Verkopen die kneus.quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Zo'n viezerik van Olympique zit Simons al een half jaar te versieren.
Ook leuk als de club het wel accept maar de speler daarna om je bod lachtquote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef Skylark. het volgende:
Kut, m'n 3M bod voor Pato is rejected.
Want moet ik dan zeggenquote:
quote:
Hij zat na 2 jaar nog steeds in Argentinië en was boos omdat een ploeggenoot was verkocht. Toen sloeg ik mijn slag.quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe heb jij hem kunnen krijgen als hij een club als Ajax heeft geweigerd!
Verkoop Simons gewoon. Heb ik ook gedaan. Je hebt Engelaar nog en je gaat binnenkort weer nieuwe spelers kopen neem ik aan.quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Zo'n viezerik van Olympique zit Simons al een half jaar te versieren.
Ik ben nog niet zo goed in spelers zoeken/transfers.quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Verkoop Simons gewoon. Heb ik ook gedaan. Je hebt Engelaar nog en je gaat binnenkort weer nieuwe spelers kopen neem ik aan.
Je moet bij zoeken. Filter alleen spelers die op transferlijst staan. Vervolgens kijk je naar hoogste waarde. Die waarde zegt dan niet veel omdat de speler op de lijst staat. Zo kan je hele goede spelers voor weinig geld halen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo goed in spelers zoeken/transfers.
Whuhu, ik kijk My Name Is Earl.quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef S.Seagal het volgende:
Grey's Anatomy is echt zo leuk deze aflevering.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef S.Seagal het volgende:
Grey's Anatomy is echt zo leuk deze aflevering.
Ik volg alleen californicationquote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ga het volgen ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |