quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
tja daar zijn ze atheist/pantheist voor, mensen die geloven in god zijn als kindertjes die geloven in sinterklaasquote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Da.Rock het volgende:
Maar duidelijk is wel dat je neerkijkt op mensen die wel in die boeken geloven ook al heb jij een verklaring die net zo plausibel is.
Neuh, eerder aan je eigenwijsheidquote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wijt het maar aan mijn jeugdigheid.
Hmm, oke. Jouw mening.quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Past niet in ons geloof, bedoel je dat niet? Ik ken namelijk wel Turkse meisjes met een vriendje, ook gelovige, omdat de liefde het verbod heeft overwonnen ofzo. Je kan verloven en snel daarna trouwen. Je kan leren van elkaar te houden, ik geloof er juist in dat het huwelijk niet geslaagd zal zijn als je daarvoor al een relatie had.
omg, we hebben geen "ruzie" gemaaktquote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja sidha, wat ben jij voor Adanali, je zou verwachten dat een Adanali heel enthousiast reageert op een mede Adanali.![]()
[..]
Hmm, oke. Jouw mening.
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
ik vind het kleinerend doen over gelovigen trouwens vergelijkbaar met atheïsten uitsluiten.
Hahahaha.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg, we hebben geen "ruzie" gemaakt
Ik ben een hele enthousiaste Adanali, maar die topic was op slotquote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja sidha, wat ben jij voor Adanali, je zou verwachten dat een Adanali heel enthousiast reageert op een mede Adanali.![]()
[..]
Hmm, oke. Jouw mening.
laten we het over haargroei hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef AnotherAlterEgo het volgende:
Gaan we verder met deze discussie of gaan we het over eten hebben![]()
wat we trouwens de laatste tijd niet zo vaak hebben gedaan
Ik waag te betwijfelen dat dat ook daadwerkelijk zo is maar de Koran is natuurlijk niet hetzelfde als de moslim als persoon.quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.
He gatverquote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
laten we het over haargroei hebben
Jeeeeeej.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben een hele enthousiaste Adanali, maar die topic was op slotwaarom eigenlijk en oh ja
Adana is the best![]()
![]()
achja hoe het wendt of keert, ik eindig die discussies altijd met, wie het laatst lacht, lacht bestquote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
ik vind het kleinerend doen over gelovigen trouwens vergelijkbaar met atheïsten uitsluiten.
Ik ook overigens maar mijn kennis over de Koran is te beperkt.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen dat dat ook daadwerkelijk zo is maar de Koran is natuurlijk niet hetzelfde als de moslim als persoon.
Je hebt toch wel gediscussieerd met een non moslimquote:Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja daar zijn ze atheist/pantheist voor, mensen die geloven in god zijn als kindertjes die geloven in sinterklaas![]()
daarover discussieren heeft ook geen zin, daarom discussieer ik nooit met non moslims over mijn religie
je gaat toch niet op de wilders tour?quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, de Koran is nou niet bepaald vredelievend als het aankomt op atheïsten.
Ah oke, mijn haar was vroeger erg dik maar het begint steeds dunner te wordenquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet zo bedoeldik had het over hoofdhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |