mijne ging gisteren haperen tijdens forza3quote:Op zondag 15 november 2009 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Dammit vanochtend RROD
Krijg gelukkig nog net een graits reparatie
Nergens last van gehad tot nog toe, maar vanochtend dus ineens een RROD.quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijne ging gisteren haperen tijdens forza3
Serieus?quote:
yep, best vermakelijke game. Co-op met virenden maakt de ervaring alleen maar beterquote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Ryon het volgende:
Borderlands lijkt mij ook wel wat. Een toegankelijke kruising tussen RPG en FPS toch?
Crackdownquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Heb zeer recent - tijdens een aanbieding - ook een xbox360 elite gekocht. Was een beetje een impuls aankoop, maar heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ding bestaat natuurlijk al een paar jaar en ik hoor her en der dat er al een aantal goede spellen voor uit zijn gekomen. Gelukkig kan je tweedehands en uit de budgetbakken tegenwoordig bij de betere ketens en gameshops vrij goedkoop spellen halen.
Vraag zal vast al duizend maal eerder zijn gesteld, maar toch. Wat zijn de beste 'oude' games die voor de xbox 360 uit zijn?
Spellen die ik zelf heb zien langs komen op sites als gamerankings etc:
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
Daarnaast trekt mass effect, GTA IV, Fall out 3 en Oblivion me ook wel. Maar zijn die een beetje spelbaar? of is de xbox360 daar het verkeerde systeem voor. Zijn er daarnaast nog andere spellen die perse gespeeld moeten worden?
Je moeder.quote:
Wat vond jij er matig aan dan?quote:Op zondag 15 november 2009 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
crackdown is een en al matigheid. had wel vet kunnen zijn, ben benieuwd naar deel 2.
quote:The Saboteur duurt 20 tot 25 uur
Met The Saboteur ontwikkelt Pandemic Studios een PC, PlayStation 3 en Xbox 360 videogame waarin de speler terugkeert naar Wereldoorlog II. De speler sluit zich aan bij het Verzet nadat zijn vrouw vermoord wordt.
Bij het Verzet moet hij veel missies tot een goed einde brengen, waardoor het uitspelen van de game even zal duren. Op de PlayStation Blog vertelde Pandemics Tom French dat je 20 tot 25 uur nodig hebt om de hoofdmissies uit te spelen. De extra missies zorgen voor nog eens vijf uur extra speeltijd.
de gameplay, denk dat dat spel stukken beter had kunnen zijn als er meer tijd in was gestopt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat vond jij er matig aan dan?
Ik vond het juist een supertoffe game. Het verhaal was natuurlijk niet supergoed, maar dat was ook niet belangrijk. Beetje rond springen, bizarre dingen uithalen, co-op spelen online, orbs verzamelen, etc.
Gameplay is wel heel breedquote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de gameplay, denk dat dat spel stukken beter had kunnen zijn als er meer tijd in was gestopt.
Dat werkt alleen met Playstationquote:
Die moet je eigenlijk ook op de PC spelen. Dan heb je tenminste quick saves.quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enchanter het volgende:
Wat een kutspel zeg dat Far Cry 2
Maar om één of andere reden blijf ik hem spelen
Link?quote:Op zondag 15 november 2009 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf!
Een xbox arcade met 4 games, waaronder mw2!
Voor 199 euro!
reclame van mediamarkt net op tv!quote:
Hier is er iig één: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3176686&p=4quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef the_annoying_devil het volgende:
Heeft iemand de Xbox 360 versie van Tropico 3 gespeeld? Ik kan er nergens een review van vinden, terwijl op Wikipedia en amazon.co.uk staat dat ie uit is in Europa.
zag m ook al voorbij komen bij de nieuwe releases idd, ben benieuwd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef the_annoying_devil het volgende:
Heeft iemand de Xbox 360 versie van Tropico 3 gespeeld? Ik kan er nergens een review van vinden, terwijl op Wikipedia en amazon.co.uk staat dat ie uit is in Europa.
quote:Exclusive Splinter Cell Conviction demo packaged with Assassins Creed 2
Have you been waiting for the next big Xbox 360 Exclusive Splinter Cell Conviction, well guess what some news has just surfaced today about an exclusive demo of the game that will be packaged wit Assassins Creed 2 info courtesy of Hiphopgamer’s early copy of the game.Wow I can’t believe this has flown under the radar for this long can’t wait.
Alles wat je noemt zijn al goede gamesquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Heb zeer recent - tijdens een aanbieding - ook een xbox360 elite gekocht. Was een beetje een impuls aankoop, maar heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ding bestaat natuurlijk al een paar jaar en ik hoor her en der dat er al een aantal goede spellen voor uit zijn gekomen. Gelukkig kan je tweedehands en uit de budgetbakken tegenwoordig bij de betere ketens en gameshops vrij goedkoop spellen halen.
Vraag zal vast al duizend maal eerder zijn gesteld, maar toch. Wat zijn de beste 'oude' games die voor de xbox 360 uit zijn?
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
Daarnaast trekt mass effect, GTA IV, Fall out 3 en Oblivion me ook wel. Maar zijn die een beetje spelbaar? of is de xbox360 daar het verkeerde systeem voor. Zijn er daarnaast nog andere spellen die perse gespeeld moeten worden?
Dan heb je net als ik ook heel wat in te halen. De games die je daar noemt zijn inderdaad allen toppers, maar er zijn er ook nog heel wat die redelijk onder de radar vliegen. Om je lijstje nog even snel aan te vullen:quote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
mm die hoef ik toch nietquote:Op maandag 16 november 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://kouppa-networklive.com/?p=2177
Ik kom ook niet bij mn profiel nuquote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef badboynova het volgende:
zijn er meer mensen die op xbox.com deze melding krijgen
Je profiel is momenteel niet beschikbaar.
Probeer het later opnieuw.
het zal toch geen illegale ban complot zijnquote:Op maandag 16 november 2009 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet bij mn profiel nu
hier werkt hij ook weer.quote:
Ik hoop maar dat ze mijn Modern Warfare 2 aimbot niet ontdekkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
MS is in jullie XBOXEN aan het kijken of jullie gekke dingen uitspoken
quote:Op maandag 16 november 2009 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
MS is in jullie XBOXEN aan het kijken of jullie gekke dingen uitspoken
Ik doe altijd eerlijke dingen op de Xboxquote:Op maandag 16 november 2009 11:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
dus jij mag een nieuwe xbox gaan kopen ivm een ban??
Werken ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerlijke dingen op de Xbox![]()
Alhoewel ik wel Lego Batman ga spelen morgen en dat opzich is misschien al wel een ban waard!
Ik heb ook Lego Star Wars en Indiana Jones gespeeld zijn opzich best leuke spellen voor tussendoor. Zeker omdat ik nu steeds Forza aan het spelen ben maar daar heel even genoeg van heb.quote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werken ofzo?
Nja zag dat er ook een nieuwe lego indiana kwam, moet deel 1 nog eens verder spelen
ik vind ze wel grappig
mag en kan ik voorlopig nietquote:Op maandag 16 november 2009 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werken ofzo?
Nja zag dat er ook een nieuwe lego indiana kwam, moet deel 1 nog eens verder spelen
ik vind ze wel grappig
Stom spel. Ben er vandaag aan begonnen en de novelty factor is er snel van af. Continu hetzelfde gedonder. Gelukkig was 'ie gratisquote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel Lego Batman ga spelen morgen en dat opzich is misschien al wel een ban waard!
Ook net aan begonnen en ik stond er van te kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over AQ!quote:Op maandag 16 november 2009 13:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
mag en kan ik voorlopig niet(more xbox time).
vrijdag gehoord dat er geopereed moet worden aan me knie
i knowquote:
Ha-ha jij bent slechtquote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoef niet te werken![]()
En wat een gekut met dat Crystal Defenders shit klopt van geen kant
Lennyquote:
Dat lijkt me ook behoorlijk lastigquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lenny![]()
Anyway ik wou proberen om zonder thief en dan geen crystals te verliezen maar niet en toen ging ik zon walktrough volgen en deed precies wat ze zeiden en dan nog gaat het mis
Is het ook maar daarom deed ik wat zo'n youtube walktrough filmpje deed maar bij mij loopt de laatste door en bij hem niejquote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook behoorlijk lastig![]()
Thiefs
quote:Op maandag 16 november 2009 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het ook maar daarom deed ik wat zo'n youtube walktrough filmpje deed maar bij mij loopt de laatste door en bij hem niej![]()
Nu heb ik het spel eraf gedonderd
je ben de eerste die ik ga spitterenquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef magnifor het volgende:
Morgen een twitter en facebook op je Xbox
Ik zie al wat het wasquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Ga gewoon eerst ff de andere stages halen joh
Tussendoor-upgrades gebruik ik best vaak, in het begin van een potje vooralquote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie al wat het was![]()
Die gast upgrade altijd voor de wave begint zoals hoort alleen bij dat betreffende stukje doet die ondertussen nog 3 upgrade's maar dat zie je bijna niet dus dan mis je dat en loopt net die laatste door.
Morgen toch nog maar eens proberen
Ja okequote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tussendoor-upgrades gebruik ik best vaak, in het begin van een potje vooral
Jeeeeeehhhhquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef magnifor het volgende:
amen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef Snuf. het volgende:
Twitter is faal, Facebook is lame, dus die update is ook kut.
Last.fm en Zune is veel interessanterquote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef magnifor het volgende:
ja idd!quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Last.fm en Zune is veel interessanter
Zune zou direct moeten werken, Netflix heeft meer gezeik met rechten dan Zune denk ik.quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja idd!
Maar zou zune wel meteen bij ons werken?
Net zoals met dat netflix gebeuren!
Ik wil hem ook wel nog keer proberen, ik heb hem 3 dagen gespeeld en was beetje te ver gelopen en kwam meteen allemaal monster's tegen en kon ze niet dood krijgenquote:
Toch niet.quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Wessiej het volgende:
Zin in AC2
Voelt nu veel meer als een leven ipv alleen kill en doorgaan. En dan ook nog een demo van een van de meest belovende titels van 2010, epic.
quote:Splinter Cell: Conviction Demo NOT Included with Assassin’s Creed II
Rumors have been suggesting that customers who buy Assassin’s Creed II, will receive an exclusive demo for Splinter Cell: Conviction, for the Xbox 360. The rumors started to appear thanks to a video from the HipHopGamer and a post from a NeoGAF user. The game comes with a card that includes a URL and a code which gives the customer the chance to download a freebie. Right away people started to think that the game is coming with the demo. If that is what you are hoping, then please by all means stop.
We received a picture of this so-called voucher, and from what we can tell — it’s not an exclusive demo for the next Sam Fisher title. It doesn’t say anything about a demo nor does it even suggest a tease for the game will be available if you purchase Assassin’s Creed II. If you read the card, it tells you to “go to the URL, then “enter your key code,” from there you’ll “receive [a] free instant download.” This sounds like nothing more than a free wallpaper or something similar.
Heb het vorige week maandag nog ff geprobeerd vanwege triple XP toen, maar de lag was soms echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Wouter2006 het volgende:
weet niet of iemand nog Gears Of War 2 speelt, maar de EXP is nu permanent verdubbeld.
quote:
had je nou de goty gekocht?quote:
ELPRESADORquote:
Ik denk dat hij pas rond 11:00 beschikbaar word. De demo's en DLC komen ook pas rond dat tijdstip beschikbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:46 schreef badboynova het volgende:
iemand al de update binnen, want heb zelf nog geen melding gekregen dat hij beschikbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |