zelfs mijn opel die ik al bijna 2,5 jaar heb heeft nog geen 1 kapot lampje gehadquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou dat gaat mij niet lukken hoor, een lampje verwisselen. Ik kan er niet eens bijkomen.
Met lief kijken kom je een eindquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe moet je nou weer bewijzen dat je lamp net kapot is gegaan
Klopt. Inclusief een enorme hoeveelheid extra lichten, zwaailamp en luchthoorn. En vergeet de bullbar nietquote:
SUPER, dank je wel.. nu kan ik eindelijk Koos als wallpaper gebruikenquote:
quote:Het dorp telt 3248 inwoners (d.d. 15 mei 2006) en is daarmee qua inwoneraantal het grootste dorp van de gemeente.
Nou ik had laatst een lampje kapot (voor) en zelfs bij de garage zaten ze te klooien (Volkswagen).quote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het kan in de garage ook, dus kan het thuis ookJe hebt er geen brug voor nodig ofzo
Dan heb je een klein schermquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Mattt het volgende:
[..]
SUPER, dank je wel.. nu kan ik eindelijk Koos als wallpaper gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal wel even tijd kosten jaquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een lampje kapot (voor) en zelfs bij de garage zaten ze te klooien (Volkswagen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |