mijne ging gisteren haperen tijdens forza3quote:Op zondag 15 november 2009 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Dammit vanochtend RROD
Krijg gelukkig nog net een graits reparatie
Nergens last van gehad tot nog toe, maar vanochtend dus ineens een RROD.quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijne ging gisteren haperen tijdens forza3
Serieus?quote:
yep, best vermakelijke game. Co-op met virenden maakt de ervaring alleen maar beterquote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Ryon het volgende:
Borderlands lijkt mij ook wel wat. Een toegankelijke kruising tussen RPG en FPS toch?
Crackdownquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Heb zeer recent - tijdens een aanbieding - ook een xbox360 elite gekocht. Was een beetje een impuls aankoop, maar heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ding bestaat natuurlijk al een paar jaar en ik hoor her en der dat er al een aantal goede spellen voor uit zijn gekomen. Gelukkig kan je tweedehands en uit de budgetbakken tegenwoordig bij de betere ketens en gameshops vrij goedkoop spellen halen.
Vraag zal vast al duizend maal eerder zijn gesteld, maar toch. Wat zijn de beste 'oude' games die voor de xbox 360 uit zijn?
Spellen die ik zelf heb zien langs komen op sites als gamerankings etc:
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
Daarnaast trekt mass effect, GTA IV, Fall out 3 en Oblivion me ook wel. Maar zijn die een beetje spelbaar? of is de xbox360 daar het verkeerde systeem voor. Zijn er daarnaast nog andere spellen die perse gespeeld moeten worden?
Je moeder.quote:
Wat vond jij er matig aan dan?quote:Op zondag 15 november 2009 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
crackdown is een en al matigheid. had wel vet kunnen zijn, ben benieuwd naar deel 2.
quote:The Saboteur duurt 20 tot 25 uur
Met The Saboteur ontwikkelt Pandemic Studios een PC, PlayStation 3 en Xbox 360 videogame waarin de speler terugkeert naar Wereldoorlog II. De speler sluit zich aan bij het Verzet nadat zijn vrouw vermoord wordt.
Bij het Verzet moet hij veel missies tot een goed einde brengen, waardoor het uitspelen van de game even zal duren. Op de PlayStation Blog vertelde Pandemics Tom French dat je 20 tot 25 uur nodig hebt om de hoofdmissies uit te spelen. De extra missies zorgen voor nog eens vijf uur extra speeltijd.
de gameplay, denk dat dat spel stukken beter had kunnen zijn als er meer tijd in was gestopt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat vond jij er matig aan dan?
Ik vond het juist een supertoffe game. Het verhaal was natuurlijk niet supergoed, maar dat was ook niet belangrijk. Beetje rond springen, bizarre dingen uithalen, co-op spelen online, orbs verzamelen, etc.
Gameplay is wel heel breedquote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de gameplay, denk dat dat spel stukken beter had kunnen zijn als er meer tijd in was gestopt.
Dat werkt alleen met Playstationquote:
Die moet je eigenlijk ook op de PC spelen. Dan heb je tenminste quick saves.quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enchanter het volgende:
Wat een kutspel zeg dat Far Cry 2
Maar om één of andere reden blijf ik hem spelen
Link?quote:Op zondag 15 november 2009 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf!
Een xbox arcade met 4 games, waaronder mw2!
Voor 199 euro!
reclame van mediamarkt net op tv!quote:
Hier is er iig één: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3176686&p=4quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef the_annoying_devil het volgende:
Heeft iemand de Xbox 360 versie van Tropico 3 gespeeld? Ik kan er nergens een review van vinden, terwijl op Wikipedia en amazon.co.uk staat dat ie uit is in Europa.
zag m ook al voorbij komen bij de nieuwe releases idd, ben benieuwd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef the_annoying_devil het volgende:
Heeft iemand de Xbox 360 versie van Tropico 3 gespeeld? Ik kan er nergens een review van vinden, terwijl op Wikipedia en amazon.co.uk staat dat ie uit is in Europa.
quote:Exclusive Splinter Cell Conviction demo packaged with Assassins Creed 2
Have you been waiting for the next big Xbox 360 Exclusive Splinter Cell Conviction, well guess what some news has just surfaced today about an exclusive demo of the game that will be packaged wit Assassins Creed 2 info courtesy of Hiphopgamer’s early copy of the game.Wow I can’t believe this has flown under the radar for this long can’t wait.
Alles wat je noemt zijn al goede gamesquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Heb zeer recent - tijdens een aanbieding - ook een xbox360 elite gekocht. Was een beetje een impuls aankoop, maar heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ding bestaat natuurlijk al een paar jaar en ik hoor her en der dat er al een aantal goede spellen voor uit zijn gekomen. Gelukkig kan je tweedehands en uit de budgetbakken tegenwoordig bij de betere ketens en gameshops vrij goedkoop spellen halen.
Vraag zal vast al duizend maal eerder zijn gesteld, maar toch. Wat zijn de beste 'oude' games die voor de xbox 360 uit zijn?
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
Daarnaast trekt mass effect, GTA IV, Fall out 3 en Oblivion me ook wel. Maar zijn die een beetje spelbaar? of is de xbox360 daar het verkeerde systeem voor. Zijn er daarnaast nog andere spellen die perse gespeeld moeten worden?
Dan heb je net als ik ook heel wat in te halen. De games die je daar noemt zijn inderdaad allen toppers, maar er zijn er ook nog heel wat die redelijk onder de radar vliegen. Om je lijstje nog even snel aan te vullen:quote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
mm die hoef ik toch nietquote:Op maandag 16 november 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://kouppa-networklive.com/?p=2177
Ik kom ook niet bij mn profiel nuquote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef badboynova het volgende:
zijn er meer mensen die op xbox.com deze melding krijgen
Je profiel is momenteel niet beschikbaar.
Probeer het later opnieuw.
het zal toch geen illegale ban complot zijnquote:Op maandag 16 november 2009 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet bij mn profiel nu
hier werkt hij ook weer.quote:
Ik hoop maar dat ze mijn Modern Warfare 2 aimbot niet ontdekkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
MS is in jullie XBOXEN aan het kijken of jullie gekke dingen uitspoken
quote:Op maandag 16 november 2009 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
MS is in jullie XBOXEN aan het kijken of jullie gekke dingen uitspoken
Ik doe altijd eerlijke dingen op de Xboxquote:Op maandag 16 november 2009 11:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
dus jij mag een nieuwe xbox gaan kopen ivm een ban??
Werken ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerlijke dingen op de Xbox![]()
Alhoewel ik wel Lego Batman ga spelen morgen en dat opzich is misschien al wel een ban waard!
Ik heb ook Lego Star Wars en Indiana Jones gespeeld zijn opzich best leuke spellen voor tussendoor. Zeker omdat ik nu steeds Forza aan het spelen ben maar daar heel even genoeg van heb.quote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werken ofzo?
Nja zag dat er ook een nieuwe lego indiana kwam, moet deel 1 nog eens verder spelen
ik vind ze wel grappig
mag en kan ik voorlopig nietquote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werken ofzo?
Nja zag dat er ook een nieuwe lego indiana kwam, moet deel 1 nog eens verder spelen
ik vind ze wel grappig
Stom spel. Ben er vandaag aan begonnen en de novelty factor is er snel van af. Continu hetzelfde gedonder. Gelukkig was 'ie gratisquote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel Lego Batman ga spelen morgen en dat opzich is misschien al wel een ban waard!
Ook net aan begonnen en ik stond er van te kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over AQ!quote:Op maandag 16 november 2009 13:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
mag en kan ik voorlopig niet(more xbox time).
vrijdag gehoord dat er geopereed moet worden aan me knie
i knowquote:
Ha-ha jij bent slechtquote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef niet te werken![]()
En wat een gekut met dat Crystal Defenders shit klopt van geen kant
Lennyquote:
Dat lijkt me ook behoorlijk lastigquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lenny![]()
Anyway ik wou proberen om zonder thief en dan geen crystals te verliezen maar niet en toen ging ik zon walktrough volgen en deed precies wat ze zeiden en dan nog gaat het mis
Is het ook maar daarom deed ik wat zo'n youtube walktrough filmpje deed maar bij mij loopt de laatste door en bij hem niejquote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook behoorlijk lastig![]()
Thiefs
quote:Op maandag 16 november 2009 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het ook maar daarom deed ik wat zo'n youtube walktrough filmpje deed maar bij mij loopt de laatste door en bij hem niej![]()
Nu heb ik het spel eraf gedonderd
je ben de eerste die ik ga spitterenquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef magnifor het volgende:
Morgen een twitter en facebook op je Xbox
Ik zie al wat het wasquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Ga gewoon eerst ff de andere stages halen joh
Tussendoor-upgrades gebruik ik best vaak, in het begin van een potje vooralquote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie al wat het was![]()
Die gast upgrade altijd voor de wave begint zoals hoort alleen bij dat betreffende stukje doet die ondertussen nog 3 upgrade's maar dat zie je bijna niet dus dan mis je dat en loopt net die laatste door.
Morgen toch nog maar eens proberen
Ja okequote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tussendoor-upgrades gebruik ik best vaak, in het begin van een potje vooral
Jeeeeeehhhhquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef magnifor het volgende:
amen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef Snuf. het volgende:
Twitter is faal, Facebook is lame, dus die update is ook kut.
Last.fm en Zune is veel interessanterquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef magnifor het volgende:
ja idd!quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Last.fm en Zune is veel interessanter
Zune zou direct moeten werken, Netflix heeft meer gezeik met rechten dan Zune denk ik.quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja idd!
Maar zou zune wel meteen bij ons werken?
Net zoals met dat netflix gebeuren!
Ik wil hem ook wel nog keer proberen, ik heb hem 3 dagen gespeeld en was beetje te ver gelopen en kwam meteen allemaal monster's tegen en kon ze niet dood krijgenquote:
Toch niet.quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Wessiej het volgende:
Zin in AC2
Voelt nu veel meer als een leven ipv alleen kill en doorgaan. En dan ook nog een demo van een van de meest belovende titels van 2010, epic.
quote:Splinter Cell: Conviction Demo NOT Included with Assassin’s Creed II
Rumors have been suggesting that customers who buy Assassin’s Creed II, will receive an exclusive demo for Splinter Cell: Conviction, for the Xbox 360. The rumors started to appear thanks to a video from the HipHopGamer and a post from a NeoGAF user. The game comes with a card that includes a URL and a code which gives the customer the chance to download a freebie. Right away people started to think that the game is coming with the demo. If that is what you are hoping, then please by all means stop.
We received a picture of this so-called voucher, and from what we can tell — it’s not an exclusive demo for the next Sam Fisher title. It doesn’t say anything about a demo nor does it even suggest a tease for the game will be available if you purchase Assassin’s Creed II. If you read the card, it tells you to “go to the URL, then “enter your key code,” from there you’ll “receive [a] free instant download.” This sounds like nothing more than a free wallpaper or something similar.
Heb het vorige week maandag nog ff geprobeerd vanwege triple XP toen, maar de lag was soms echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Wouter2006 het volgende:
weet niet of iemand nog Gears Of War 2 speelt, maar de EXP is nu permanent verdubbeld.
quote:
had je nou de goty gekocht?quote:
ELPRESADORquote:
Ik denk dat hij pas rond 11:00 beschikbaar word. De demo's en DLC komen ook pas rond dat tijdstip beschikbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:46 schreef badboynova het volgende:
iemand al de update binnen, want heb zelf nog geen melding gekregen dat hij beschikbaar is.
Emar is meer baas als hemquote:
waarom moet uitgerekend hij remko hetenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarom moet uitgerekend hij remko hetenik schaam me diep dat ik dat als naam genoot heb
dan neemt ze hem mee?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef Thrilled het volgende:
Grr mn vriendin stuurt net een MMSje met AC2 in dr handme wants..
Begin van de avond ging nog wel maar daarnaquote:Op maandag 16 november 2009 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net een paar zeer brute potjes met morph!
Gewoon winnen in domination terwijl je dik achter staat!
Haha gewoon veel rookgranaten en je komt er wel achter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Begin van de avond ging nog wel maar daarna
Sniper maps
Sticky grenades plakken op riotshieldsquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef Wessiej het volgende:
De beste combo in MW2 is toch:
Riot Shield
AA Shotgun
Knifes
Stun grenades
Marathon
Commando
Lightweight
OH MY INDESTRUCTIBLE.
haha! Let je wel op je voeten dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef Wessiej het volgende:
De beste combo in MW2 is toch:
Riot Shield
AA Shotgun
Knifes
Stun grenades
Marathon
Commando
Lightweight
OH MY INDESTRUCTIBLE.
Hoezo? Is dat boekje weer even schandalig als MW1?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind vooral het boekje bij MW2 erg handig, staat alle info die je over perks e.d. wil weten in.
Ik deed m gisteravond toevallig even open :quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat boekje weer even schandalig als MW1?
Bukken en gaan! Ik win ermeequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha! Let je wel op je voeten dan?
Riot shield is easy om te killen!
Uurtje of 17.40 thuis, denk dat ik dan even kom met mijn ME kit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:11 schreef Rossdale het volgende:
if (wessiej spotted in game) {equip sticky grenades = 1}
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:16 schreef kepler het volgende:
Is de update al online? Ik ben benieuwd naar de prijzen van de films
Tussen de 200 en 500 punten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef kepler het volgende:
Hoeveel kosten de films? Ik heb het wel online gevonden, maar daar staan geen prijzen bij...
quote:Eurogamer:
Ubisoft Montreal has never been afraid to try new things, but after a few missteps with games like last year's Prince of Persia, perhaps the bravest thing it could have done with Assassin's Creed II was simply to make a classic open-world adventure, filled to the brim with things you want to do and the narrative motivation to continue doing them. The fact it's done so suggests we really should trust the studio when it says it's taken its lesson, and fills me with hope for the third game in the trilogy. In the meantime, we not only have the Assassin's Creed game we'd hoped for in the first place to play with, but one of the best open-world games of the year.
9/10
quote:1UP:
Assassin's Creed 2 is a much better game than its predecessor. For one thing, it's actually a complete game, possessing a beginning, a middle, and an end, where the original Creed had a very interesting beginning and a satisfying end connected by 20 hours of interminable grey tedium. And while this sequel may not feel quite as fresh as the first game's handful of exceptional moments did, it serves up a more consistently enjoyable experience from start to finish.
A-
quote:Gamespot:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.
9.0
quote:Gametrailers:
Assassin’s Creed II has plenty of fixes and additions, but the story can drag, and the sense of awe that the parkour provided two years ago is muted. Yet new mission types, freedom from a linear quest, added depth, and a stronger historical bent fortify the overall experience. There’s still no other game quite like it, and whether you dismissed the first game or absolutely loved it, this is one creed worth taking.
9.2
quote:IGN:
Assassin's Creed II transforms a middling action game into an intriguing and consistently entertaining open-world adventure. Based on this game, Ubisoft Montreal should run a clinic on how to iterate a franchise and if the series continues in this vein, the next installment will take aim at Rockstar's best efforts. The experience is layered, unique, and shows an incredible attention to detail. This is one case where the sequel has triumphed over the original by catching the gameplay up to the already excellent visuals. No matter what your preconceptions are about Assassin's Creed II, the game is well worth your time and money.
9.2
moesten ze ook wel met deeltje 2!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Chocobo het volgende:
AC2![]()
Eindelijk,... Ubisoft scoort met dit concept!
quote:EDGE:
Many players immersed in all Assassin’s Creed II has to offer will find these issues nitpicking. Certainly, Ubisoft Montreal has succeeded in welding a game to what once felt like a proof of concept, and without overshadowing its many strengths. Much devolves into mere stuff – one sword is much like another; a painting’s easily bought and just fills a hole in the wall – and once the story is over there’s little reason to replay it. At the end of it all, though, you’re left with that setting, those cities, and Ezio, and they lend the experience a substance that endures.
8.0
quote:Gameinformer:
Assassin’s Creed II is a complex, mature, and engaging journey from beginning to end. It stands as a benchmark for design that combines innovative ideas with tried-and-true techniques to create one of the great games of this generation.
9.5
quote:G4TV:
The good news is that there's still room for the series to grow, and judging by how far they've advanced the Templar vs. Assassin battle, the merging of the past and present, and the mystical/religious/scientific brew that is the overarching plot, we're going to go in some very interesting directions. If you saw past Assassin’s Creed's flaws, you'll love this one even more. If not, Assassin’s Creed II proves that Ubisoft Montreal deserves the opportunity to win you back.
4/5
Daar heb jij toch altijd last van!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb het vorige week maandag nog ff geprobeerd vanwege triple XP toen, maar de lag was soms echt verschrikkelijk.
Dat was in t begin van Gears 1. Lang leve matige sweex routers.quote:
Als DLC blijkbaar op een later tijdstip. Moet je dus wel voor online kunnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komen die missies van de black edition ook los uit?
Want ben opzich wel benieuwd!
en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als DLC blijkbaar op een later tijdstip. Moet je dus wel voor online kunnen
huil smiley op mijn postquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Iets wat hij (voorlopig) dus niet kan.
Hulde voor AC 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb me ff ingelezen over AC2, dat klinkt me toch wel echt als een sequel zoals ze allemaal zouden moeten zijn: mooier, groter, ambitieuzer en vooral de problemen van het eerste deel serieus aangepakt. Tot nu toe hulde en waarschijnlijk een gat in mn portemonnee!
God probeert je iets duidelijk te maken...quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef Wouter2006 het volgende:
Damn 2 jaar geleden zat ik te wachten op Assassin's Creed, toen
had ik Modern Warfare in me xbox gedaan, toen kreeg ik een rode ring,
dus duurde het ff voordat ik AC kon spelen.
Nu 2 jaar later, ik heb zin in AC2, heb MW2 erin gedaan, wat denk je? Rode ring,
Nu moet ik weer wachten voordat ik AC2 kan spelen, DAMNIT!!!
hmm ja ok..nou...misschien moet t nog groeien..quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef jimjim1983 het volgende:
zo maar ff kijken wat t aanbod is.
Toch wel grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef Wouter2006 het volgende:
Damn 2 jaar geleden zat ik te wachten op Assassin's Creed, toen
had ik Modern Warfare in me xbox gedaan, toen kreeg ik een rode ring,
dus duurde het ff voordat ik AC kon spelen.
Nu 2 jaar later, ik heb zin in AC2, heb MW2 erin gedaan, wat denk je? Rode ring,
Nu moet ik weer wachten voordat ik AC2 kan spelen, DAMNIT!!!
ja , don't play cod games they suck !quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God probeert je iets duidelijk te maken...
dat hij time shift ofzo moet gaan spelen, ivm het te grote tijd verschil tussen ac en mw want dat kan ze xbox niet aan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God probeert je iets duidelijk te maken...
nou ja, toch 2 jaar met 1 xbox gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat hij time shift ofzo moet gaan spelen, ivm het te grote tijd verschil tussen ac en mw want dat kan ze xbox niet aan ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nou ja, toch 2 jaar met 1 xbox gedaan
Of gewoon bizar veel films te kijken zodat je uiteindelijk weer een nieuwe kunt huren met al je restpuntjes!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zitten wel een paar leuke films tussen dat zune gebeuren!
240 punten voor normal
410 voor hd
lekkere ronden prijzen, verplichten ze je bijna avatar kleding te kopen!
quote:No More Heroes Coming To Xbox 360, PS3?
Grasshopper Manufacture may finally be making the leap to the Xbox 360 and PlayStation 3 with a new No More Heroes game, rumored to have been revealed in the latest issue of Famitsu magazine [Update - yup, it's in there]
And that's about all we know at this stage, other than a supposed title, No More Heroes: Heroes Paradise.
But we can't say that No More Heroes making the high-definition transition from the Wii to the PS3/360 is much of a surprise. Grasshopper lead Goichi Suda has previously expressed his interest in bringing Travis Touchdown and crew to other consoles.
And, considering Suda's interest in Project Natal—and presumably Sony's PS3 motion controller—the No More Heroes franchise seems like a no-brainer kind of port.
Or maybe Suda and crew were motivated by No More Heroes' Japanese publisher Marvelous Entertainment, which has expressed its disappointment with domestic sales on Nintendo's console, hinting at the possibility of up-res ports of its moderately selling Wii games.
We'll know for sure later this week, when Famitsu would likely reveal more.
UPDATE - The game is indeed in the latest issue of Famitsu, which reveals that it's due out in Japan on February 25. Some new stuff being added for the platform jump include Japanese voice-acting and a game mode where the ladies aren't wearing too many clothes.
You can check out some images from the game below.
weet niet eens of er nl ondertiteling op zit :p!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Of gewoon bizar veel films te kijken zodat je uiteindelijk weer een nieuwe kunt huren met al je restpuntjes!
hoho, dat was toen mijn 3x xbox al hoor, degene die ik volgende weekquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
tssss 1 xbox, jij ben niet hardcore
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb deze game mogen spelen op mijn Wii voordat ik deze verkocht! Fantastische originele game voor wie van vage Japanse titels houdt!
quote:and a game mode where the ladies aren't wearing too many clothes.
Pixeltits!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb deze game mogen spelen op mijn Wii voordat ik deze verkocht! Fantastische originele game voor wie van vage Japanse titels houdt!
Jammer dat er daar maar 1 naakt wijf in voorkomt... In Lula Sexy Empire zitten er veel meer! En dat spel is al jaren oud! PS3quote:Op woensdag 18 november 2009 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pixeltits!Jij moet ook echt zo nodig een PS3 met Heavy Rain gaan kopen jij
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Heb eindelijk mijn pakketje http://gamehubs.com/XBOX3(...)om-liberty-city.html kunnen ophalen bij het postkantoor, staat er NTSC op
Op de site van gamehubs staat dit dat hij voor NTSC-J / NTSC-U/C en PAL is.
Kan ik hem nou uit het plastic halen, of ga ik deze niet kunnen spelen?
Ik gebruikte altijd de dozen van Tena Lady extraquote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik moet m'n xbox nog aan UPS meegeven, wil dadelijk ff zo'n pakketdoos halen bij TNT, maar welk formaat was ook alweer perfect voor de 360? inmiddels alweer 3 jaar geleden dat ik zo'n ding heb gehaald en kan de afmetingen van die dozen nergens vinden.
En maar hopen dat de gast van UPS hem niet opentrektquote:
orginele doos en daar iets om heen plakken?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik moet m'n xbox nog aan UPS meegeven, wil dadelijk ff zo'n pakketdoos halen bij TNT, maar welk formaat was ook alweer perfect voor de 360? inmiddels alweer 3 jaar geleden dat ik zo'n ding heb gehaald en kan de afmetingen van die dozen nergens vinden.
Serieus mensen, ga Budgetgaming eens wat vaker lezen. Steeds dezelfde vragen hierquote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie wel eens besteld bij TheHut?? Waar zit dat? Engeland? Betrouwbaar?
Spel was verzonden, 4 dagen later in huis. Was eerst door TNT naar een verkeerd adres verstuurd, dus normaal duurt het 2/3 dagen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil graag persoonlijke ervaringen van hier op het forum
Ik bestel regelmatig bij TheHut, goedkoop, lang wachten, niet altijd nieuw. Ideaal voor budgettitels, nieuwe games haal ik liever bij Game.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil graag persoonlijke ervaringen van hier op het forum
http://www.game.co.uk/ ??quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bestel regelmatig bij TheHut, goedkoop, lang wachten, niet altijd nieuw. Ideaal voor budgettitels, nieuwe games haal ik liever bij Game.
quote:Morgenavond 18 november heeft Dynabyte van 18:30 tot 20:30 een speciale klantenkaartavond in alle vestigingen en van 18.00 tot 24.00 online op de website. Je krijgt 15% korting op het gehele assortiment! Dus ook op gameconsoles, pc's, laptops, ipods en noem maar op. Je hoeft alleen maar morgenavond in te loggen met je klantenkaart.
Heel goed.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus mensen, ga Budgetgaming eens wat vaker lezen. Steeds dezelfde vragen hier
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-78.html
tweaker alertquote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus mensen, ga Budgetgaming eens wat vaker lezen. Steeds dezelfde vragen hier
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-78.html
dat hij nog geen eten heeft gehad van je ?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik haat koken, dus liever niet.
Wat is je probleem?
Wel dus, en die indicator in het Dashboard is ruk. Denk je dat die half vol zit en dan valt ineens je controller uitquote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat betekend het eigenlijk wanneer op de controller 2 groene lampjes rond gaan draaien? De accu zit nog half vol dus het lijkt me niet een waarschuwing voor een lege accu...
heb de White Edition ook binnen van de FRS en hij was maar 39 euro, was ik alweer helemaal vergeten dat ik hem zo cheap heb gekregenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef gamefreek het volgende:
AC2 White edition nog kunnen scoren bij MM, 55 euro en dat zonder pre-order![]()
Straks lekker gamen
Ah, ok. Thanksquote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wel dus, en die indicator in het Dashboard is ruk. Denk je dat die half vol zit en dan valt ineens je controller uit![]()
Gewoon wachten tot de lampjes bijna constant aan het knipperen zijn en dan vervangen/opladen.
Zeker met kortingsbonnenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
heb de White Edition ook binnen van de FRS en hij was maar 39 euro, was ik alweer helemaal vergeten dat ik hem zo cheap heb gekregen
10% PU korting, 7 euro addiscount en ze hebben mijn dirt 2 bestelling veel te laat geleverd, dus daar kreeg ik ook nog 7,50 korting meequote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zeker met kortingsbonnenNormaal is FRS met gemak 10 tot 20 euro duurder dan de rest.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
10% PU korting, 7 euro addiscount en ze hebben mijn dirt 2 bestelling veel te laat geleverd, dus daar kreeg ik ook nog 7,50 korting mee
Welke filiaal?!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef gamefreek het volgende:
AC2 White edition nog kunnen scoren bij MM, 55 euro en dat zonder pre-order![]()
Straks lekker gamen
Lampegat hequote:
ik vind het echt een belachelijk concept, een goedkopere versie waar wat dingen uitgelaten zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb de gewone versie gekocht, hoop ooit dat de extra missies te koop zijn ofzo!
weet niet of het boeiende missies zijn, maar goed misschien zijn ze dat wel en dan wil ik ze wel doen!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het echt een belachelijk concept, een goedkopere versie waar wat dingen uitgelaten zijn
hoewel t wel past bij geld betalen voor themes e.d.
ja ik ook, maar ze moeten gewoon alles in 1 normaal geprijsde versie stoppen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
weet niet of het boeiende missies zijn, maar goed misschien zijn ze dat wel en dan wil ik ze wel doen!
Stemmen kan hier.quote:Video Game Awards 2009 Brings You Exclusive Premieres and More...
Put your Modern Warfare 2 multiplayer match on pause for a minute and get ready -- it's time for the 2009 Video Game Awards! After months of secrecy, today we're ready to start sharing details about our biggest VGAs ever, set to air LIVE on Saturday, December 12th.
By Geoff Keighley
This year's show features awards for the best games of 2009, plus amazing world premieres of the most anticipated games for 2010 and 2011. And to add even more intrigue, almost all the world premieres will be ANNOUNCEMENTS of new, never-before-seen games.
Today we're announcing our first premiere -- HALO: REACH, a game that has been announced but never shown. All of us at Spike are incredibly excited to be working with Bungie and Xbox to bring you the first-ever look at the VGAs. At E3, Bungie's Joe Staten announced that the game, a prequel to the Halo trilogy, is coming out in the Fall of 2010. He also screened a brief teaser trailer that showed nothing more than the planet Reach from space. At the VGAs you'll finally get to see the world of Reach for the first time --- and I promise that you won't be disappointed.
Over the next three weeks we will be sharing more details on the other world premieres right here on Spike.com and GameTrailers.com. So please check back frequently to learn more about what we have planned for the show. I can hardly wait to tell you about some of the other exciting surprises we're planning with all the major game publishers. Publishers contributing exclusive new content to the VGAs include 2K, Activision, Disney Interactive Studios, Electronic Arts, LucasArts Entertainment, Microsoft Game Studios, THQ, Ubisoft, Warner Bros. Interactive Entertainment, and more to be announced in the coming weeks.
Until then, check out the nominees and vote for your favorites in all the categories! Voting will be open until Friday, December 11th right here at vga.spike.com.
And don't forget to watch the 2009 VGAs, LIVE on Saturday December 12th at 8 PM (7 Central) on Spike in high-definition!
quote:Kane & Lynch 2: Dog Days officially announced for 2010
IO Interactive has officially announced that Kane & Lynch 2: Dog Days is coming to PC, PS3 and Xbox 360 in 2010.
The shooter takes place in the “gritty Shanghai underworld” visually looks like a documentary film, and will be released under the Eidos label.
“Gamers are always looking for something new and that is exactly what they are going to get with Kane & Lynch 2: Dog Days,” said Niels Jørgensen, general manager for IO Interactive.
“A special thanks to gamers worldwide for their feedback. They are certainly in for a shock as we, with immense pride, welcome back our two dear, violent and somewhat unfortunate friends.”
The game also includes a “fragile alliance” multiplayer mode, but details on that were not given.
Looks like the boys are back, kids.
To fail or not to failquote:
Maar bedoel je dat als in kopen of huren?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef kepler het volgende:
Op de PS3 kun je nu ook films huren, maar voorlopig alleen in UK, Frankrijk, Duitsland. Nog niet in Nederland, maar het zal voor veel concurrentie zorgen.
Op dat netwerk staan namelijk 2000 films, en hebben ze ook verschillende aanbiedingen (bv gratis Transformers 1 bij aanschaf van deeltje 2).
Hopelijk komt MS hierdoor ook met meer films en zulke acties
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar bedoel je dat als in kopen of huren?
quote:Hiring costs from ¤1.99 and buying costs from ¤7.99 per title, but initially HD films will only be available to rent.
Ich bin der Udolf, willen zie mit gehn nach ein fahradwinkel geboeren.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand of films ondertiteling hebben?
Ben ook wel benieuwd hoe ze het in duitsland doen!
Ik zie nu pas dat je games Crew bentquote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]![]()
Dat je daar op let ook, speel gewoon die game, hij is regio vrij
En wat denk je dat NTSC is? Dat is gewoon NTSC-U/C
true true!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ich bin der Udolf, willen zie mit gehn nach ein fahradwinkel geboeren.
Zoiets he
alles is naar uncharted 2 gegaan waar het kon van mijquote:Op woensdag 18 november 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Stemmen kan hier.
Ik voor Batmanquote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alles is naar uncharted 2 gegaan waar het kon van mij
En voor best Voice Harley Quinnquote:
Eind dit jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 21:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En wanneer wordt t nou fallout3 tijd voor je?
En voor best tits Poison Ivyquote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En voor best Voice Harley Quinn![]()
[..]
Eind dit jaar![]()
leuke game , maar uncharted is beterquote:
Laat me raden. Je speelt op Veteran?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:52 schreef badboynova het volgende:
grrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dood aan al dat ghetto tuig in mw2, neuken ze als konijnen ofzo want van alle kanten komen die nep pimp's vandaan in die sloppewijk. "WAAR IS ME NUKE THEM BUTTON"
In Naughty Gods we trust.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alles is naar uncharted 2 gegaan waar het kon van mij
Vandaag staat de nieuwste Harry Potter erop en dat is de enige film met subtitlesquote:Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand of films ondertiteling hebben?
Ben ook wel benieuwd hoe ze het in duitsland doen!
Harley Quinn was echt zo veel beterquote:
Maar alle zeg, ik heb die niet gespeeldquote:Op woensdag 18 november 2009 21:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
leuke game , maar uncharted is beter
Amenquote:
de hoek in met jouw schoffie , zulke godlike games moet je gewoon kopen .quote:
Als hij grafisch beter is dan het eerste deel lijkt hij toch echt wel erg tof worden. Het idee achter de verder slecht uitgevoerde MP van het eerste deel is geniaalquote:
Geen geld te besteden op het moment, en niemand wil m tegen me ruilen, nou dan leen ik m wel ffquote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de hoek in met jouw schoffie , zulke godlike games moet je gewoon kopen .
ze verdienen jouw zuurverdiende geld
ja, alleen die stemquote:Op woensdag 18 november 2009 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Harley Quinn was echt zo veel beter
nu je het zegt!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je games Crew bent![]()
Eindelijk een keer een baas bij de games crew ipv die lapzwansen
wat dacht je van deze stemmen.quote:
is de officiele stem uit de jaren 90 cartoonquote:
ja maar het is nog steeds niet bepaald een turn-onquote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is de officiele stem uit de jaren 90 cartoon
maar het past wel bij haar charquote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar het is nog steeds niet bepaald een turn-on
maar het ging volgens mij over of ze lekkerder was dan Poison Ivyquote:
zag het ja, want wessiej was hem aant kijken net!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:04 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Vandaag staat de nieuwste Harry Potter erop en dat is de enige film met subtitles
Ik dolde maar joh. Ik verwacht overigens wel veel Jorien taferelen in je reviews terug te lezen.quote:
tja ivy is ook gewoon lekkerderquote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar het ging volgens mij over of ze lekkerder was dan Poison Ivy
en in dat geval doet die stem er geen goed aan...
In hoeveel uur? Wil 'm zelf ook nog op hard doorlopen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:52 schreef lkb9000 het volgende:
Batman nu 2x op hard uitgespeeld, wat een spel
Geeeeen idee in hoeveel uurquote:Op donderdag 19 november 2009 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In hoeveel uur? Wil 'm zelf ook nog op hard doorlopen.
Geweldige game is het toch. Beste licentietitel sinds The Chronicles of Riddick.
Uhh welke film?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wessiej nou al gestopt met de film?
Last fm kwam hier toch juist niet?
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar het ging volgens mij over of ze lekkerder was dan Poison Ivy
en in dat geval doet die stem er geen goed aan...
Heb jij Riddick trouwens nog op de 360 gespeeld? Of alleen toen op de xbox?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geweldige game is het toch. Beste licentietitel sinds The Chronicles of Riddick.
idd is alles goed te doen, tot aan die ghetto.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat me raden. Je speelt op Veteran?
Verreweg de meest frustrerende missie. Voor de rest was het redelijk prima te doen.
er stond dat je harry potter aan het kijken was!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wessiej nou al gestopt met de film?
Last fm kwam hier toch juist niet?
ok dan, ben benieuwdquote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Hij is best wel tofIk vind de besturing niet echt helemaal lekker werken (PC blijft handiger) maar de game zelf is gewoon wel ok
Civ Revolution is wel ok.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dan, ben benieuwdlijkt me een erg leuk spel.
wat zijn verder nog leuke strategie/sim/rts spellen? ik vond defense grid erg vermakelijk. alle c&c's zuigen
Crystal Defenders is chillquote:Op donderdag 19 november 2009 11:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dan, ben benieuwdlijkt me een erg leuk spel.
wat zijn verder nog leuke strategie/sim/rts spellen? ik vond defense grid erg vermakelijk. alle c&c's zuigen
die lijkt me iets te hardcore.quote:
Crystal Defenders is gewoon een tower defense game, net als defense grid (maar dan toffer!)quote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die lijkt me iets te hardcore.
en crystal defenders is toch turn based? daar kan ik t niet op
er is zo'n rts game, kan ff niet op de naam komen, en daar zijn de meningen heel erg over verdeeld, hij zou wel tof zijn maar met teveel bugs en lage framerate. lees echter reviews van mensen die dat niet zo erg vinden. heeft iemand dit spel zelf gespeeld?
oh oke, dan moet ik die maar uitchecken.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Crystal Defenders is gewoon een tower defense game, net als defense grid (maar dan toffer!)
ja klopt, maar vind m erg middelmatig. hou ook niet zo van die setting.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef kepler het volgende:
Is Halo Wars ook niet een RTS?
Die krijgt ook wel redelijke reviews
Nee joh, is juist een casual versie van de normale Civ.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die lijkt me iets te hardcore.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je games Crew bent![]()
Eindelijk een keer een baas bij de games crew ipv die lapzwansen
Ik weet zeker dat hij jou even vergeten was Spank, iedereen weet dat jij de grootste baas op Fok! bentquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij jou even vergeten was Spank, iedereen weet dat jij de grootste baas op Fok! bent
dankjequote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]topusers lopen hier rond!
Get a room!!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij jou even vergeten was Spank, iedereen weet dat jij de grootste baas op Fok! bent
Sorry ik doelde niet op jouquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
To fail or not to fail
Het zal wel een fail worden
Even 2100 puntjes @ 17,50 gekochtDie Zune shizzle zie ik wel zitten
![]()
2.50 euro winst!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb trouwens nog MS points te koop > 2100 voor 20 euro
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb trouwens nog MS points te koop > 2100 voor 20 euro
Ik heb ze nog goedkoperquote:Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2.50 euro winst!!!
whooooooooooooooooooooo
Heb alleen de demo van Dark Athena gespeeld. En die kon me net als het merendeels van de reviews niet bekoren.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb jij Riddick trouwens nog op de 360 gespeeld? Of alleen toen op de xbox?
quote:Halo: Reach First Look Coming 12/12
* Only on SPIKE TV.
"This year VGA viewers will get a sneak peek at Halo: Reach with the debut of an exclusive, world premiere video from the opening of the game."
Sound good? Make sure you mark your calendars and strap yourself in. Halo: Reach premieres LIVE on Saturday, December 12 At 8:00 PM ET.
Ze waren opzich beide wel aardig. Alleen voelde het toch wat oud aan en was zelfs Escape from butchers bay niet echt heel tof meerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb alleen de demo van Dark Athena gespeeld. En die kon me net als het merendeels van de reviews niet bekoren.
Keek even de preview, zien ze dus ook als heel de film kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
er stond dat je harry potter aan het kijken was!
En dat was de versie met nl subs!
Wtfquote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef Ryon het volgende:
Ik heb voor 1200 points GTA: San Andreas gekocht via Xbox Marketplace. Nu is het alleen zo dat het spel op bepaalde punten "your disc may be damaged or dirty" error krijg. Best vervelend, aangezien het spel op de HDD staat
Is hier wat tegen te doen? Of ben ik opgezadeld met een spel dat het gewoon niet doet?
Als je een nieuwe 120 GB haalt zit het er al bij.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef DJ_ het volgende:
kan je trouwens een transfer kabel bestellen bij MS zonder dat je de schijf al in huis hebt ? of moet je een product code doorgeven ?
moet namelijk maar eens andere schijf kopen maar heb geen zin om hier met een schijt te zitten en pas 6 weken later een kabel te krijgen want dan ga ik me er alleen maar aan ergeren .
Probeer die maar via Live mondeling door te gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb mijn gamertag veranderd in bettieakkumaoi (Brabants voor 'Bijt hij als ik hem aai)
Ach joh, speel alleen met vrienden en die komt allemaal uit de omgeving.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Probeer die maar via Live mondeling door te geven
haha dat is inderdaad wel heel erg mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef Ryon het volgende:
Ik heb voor 1200 points GTA: San Andreas gekocht via Xbox Marketplace. Nu is het alleen zo dat het spel op bepaalde punten "your disc may be damaged or dirty" error krijg. Best vervelend, aangezien het spel op de HDD staat
Is hier wat tegen te doen? Of ben ik opgezadeld met een spel dat het gewoon niet doet?
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb mijn gamertag veranderd in bettieakkumaoi (Brabants voor 'Bijt hij als ik hem aai)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |