Afgelopen zaterdag (gisteravond) was er een Shnees met z'n vriendjes op stap in hartje Enschede.

We gingen naar de Drie Gezusters, en dat was prima... Maar, op gegeven moment ging ik maar even een peukje paffen. Wanneer ik weer op weg was naar zijn stel vrienden, moest ik me door de gebruikelijke menigte heenwurmen.
Helaas liep ik langs een of andere klapmongool die even besloot om een mes langs voorbijkomende mensen te halen. Hier hield ik een redelijke wond aan over, die redelijk begon te bloeden. Wie het was zag ik niet, zo nuchter liep ik daar ook weer niet rond. Die moest gehecht worden, en niet te vergeten dat ik gelijk me overhemd weg kon gooien.. :/ En fin, eenmaal naar buiten gelopen met me vrienden (en me bebloede arm), begon de chaos.
Wat bleek, 4 andere mensen waren op dergelijke wijze gesneden door dezelfde randdebiel, en iedereen zat natuurlijk elkaar te beschuldigen. Uitsmijters, politie, stadsbezoekers, iedereen deed mee.
Op gegeven moment wilde ik er niets meer mee te maken hebben, en heeft zijn gegevens maar afgegeven aan een politieagent, opdat zij er misschien iets aan hebben om die gast een zwaardere straf ofzo te geven.
Maargoed, eenmaal aangekomen in het ziekenhuis moest ik een uur wachten voordat mijn arm gehecht en verbonden was.. Over 2 weken mogen ze er weer uit..
Het kutte is ook nog dat er waarschijnlijk meerdere mensen zijn verwond door dat mes, dus moet ik me ook nog eens gaan testen op hiv of iets dergelijks...
Klacht samengevat (voor de luie mensen onder ons):- Mongool snijdt in me arm omdat hij te idioot is om zulke dingen te laten
- Mongool heeft 2-3 uur van me leven verspild, in deze tijd hadk nog wat bier achterover kunnen tikken
- Mongool bezorgt mij en 4 anderen even aids
- Mongool heeft me overhemd (van wel 12 euro!!!) vernaggeld
Anti klacht:
- Bier is een goede pijnstiller
- Wiet hielp bij het slapen
- Vrienden die mij steunen tot het bittere eind
Trouwens: Iemand van jullie dit ooit meegemaakt???