mijne ging gisteren haperen tijdens forza3quote:Op zondag 15 november 2009 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Dammit vanochtend RROD
Krijg gelukkig nog net een graits reparatie
Nergens last van gehad tot nog toe, maar vanochtend dus ineens een RROD.quote:Op zondag 15 november 2009 14:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijne ging gisteren haperen tijdens forza3
Serieus?quote:
yep, best vermakelijke game. Co-op met virenden maakt de ervaring alleen maar beterquote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef Ryon het volgende:
Borderlands lijkt mij ook wel wat. Een toegankelijke kruising tussen RPG en FPS toch?
Crackdownquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Heb zeer recent - tijdens een aanbieding - ook een xbox360 elite gekocht. Was een beetje een impuls aankoop, maar heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ding bestaat natuurlijk al een paar jaar en ik hoor her en der dat er al een aantal goede spellen voor uit zijn gekomen. Gelukkig kan je tweedehands en uit de budgetbakken tegenwoordig bij de betere ketens en gameshops vrij goedkoop spellen halen.
Vraag zal vast al duizend maal eerder zijn gesteld, maar toch. Wat zijn de beste 'oude' games die voor de xbox 360 uit zijn?
Spellen die ik zelf heb zien langs komen op sites als gamerankings etc:
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
Daarnaast trekt mass effect, GTA IV, Fall out 3 en Oblivion me ook wel. Maar zijn die een beetje spelbaar? of is de xbox360 daar het verkeerde systeem voor. Zijn er daarnaast nog andere spellen die perse gespeeld moeten worden?
Je moeder.quote:
Wat vond jij er matig aan dan?quote:Op zondag 15 november 2009 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
crackdown is een en al matigheid. had wel vet kunnen zijn, ben benieuwd naar deel 2.
quote:The Saboteur duurt 20 tot 25 uur
Met The Saboteur ontwikkelt Pandemic Studios een PC, PlayStation 3 en Xbox 360 videogame waarin de speler terugkeert naar Wereldoorlog II. De speler sluit zich aan bij het Verzet nadat zijn vrouw vermoord wordt.
Bij het Verzet moet hij veel missies tot een goed einde brengen, waardoor het uitspelen van de game even zal duren. Op de PlayStation Blog vertelde Pandemics Tom French dat je 20 tot 25 uur nodig hebt om de hoofdmissies uit te spelen. De extra missies zorgen voor nog eens vijf uur extra speeltijd.
de gameplay, denk dat dat spel stukken beter had kunnen zijn als er meer tijd in was gestopt.quote:Op zondag 15 november 2009 18:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat vond jij er matig aan dan?
Ik vond het juist een supertoffe game. Het verhaal was natuurlijk niet supergoed, maar dat was ook niet belangrijk. Beetje rond springen, bizarre dingen uithalen, co-op spelen online, orbs verzamelen, etc.
Gameplay is wel heel breedquote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de gameplay, denk dat dat spel stukken beter had kunnen zijn als er meer tijd in was gestopt.
Dat werkt alleen met Playstationquote:
Die moet je eigenlijk ook op de PC spelen. Dan heb je tenminste quick saves.quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Enchanter het volgende:
Wat een kutspel zeg dat Far Cry 2
Maar om één of andere reden blijf ik hem spelen
Link?quote:Op zondag 15 november 2009 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf!
Een xbox arcade met 4 games, waaronder mw2!
Voor 199 euro!
reclame van mediamarkt net op tv!quote:
Hier is er iig één: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3176686&p=4quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef the_annoying_devil het volgende:
Heeft iemand de Xbox 360 versie van Tropico 3 gespeeld? Ik kan er nergens een review van vinden, terwijl op Wikipedia en amazon.co.uk staat dat ie uit is in Europa.
zag m ook al voorbij komen bij de nieuwe releases idd, ben benieuwd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef the_annoying_devil het volgende:
Heeft iemand de Xbox 360 versie van Tropico 3 gespeeld? Ik kan er nergens een review van vinden, terwijl op Wikipedia en amazon.co.uk staat dat ie uit is in Europa.
quote:Exclusive Splinter Cell Conviction demo packaged with Assassins Creed 2
Have you been waiting for the next big Xbox 360 Exclusive Splinter Cell Conviction, well guess what some news has just surfaced today about an exclusive demo of the game that will be packaged wit Assassins Creed 2 info courtesy of Hiphopgamer’s early copy of the game.Wow I can’t believe this has flown under the radar for this long can’t wait.
Alles wat je noemt zijn al goede gamesquote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Heb zeer recent - tijdens een aanbieding - ook een xbox360 elite gekocht. Was een beetje een impuls aankoop, maar heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Ding bestaat natuurlijk al een paar jaar en ik hoor her en der dat er al een aantal goede spellen voor uit zijn gekomen. Gelukkig kan je tweedehands en uit de budgetbakken tegenwoordig bij de betere ketens en gameshops vrij goedkoop spellen halen.
Vraag zal vast al duizend maal eerder zijn gesteld, maar toch. Wat zijn de beste 'oude' games die voor de xbox 360 uit zijn?
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
Daarnaast trekt mass effect, GTA IV, Fall out 3 en Oblivion me ook wel. Maar zijn die een beetje spelbaar? of is de xbox360 daar het verkeerde systeem voor. Zijn er daarnaast nog andere spellen die perse gespeeld moeten worden?
Dan heb je net als ik ook heel wat in te halen. De games die je daar noemt zijn inderdaad allen toppers, maar er zijn er ook nog heel wat die redelijk onder de radar vliegen. Om je lijstje nog even snel aan te vullen:quote:Op zondag 15 november 2009 15:06 schreef Ryon het volgende:
Bioshock
Gears of war 1
Modern warfare 1
mm die hoef ik toch nietquote:Op maandag 16 november 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://kouppa-networklive.com/?p=2177
Ik kom ook niet bij mn profiel nuquote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef badboynova het volgende:
zijn er meer mensen die op xbox.com deze melding krijgen
Je profiel is momenteel niet beschikbaar.
Probeer het later opnieuw.
het zal toch geen illegale ban complot zijnquote:Op maandag 16 november 2009 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet bij mn profiel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |