn vloer trilt als het meisje onder me haar vibo gebruikt.
Misschien is het wel haar wasmachine.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Skylark. het volgende:
Oud.quote:
Jullie hebben het even geprobeerd?quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
Die trilling is echt te erg. Als ze hem beneden aanzet en hier op dr buik komt liggen heeft ze hetzelfde effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |