iddquote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef leolinedance het volgende:
KOOS! Levensgevaarlijk! (hij heeft wel gelijk nu...net nog een pauper zonder achterlicht op de A12)
quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bij mij heb ik zat ruimte onder de motorkap.
Suzuki Samurai doet er ook niet moeilijk overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Zal in deel 6 niet gebeuren. Denk ik. Want dan halen we een record. Denk ik.quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NJ spiekt mee! dalijk gaat ie weer lopen fucken met slotjes
Coooool!!! Beter dan een Vitara!quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Suzuki Samurai doet er ook niet moeilijk over
Het kan in de garage ook, dus kan het thuis ookquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou dat gaat mij niet lukken hoor, een lampje verwisselen. Ik kan er niet eens bijkomen.
Even een visueeltjequote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh ja, daar hadden we behoefte aan!
zelfs mijn opel die ik al bijna 2,5 jaar heb heeft nog geen 1 kapot lampje gehadquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou dat gaat mij niet lukken hoor, een lampje verwisselen. Ik kan er niet eens bijkomen.
Met lief kijken kom je een eindquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe moet je nou weer bewijzen dat je lamp net kapot is gegaan
Klopt. Inclusief een enorme hoeveelheid extra lichten, zwaailamp en luchthoorn. En vergeet de bullbar nietquote:
SUPER, dank je wel.. nu kan ik eindelijk Koos als wallpaper gebruikenquote:
quote:Het dorp telt 3248 inwoners (d.d. 15 mei 2006) en is daarmee qua inwoneraantal het grootste dorp van de gemeente.
Nou ik had laatst een lampje kapot (voor) en zelfs bij de garage zaten ze te klooien (Volkswagen).quote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het kan in de garage ook, dus kan het thuis ookJe hebt er geen brug voor nodig ofzo
Dan heb je een klein schermquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Mattt het volgende:
[..]
SUPER, dank je wel.. nu kan ik eindelijk Koos als wallpaper gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal wel even tijd kosten jaquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een lampje kapot (voor) en zelfs bij de garage zaten ze te klooien (Volkswagen).
Pics!quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. Inclusief een enorme hoeveelheid extra lichten, zwaailamp en luchthoorn. En vergeet de bullbar niet
quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ken deze persoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scherp
volgens SBS definities is hij nu een BN'er
Het eerste klinkt veel beterquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Speeting of jumpmeeting.
Kies de term voor de meet
Jumpmeeting klinkt wel heul tof ja.quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Speeting of jumpmeeting.
Kies de term voor de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |