Want moet ik dan zeggenquote:
quote:
Hij zat na 2 jaar nog steeds in Argentinië en was boos omdat een ploeggenoot was verkocht. Toen sloeg ik mijn slag.quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe heb jij hem kunnen krijgen als hij een club als Ajax heeft geweigerd!
Verkoop Simons gewoon. Heb ik ook gedaan. Je hebt Engelaar nog en je gaat binnenkort weer nieuwe spelers kopen neem ik aan.quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Zo'n viezerik van Olympique zit Simons al een half jaar te versieren.
Ik ben nog niet zo goed in spelers zoeken/transfers.quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Verkoop Simons gewoon. Heb ik ook gedaan. Je hebt Engelaar nog en je gaat binnenkort weer nieuwe spelers kopen neem ik aan.
Je moet bij zoeken. Filter alleen spelers die op transferlijst staan. Vervolgens kijk je naar hoogste waarde. Die waarde zegt dan niet veel omdat de speler op de lijst staat. Zo kan je hele goede spelers voor weinig geld halen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo goed in spelers zoeken/transfers.
Whuhu, ik kijk My Name Is Earl.quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef S.Seagal het volgende:
Grey's Anatomy is echt zo leuk deze aflevering.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef S.Seagal het volgende:
Grey's Anatomy is echt zo leuk deze aflevering.
Ik volg alleen californicationquote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ga het volgen ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden.
Uhu.quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Japsnars het volgende:
[iimg]http://screensnapr.com/u/eudza1.png[/img]
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik zet erover te denken om die te downloaden, m'n broertje zei dat het tof was.quote:
Zo dan:quote:
De reuzendoders. Jij vliegt er zometeen uit vriend.quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo dan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef S.Seagal het volgende:
Zo fucking spannend. Ze moet opereren maar heeft het nog nooit gedaan. Alle andere chirurgen zijn al bezig. ze moet wel.
Villareal gaat ze echt niet onderschatten, dit gaan ze winnen hoorquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo dan:
[ afbeelding ]
Ibrahimovicquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb Suarez verkocht in de winterstopMoet even snel vervanging zoeken. Iemand t!pz?
Ik heb v. Nistelrooy als standin.quote:
Sweetquote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb v. Nistelrooy als standin.
Ik wou net zeggen, die wil je toch niet.quote:
Leugens, ik ben er. Je tentamens worden verklootquote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
Saai hier.
Wel prima want nu ga ik leren.
Wat een graffstemmingquote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
Saai hier.
Wel prima want nu ga ik leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |