Wajooquote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef Shnees het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het allemaal al redelijk schoongemaakt.. Toen wachtte ik tot de dokter eraan kwam om het te hechten etc... Valt op zich wel mee wat voorn diepe snee het is.. Tis meer die ellende die dit hele gedoe mij bezorgt..
Owja.. ik kan ook al niet meer me krachttraining doen met die arm voorlopig.. Das kut dus...
houd je daar een litteken aan over?quote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef Shnees het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het allemaal al redelijk schoongemaakt.. Toen wachtte ik tot de dokter eraan kwam om het te hechten etc... Valt op zich wel mee wat voorn diepe snee het is.. Tis meer die ellende die dit hele gedoe mij bezorgt..
Owja.. ik kan ook al niet meer me krachttraining doen met die arm voorlopig.. Das kut dus...
Sorry...quote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef Shnees het volgende:
[ afbeelding ]
Tetanus hoefde niet.. kben nog maar 18 en moet pas als je 19 bent ofzoiets. Over die hiv en andere ziektes gak maar navragen wanneer ik weer langs kom om de hechtingen er uit te halen..quote:Op maandag 16 november 2009 01:16 schreef Elmostyle het volgende:
Das wel kut zegStelletje idioten
![]()
Tetanus prik, HIV meuk en heel gedoe zeker nog gaan doen, of tetanus heb je vast bij de behandeling al gekregen neem ik aan?
Volgens de dokter zou het allemaal mooi aan elkaar hechten, dus waarschijnlijk geen litteken.. Ik zou het niet eens zo erg vinden, zo'n litteken, beter dan hiv oplopen via dat mes..quote:Op maandag 16 november 2009 01:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
houd je daar een litteken aan over?
dat zou ik wel het ergste vinden van alles
oke, dat is dan nog één geluk. ja laten we hopen van niet, dat zou wel heel erg zijn zegquote:Op maandag 16 november 2009 01:19 schreef Shnees het volgende:
[..]
Tetanus hoefde niet.. kben nog maar 18 en moet pas als je 19 bent ofzoiets. Over die hiv en andere ziektes gak maar navragen wanneer ik weer langs kom om de hechtingen er uit te halen..
[..]
Volgens de dokter zou het allemaal mooi aan elkaar hechten, dus waarschijnlijk geen litteken.. Ik zou het niet eens zo erg vinden, zo'n litteken, beter dan hiv oplopen via dat mes..
Ik ben zelf ook 18 en ben ongeveer maandje geleden overvallen, mes tegen m'n arm ook bloeden e.d. toen ben ik wel ingeent tegen Tetanus, maar dat komt misschien omdat ik hier op Malta zit, zal hier vast anders zijn dan denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 01:19 schreef Shnees het volgende:
[..]
Tetanus hoefde niet.. kben nog maar 18 en moet pas als je 19 bent ofzoiets. Over die hiv en andere ziektes gak maar navragen wanneer ik weer langs kom om de hechtingen er uit te halen..
[..]
Bij de tetanusprik gaat het meestal zo:quote:Op maandag 16 november 2009 01:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 18 en ben ongeveer maandje geleden overvallen, mes tegen m'n arm ook bloeden e.d. toen ben ik wel ingeent tegen Tetanus, maar dat komt misschien omdat ik hier op Malta zit, zal hier vast anders zijn dan denk ik![]()
Lijkt me kut, sterkte iig, van de politie zal je vast niets meer horen
HIV-test wel, de resultaten zijn duidelijk zeker, AIDS niet, dat kan soms opkomen over een drietal jaren pas.quote:Op maandag 16 november 2009 01:37 schreef rozenijlpaard het volgende:
Veel sterke dan, de komende drie maanden. Eerder heeft het geen nut om een hiv-test te laten doen
Misschien in nederlandquote:Op maandag 16 november 2009 01:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de tetanusprik gaat het meestal zo:
Dokter: Wanneer hebt u uw laatste tetanusprik gehad?
Patient: Uh...........
Dokter: OK hier komt de eerste prik....
Hola, je woont in Nederland eh, niet in een land met fatsoenlijke politiequote:Op maandag 16 november 2009 01:45 schreef zkr600 het volgende:
Ik vraag me af waarom de politie niet meteen had gereageerd. Ik bedoel, ze hadden onmiddelijk de hele buurt kunnen afsluiten met een cirkel-barricade, en vervolgens iedereen uitkammen door te zoeken naar mensen met zulke messen.
http://www.soaaids.nl/hivaids_vervolg/testen_op_hiv_wanneerquote:Op maandag 16 november 2009 01:41 schreef zkr600 het volgende:
[..]
HIV-test wel, de resultaten zijn duidelijk zeker, AIDS niet, dat kan soms opkomen over een drietal jaren pas.
Een tot twee weken.quote:Op maandag 16 november 2009 01:51 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
http://www.soaaids.nl/hivaids_vervolg/testen_op_hiv_wanneer
Wat is verkeerd met zulke volk, zeg?quote:Op maandag 16 november 2009 02:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
In het zwembad in Rotterdam hadden ze eens een spijker door de onderkant van de glijbaan heengeslagen, zodat iedereen die naar beneden kwam glijden zijn rug openhaalde.
Totdat je de uitslag hebt ja. De test is, zoals ook te lezen is op die pagina, pas na 3 maanden betrouwbaar omdat er dan pas antistoffen te vinden (kunnen) zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 02:10 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Een tot twee weken.
http://www.hivnet.org/index.php?option=com_content&task=view&id=4759&Itemid=484
Dissociatie met de samenleving.quote:Op maandag 16 november 2009 02:18 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Wat is verkeerd met zulke volk, zeg?
Ik kijk van laatst teveel COPSquote:Op maandag 16 november 2009 01:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hola, je woont in Nederland eh, niet in een land met fatsoenlijke politie
Dat soort maatregelen worden alleen gebruikt bij parkeerboetes.quote:Op maandag 16 november 2009 01:45 schreef zkr600 het volgende:
Ik vraag me af waarom de politie niet meteen had gereageerd. Ik bedoel, ze hadden onmiddelijk de hele buurt kunnen afsluiten met een cirkel-barricade, en vervolgens iedereen uitkammen door te zoeken naar mensen met zulke messen.
Het wás Michielos.. Nadat ie zelf een keer gepwnd was besloot ie maar om z'n mes voortaan mee te nemenquote:Op maandag 16 november 2009 07:26 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Zo tering, wat een idioot joh. Volgende keer Michielos maar even meenemen, dat zal hem leren.
Maar wel een verotte streek zeg, welke mongool doet nou zoiets.quote:Op maandag 16 november 2009 08:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nu kan je je wel voordoen als een emo.
Michielos heeft dat niet nodig, zijn nagels zijn al als messenquote:Op maandag 16 november 2009 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het wás Michielos.. Nadat ie zelf een keer gepwnd was besloot ie maar om z'n mes voortaan mee te nemen
Je bent zelf een mongool. Leer eens Nederlands.quote:Op maandag 16 november 2009 01:07 schreef Shnees het volgende:
me overhemd
me vrienden
me bebloede arm
me
me arm
Zij geluk? Je bedoelt dat jij de pech had dat je in je bezopen bui tegen die lui aan bent gelopen?quote:Op maandag 16 november 2009 03:11 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik ben wel eens volledig in elkaar geslagen en daarna beroofd. Die gasten hadden het geluk dat ik me die avond volledig lam had gezopen en ze onverwacht aanvielen en alleen was.
Dat is gelul dat word wel degelijk een redelijk litteken, want ik heb niet zo heel lang geleden het zelfde mee gemaakt. wat neit eens "zo ver" uit elkaar stond, wel helemaal door, maar niet zon brede opening, en dat is ook een heel duidelijk redelijk breed litteken geworden.quote:Op maandag 16 november 2009 01:19 schreef Shnees het volgende:
Volgens de dokter zou het allemaal mooi aan elkaar hechten, dus waarschijnlijk geen litteken.. Ik zou het niet eens zo erg vinden, zo'n litteken, beter dan hiv oplopen via dat mes..
Ook. Als het maar flink pijn doet zodat ze spijt krijgen van wat ze hebben gedaan. En vervolgens nog even door gaan. Wanneer ze helemaal, compleet, totaal gebroken zijn en tot alles, maar dan ook werkelijk ALLES bereid zijn om het lijden te stoppen geef je ze een roestig, kartelig, stomp mes zodat ze zichzelf kapot kunnen snijden.quote:
Iddquote:Op maandag 16 november 2009 15:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als je naar de drie gezusters gaat kun je zoiets verwachten. Wat een josti-tent.
Doe mij maar gewoon weer de Geus terug, daar kwam tenminste wat intelligenter publiek dan de breezah-tuig die nu in de drie gezusters rondhangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |