Als je ingeschreven was en meehielp aan het buurthuis, en schijnbaar potentie had als jongere, zouden ze je misschien wel mee hebben laten gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef isogram het volgende:
Reljongeren (van alle nationaliteiten) veroorzaken veel maatschappelijke en materiële schade. En nu gaan we ook nog eens geld uittrekken om een handjevol jongeren met voorbeeldig gedrag in de watten te leggen. Ik gedraag me al meer dan 30 jaar voorbeeldig. Krijg ik nu van mijn gemeente ook een verre reis aangeboden?
Nee joh.quote:Van die 25.000 euro kun je (bijna) een jaar lang een extra agent op straat zetten.
Een halve agent dan.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je ingeschreven was en meehielp aan het buurthuis, en schijnbaar potentie had als jongere, zouden ze je misschien wel mee hebben laten gaan.
[..]
Nee joh.
Ik ook?!quote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stil maar hoor, volgende keer mag je ook mee
Ok vooruit, jouw zin. Stel dat we niet weten of het criminelen of engeltjes zijn, of ergens daar tussenin. Dat maakt niet uit.quote:Op maandag 16 november 2009 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een beloning voor goed gedrag ja, niet voor misdaad. Nogmaals ik praat het niet goed. Ik zeg alleen dat wij er te weinig van weten om te kunnen oordelen. Iedereen hier noemt die jongeren criminelen, terwijl dat nergens staat.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:
Wat een jaloerse reacties allemaal. Als jullie ook netjes zouden zijn geweest hadden jullie ook iedere 6 maanden een aanbod voor een snoepreisje in de bus gekregen via je sociale PVDA-werker. Maar jullie hebben niet de discipline om dat goede gedrag drie maanden vol te houden.
Ik ben vanaf mijn 14e al naar Barcelona, Praag, Bangkok, Rio, Johannesburg, Manilla, Boston en Melbourne geweest. Gewoon een kwestie van niet crimineel zijn voor drie maanden, of in ieder geval zorgen dat je niet met de politie in aanraking komt. Is dat nu dan zoveel gevraagd?
Dat is zeker waar. Voor mijn part had men ze op een boot naar Texel gezet.quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ok vooruit, jouw zin. Stel dat we niet weten of het criminelen of engeltjes zijn, of ergens daar tussenin. Dat maakt niet uit.
Verdienen ze dan met 12 man 25.000 euro voor een vakantie naar New York om hun goede daden te belonen? Ik werk me al jaren uit de naad om zelf in de VS te kunnen werken en studeren en niemand komt mij subsidie geven vanwege mijn goede gedrag.
Het bedrag is gewoon totaal belachelijk. Als de gemeente ze op een middagje scouting van 50 euro per man zou trakteren waar ze leren een kwast vast te houden en een touw te knopen zeg ik nog: Vooruit, voor het goede doel. Dit bedrag klopt gewoon niet.
Als je hard werkt en genoeg studeert, zijn er natuurlijk meer dan genoeg beurzen die je aan kunt vragen om gesubsidieerd in Amerika te zitten.quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ok vooruit, jouw zin. Stel dat we niet weten of het criminelen of engeltjes zijn, of ergens daar tussenin. Dat maakt niet uit.
Verdienen ze dan met 12 man 25.000 euro voor een vakantie naar New York om hun goede daden te belonen? Ik werk me al jaren uit de naad om zelf in de VS te kunnen werken en studeren en niemand komt mij subsidie geven vanwege mijn goede gedrag.
Het bedrag is gewoon totaal belachelijk. Als de gemeente ze op een middagje scouting van 50 euro per man zou trakteren waar ze leren een kwast vast te houden en een touw te knopen zeg ik nog: Vooruit, voor het goede doel. Dit bedrag klopt gewoon niet.
Van mij hadden ze gewoon thuis mogen blijven, ik zie niet in waarom niet-crimineel zijn beloond moet worden. Dat lijkt mij vanzelfsprekend. De PVDA geeft hiermee weer een mooi visitekaartje af.quote:Op maandag 16 november 2009 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Voor mijn part had men ze op een boot naar Texel gezet.
Ik wil dan graag naar Den Helder! mag ik mag ik??quote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stil maar hoor, volgende keer mag je ook mee
... KNETTERGEK, mevrouw de voorzitter!quote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit land is KNETTERGEK geworden!
Walgelijk
Studiefinanciering met OV-vergoeding krijg ik. Maar dat konden zij ook krijgen als ze de keuze hadden gemaakt om te studeren. Als ik meer beurzen kan krijgen hoor ik het graag van je.quote:Op maandag 16 november 2009 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je hard werkt en genoeg studeert, zijn er natuurlijk meer dan genoeg beurzen die je aan kunt vragen om gesubsidieerd in Amerika te zitten.
En dat is natuurlijk wel de crux hier. Hoe talentvol zijn deze jongeren? Maar ga niet miepen dat ze een leuk reisje krijgen met subsidie.
Eerst een paar weken bushokjes vernielen en oudjes lastigvallen in de buurt, dan een paar weken niets vernielen en je verder ook goed gedragen, en dán mag jij naar Den Helder. Deal?quote:Op maandag 16 november 2009 14:12 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik wil dan graag naar Den Helder! mag ik mag ik??
Ik heb geen idee, ik ken de achtergrond niet. Jij blijkbaar wel.quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Serieus he, als die jongeren op de grenzen van hun groei stuitten in hun omgeving, dan zijn er toch nog zoveel andere opties voorhanden? We hebben bijvoorbeeld cultuur, laat ze naar films en musea gaan, laat ze koeien melken om met de natuur kennis te maken, laat ze meedraaien in de ouderenzorg of een verpleeghuis. Groei begint niet ver weg.quote:Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst een paar weken bushokjes vernielen en oudjes lastigvallen in de buurt, dan een paar weken niets vernielen en je verder ook goed gedragen, en dán mag jij naar Den Helder. Deal?
Maar! Kun je ook knopen leggen? Nou nou??quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef yvonne het volgende:
Ik ben rel oudere, ik ben al 40 jaar niet met de politie in aanraking geweest, ik wil graag naar de Bahama's, schilderen kan ik al.
Liefs,
rel-oma
Benieuwd welk reisbureau met banden met de PvdA het deze keer organiseert.quote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef controlaltdelete het volgende:
vind het verbazend dat er ook nog mensen zijn die achter dit idee staan. Even geleden was het een vlinderreis en nu op naar NY. Whats next?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus he, als die jongeren op de grenzen van hun groei stuitten in hun omgeving, dan zijn er toch nog zoveel andere opties voorhanden? We hebben bijvoorbeeld cultuur, laat ze naar films en musea gaan, laat ze koeien melken om met de natuur kennis te maken, laat ze meedraaien in de ouderenzorg of een verpleeghuis. Groei begint niet ver weg.
Hopelijk reisbureau 'One Way Ticket'quote:Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Benieuwd welk reisbureau met banden met de PvdA het deze keer organiseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |