Vraag me of in Moskwa ook Duivendrecht op het bord staat of er toch maar Amsterdam opzettenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef Yreal het volgende:
[ link | afbeelding ]
Duivendrecht is natuurlijk een wereldstation![]()
[ link | afbeelding ]
Het gaat even om het idee, de foto is waardeloos. Een ice tegenover een thally's![]()
![]()
![]()
Als je zo'n nieuwe CTA hebben dan staat er En verder ...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vraag me of in Moskwa ook Duivendrecht op het bord staat of er toch maar Amsterdam opzetten.
Ze zijn laks daarmee dus..quote:Boete voor spoorvervoerder DB Schenker
17 november 2009
De rechtbank in Dordrecht heeft een boete van 100 duizend euro opgelegd aan spoorvervoerbedrijf DB Schenker. Het bedrijf heeft dit jaar minstens acht keer verzuimd melding te maken van het langer dan drie uur aanwezig zijn van gevaarlijke stoffen op rangeerterrein Kijfhoek bij Zwijndrecht.
In alle gevallen ging het om vuurwerktransporten naar Italië. In 2006 en 2007 kreeg het bedrijf ook al boetes. Toen ging het om Britse munitie.
De helft van de nieuw opgelegde boete is voorwaardelijk. Tijdens de rechtzaak twee weken geleden bleek al dat DB Schenker en andere spoorvervoerders binnenkort opnieuw moeten voorkomen.
Kon je geen grotere foto's plaatsen? Ze zijn 2x zo groot als m'n schermquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef Yreal het volgende:
[ link | afbeelding ]
Duivendrecht is natuurlijk een wereldstation![]()
[ link | afbeelding ]
Het gaat even om het idee, de foto is waardeloos. Een ice tegenover een thally's![]()
![]()
![]()
Thalys mag niet voor binnenlands vervoer gebruikt worden, in de richting van Amsterdam is het dus niet de bedoeling dat er in Rotterdam of Schiphol nog reizigers instappen... vandaar de 'niet instappen'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef greavy het volgende:
Gaat lekker met die internationale treinen![]()
Thalys naar Amsterdam van 18.?? mag je te Rotterdam Centraal niet instappen, ook al heb je een ticket.. Tevens heeft ie +17 ...
Wat beleven we nu?
Tevens rijd de IC naar Brussel(18.55 uit Rotterdam) vandaag niet.
Zo zijn er nog meer vertragingen te vinden..
Ik denk 10quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:43 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Proficiat!
Hoeveel moet je er nu nog in België?
Deze was niet echt moeilijk trouwensquote:
En dat voor iphone foto'squote:Op dinsdag 17 november 2009 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Kon je geen grotere foto's plaatsen? Ze zijn 2x zo groot als m'n scherm
Dat wist ik niet. Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Thalys mag niet voor binnenlands vervoer gebruikt worden, in de richting van Amsterdam is het dus niet de bedoeling dat er in Rotterdam of Schiphol nog reizigers instappen... vandaar de 'niet instappen'.
Je kunt ook geen ticket Rotterdam - Amsterdam kopen voor Thalys.
"rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring."quote:
Ja, dat kan ook wel eens:Dquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef dennistd het volgende:
Ze repareren het ook niet volgens mij, ze wachten gewoon tot de storing weer verdwijnt
'k Kwam er afgelopen weekend langs met de auto, moet zeggen dat het er (voor een Belgisch station) erg netjes uitzietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |